Jatkoa Nuoreen Aamuun..

ginnyW

Kasvot, ajattelen. Oletko se sinä? Hymyilen, sinä hymyilet takasin, ja ojennat kätesi. Tartun siihen onnellisena. Se on sinun kätesi, tunnen sen.
Huomenta, sinä sanot.
Huomenta, huomenta, vastaan. Hyppään pystyyn, halaan sinua lujasti. Halaat takaisin, mutta et niin lämpimästi kuin ennen. Nauran, ja nauruni tarttuu sinuunkin.
Siitä on niin kauan, sanon, ja suutelen sinua pitkään. Olet varautunut, mutta tunnen pian tutun kielesi suussani.
Nauran ja rojahdan onnellisena maahan, sinä jäät seisomaan. Aamu aurinko pilkahtaa selkäsi takaa, meri on niin sininen.
Sitten huomaan. Et olekkaan sinä, minua on huijattu. Missä olet?
Kuka olet paskiainen, sähisen vihaisena. Sinä naurat, mutta vakavoidut huomatessani palavat silmäni.
Kuka sinä olet, tuntematon kysyy hiljaa.
Sitten en enää jaksa. Alan itkeä Sinua, vaikerran hiljaa perääsi, meri vei sinut.
Tuntematon istuu viereeni ja tyynnyttää, kietoo kätensä ympärilleni ja lohduttaa hiljaa. Minulle tulee parempi olo, hieman jopa rauhoitun.
Anteeksi sanon tuntemattomalle, ymmärrän punastuakkin.
Tuntematon naurahtaa äänettömästi, käsi yhä ympärilläni. Ei se mitään, hän sanoo.
Istumme siinä, ja katsomme merta, niinkuin mekin joskus teimme.
Yhtäkkiä alan puhua, tuntematon kuuntelee hiljaa.
Kerron sinusta ja minusta, meistä.

3

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zebra92

      Tuo tuntematon kuunteli hiljaa tarinani, kun lopetin istuimme hetken hiljaa. Sitten nousin ylös. Sanoin kiitos ja anteeksi. Juoksin auttolle ja ajoin kotiin, en enään kestänyt olla siellä.

      Heittäydyin sängyllä, mutta kyyneleet eivät tulleet ne oli jo itketty. Pian nukahdin.
      Näin painajaista, siinä palasin rannalle näin tuon omituisen miehen. Hän istui rannalla hiljaa surullisen näköisenä hän katsoi minua kuin sanoen, tule takaisin.

      Heräsin. Menin takaisin rannalle, mutta siellä ei olut ketään vain meri huokaili hiljaa.

      • ginnyW

        (minttunen, sä muutit sen aikamuodon preesensistä impperfektiin..)
        hei minja mies mä muutin sen sulle tähä :D:D
        ~~~
        Tuo tuntematon kuuntelee hiljaa tarinaani, ja kun lopetan, istumme hetken hiljaa.
        Sitten nousen yläs, sanon kiitos ja anteeksi.
        Juoksen autolle ja ajan kotiin, en enää kestä olla täällä. (mä muutin sen siellä täälläks, koska siellä viittasi ainakin täs preesenmuodossa kotia)

        Heittäydyn sängylle, kyyneleet eivät tule, ne on jo itketty. Pian nukahdan.
        Näen painajaista, siinä palaan rannalle, näen tuon omituisen miehen. Hän istuu hiekassa hiljaa, surullisen näköisenä, katsoo minua ja sanoen, tule takaisin.
        (mä muutin sen rannalla hiekaks, kosk sä toistat tota rannalla sanaa vähä liikaa, se ei enää must tuntunu luontevalt. sama juttu sen hän sanan kaa)

        Herään. Menen takaisin rannalle, mutta siellä ei ole ketään, vain meri huokailee hiljaa.
        ~~~
        (hei hyvä zebra, terhi olis sust ylpee :D:D)


      • ginnyW

        Ilta aurinko värjää meren purppuraksi, miten päivä onkaan mennyt niin pian. Aamusta tuntuu olevan niin kauan.
        Istun taas kerran hiekalle, ja mietin sinua. Se ei ole reilua, miksi näin pian?
        Minä itken ja olen vihainen itselleni, miten saatoinkaan suuttua sinulle, kun kerroit?
        Miten saatoinkaa jättää sinut silloin, kun minua eniten tarvitsit?
        Kiroan mielessäni sanan syöpä, voi kumpa sitä ei olisi olemassa.
        Miksi juuri sinä, huudan laskevaan pimeyteen. Meri ei vastaa, tuuli sekoittaa hiuksiani kiusaten, härnäten.

        Minä istun siinä samassa paikassa, jossa me viimeisen kerran tapasimme, ennen sairaalaan lähtöäsi. Siitä on niin kauan, en saata enää kunnolla muistaakkaan. Oli kultainen kesäyö, lämmintä ja niin ihanaa. Me olimme yhtä, viimeisen kerran.

        Nyt istun yksin, meri seuranani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe