Olisihan se pitänyt arvata

että Susan Kuronen

on vaaka. Hulluja naisia kaikki tyynni.

46

3107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "naisenkuvatus"

      Susan Kuronen mielestäni todella on.
      En usko, että murto-osakaan vaakanaisista on noin typeriä, mutta muutama täällä kirjoittanut vaakanainen sopii kyllä hänen kaksossisarekseen.

      • kuitenkin

        ...saattaa olla että tuo onkin vaakanaisen todellinen luonne. Susan vaan on osannut päättää mitä tekee, eikä jahkaile. On päässyt karman kiertokulussa askeleen eteenpäin.


    • waaka n

      tuntuikin jotenkin tutulta...;))

      Joku ressi sillä Susanalla on. Ei näe metsää puilta ja hakkaa päätään seinään. Ymmärrän kyllä Masaa ja hänen reaktiotaan julkisuuteen. Toivotaan Susanalle vaakamaista järkiintymistä.

      • vaakalasta- )

        on jo osoittanut, että kyseinen vaaka ei todellakaan älyä itse lopettaa itsensä ympärillä pyörimistä.
        Luulisi, että edes kolme lasta saisivat naisen järkiintymään.
        (Toisaalta voin hyvin käsittää, miten vaakanainen kostonhimossaan saattaa manipuloida muksunsa tyyliin: minä erittäin tunteellinen, kaikki huomioiva, romanttinen, välittävä ja empaattinen äiti olen tahtomattani ja asioitten menoon itse vaikuttamatta joutunut kylmän, tunteettoman, hankalan ja itsekkään henkilön uhriksi jne jne.
        -Laatusanat ovat lainauksia...


      • vaaka kans
        vaakalasta- ) kirjoitti:

        on jo osoittanut, että kyseinen vaaka ei todellakaan älyä itse lopettaa itsensä ympärillä pyörimistä.
        Luulisi, että edes kolme lasta saisivat naisen järkiintymään.
        (Toisaalta voin hyvin käsittää, miten vaakanainen kostonhimossaan saattaa manipuloida muksunsa tyyliin: minä erittäin tunteellinen, kaikki huomioiva, romanttinen, välittävä ja empaattinen äiti olen tahtomattani ja asioitten menoon itse vaikuttamatta joutunut kylmän, tunteettoman, hankalan ja itsekkään henkilön uhriksi jne jne.
        -Laatusanat ovat lainauksia...

        lapsensa kostonhimossa? Ehei, tuo ei kyllä sovi vaakalle alkuunkaan. Tuskin edes tälle julkisuuden henkilölle.


      • vaakamummeli
        vaaka kans kirjoitti:

        lapsensa kostonhimossa? Ehei, tuo ei kyllä sovi vaakalle alkuunkaan. Tuskin edes tälle julkisuuden henkilölle.

        veikkonen vaakasein. Älä narraa itseäsi.
        Ylen sutjakasti muutama minunkin naisvaakatuttavani on muuttunut exänsä ylimmäiseksi parjaajaksi. Myös lapsiaan naiset ovat tilanteissaan "pesuvesissä huljutelleet" ja arvaa vaan kenen etu on ollut ykkössijalla.


      • suusta...
        vaakalasta- ) kirjoitti:

        on jo osoittanut, että kyseinen vaaka ei todellakaan älyä itse lopettaa itsensä ympärillä pyörimistä.
        Luulisi, että edes kolme lasta saisivat naisen järkiintymään.
        (Toisaalta voin hyvin käsittää, miten vaakanainen kostonhimossaan saattaa manipuloida muksunsa tyyliin: minä erittäin tunteellinen, kaikki huomioiva, romanttinen, välittävä ja empaattinen äiti olen tahtomattani ja asioitten menoon itse vaikuttamatta joutunut kylmän, tunteettoman, hankalan ja itsekkään henkilön uhriksi jne jne.
        -Laatusanat ovat lainauksia...

        olen kuullut tämänkaltaista itsekehua. Oma vaaka-tuttavani tosin väittää olevansa 'niin kiltti ja kiva ihminen kaikille' ja silti jotkut muut ne vain ovat niin pahoja... ei ymmärrä, ei ymmärrä


      • yksi kalanainen
        suusta... kirjoitti:

        olen kuullut tämänkaltaista itsekehua. Oma vaaka-tuttavani tosin väittää olevansa 'niin kiltti ja kiva ihminen kaikille' ja silti jotkut muut ne vain ovat niin pahoja... ei ymmärrä, ei ymmärrä

        yltää samanlaiseen itsekehuiseen persoonansa esittelyyn (varmaan uskoo siihen itekki).
        En mäkään hänen ja vaakojen lisäks muita tunne.


      • miettimään?
        vaakalasta- ) kirjoitti:

        on jo osoittanut, että kyseinen vaaka ei todellakaan älyä itse lopettaa itsensä ympärillä pyörimistä.
        Luulisi, että edes kolme lasta saisivat naisen järkiintymään.
        (Toisaalta voin hyvin käsittää, miten vaakanainen kostonhimossaan saattaa manipuloida muksunsa tyyliin: minä erittäin tunteellinen, kaikki huomioiva, romanttinen, välittävä ja empaattinen äiti olen tahtomattani ja asioitten menoon itse vaikuttamatta joutunut kylmän, tunteettoman, hankalan ja itsekkään henkilön uhriksi jne jne.
        -Laatusanat ovat lainauksia...

        Missä välissä rouva olisi ehtinyt mediapönkitteistä, hektistä surutyötä tehdessään lapsia sunmuita sidosryhmiään...


      • on juuri...
        yksi kalanainen kirjoitti:

        yltää samanlaiseen itsekehuiseen persoonansa esittelyyn (varmaan uskoo siihen itekki).
        En mäkään hänen ja vaakojen lisäks muita tunne.

        se, että vaaka-nainen itsekin uskoo omaan itsekehuunsa. Eihän tällaista ihmistä voi ottaa vakavasti. Vaaka-ihmisillä on yleensä pahoja puutteita myös ihmistuntemuksessa, joten heillä on myös aina liuta vihamiehiä. Ei vihamiehissä sinänsä mitään pahaa ole, mutta vaaka ei osaa suhtautua siihen, että hänestä ei pidetä, koska: "minä olen niin kiva ihminen".


      • jousivaaka
        on juuri... kirjoitti:

        se, että vaaka-nainen itsekin uskoo omaan itsekehuunsa. Eihän tällaista ihmistä voi ottaa vakavasti. Vaaka-ihmisillä on yleensä pahoja puutteita myös ihmistuntemuksessa, joten heillä on myös aina liuta vihamiehiä. Ei vihamiehissä sinänsä mitään pahaa ole, mutta vaaka ei osaa suhtautua siihen, että hänestä ei pidetä, koska: "minä olen niin kiva ihminen".

        suhtautumaan siihen että ei ole pidätty. Hän ei vaan voi tajuta sitä että joku jaksaa jauhata siitä että ei ole pidetty.


    • huomionkipeitä

      Vaakanaiset ovat hyvin huomionkipeitä, joko täysin suoraan tai sitten piilotetusti. Jos erehdyt jättämään vaakanaisen hetkeksi huomiotta, kosto tulee ennemmin tai myöhemmin, usein suoraan selkään.

      • innolla

        Susan Kurosen kirjaa !!


      • esimerkkiä
        innolla kirjoitti:

        Susan Kurosen kirjaa !!

        ja jallittaa jonkun naapurin jepen?


      • stenbock
        esimerkkiä kirjoitti:

        ja jallittaa jonkun naapurin jepen?

        tuo innokas kirjan odottaja.
        Ei totisesti kiinnosta.
        Turha siihen on kenenkään "oppikirjanakaan" tutustua. ;)
        Pääministereitä on vain yksi kerrallaan ja mahikset siis hyvin rajalliset. Siitäkin huolimatta, että näyttää tulevan tavaksi, että he muuntautuvat kaudellaan "riistaksi".
        Johan se Lipponenkin...


      • tästä ei tykätä
        stenbock kirjoitti:

        tuo innokas kirjan odottaja.
        Ei totisesti kiinnosta.
        Turha siihen on kenenkään "oppikirjanakaan" tutustua. ;)
        Pääministereitä on vain yksi kerrallaan ja mahikset siis hyvin rajalliset. Siitäkin huolimatta, että näyttää tulevan tavaksi, että he muuntautuvat kaudellaan "riistaksi".
        Johan se Lipponenkin...

        Itse pääministeri voi olla erityisen viehtynyt vaakanaisiin..;D Mikähän se matti on horoskoopissa?


      • vastoin.
        tästä ei tykätä kirjoitti:

        Itse pääministeri voi olla erityisen viehtynyt vaakanaisiin..;D Mikähän se matti on horoskoopissa?

        Siitähän tietysti tykätään, miten nopsasti skorppari-Vanhanen oivalsi vaakatodellisuuden vaakavarjellun kääntöpuolen. ;DDD


      • !!!!!!!
        vastoin. kirjoitti:

        Siitähän tietysti tykätään, miten nopsasti skorppari-Vanhanen oivalsi vaakatodellisuuden vaakavarjellun kääntöpuolen. ;DDD

        pirullinen skorpioni järkytti herkän vaakanaisen mielen ymmärtämättömyydellä. nyt kyllä loksahti kaikki paikalleen tässä jutussa; skorppari..hmm.


    • hyypiö

      tosiaan tämä vaakarouva Kuronen.
      Ensin riiusteli miehen kanssa, sitten median ja kohta taitaa olla "menossa naimisiin" kustantajaporukan kanssa.
      Pitää olla paksukalloinen ihminen, jos ei tajua, että näistä "viimesuhteista" saattaa olla seurauksena isommat kyyneleet kuin Matin aiheuttamat.

      • €€€€€€....

        Aattelee varmaan, että kaikki tai ei mitään. Mitä sitä nyt jäädä laakereilla lepäämään, kun voi saada "kaiken" irti julkisuudesta ja ansaita pientä sivutuloa jonkin aikaa. Tekee varmaan surutyötä koko ajan ja tippuu sitten jaloilleen entistäkin ehompana (jalompana) vaakana :D..


      • Minä sanoin
        €€€€€€.... kirjoitti:

        Aattelee varmaan, että kaikki tai ei mitään. Mitä sitä nyt jäädä laakereilla lepäämään, kun voi saada "kaiken" irti julkisuudesta ja ansaita pientä sivutuloa jonkin aikaa. Tekee varmaan surutyötä koko ajan ja tippuu sitten jaloilleen entistäkin ehompana (jalompana) vaakana :D..

        ..että odotan kirjaa innolla.

        Luulen, että omasta mielestään parisuhteessa huonosti kohdeltujen naisten tilityskirjoja olisi markkinoilla enemmänkin (näppärä tapa kostaa), jos vain niille kustantajia löytyisi.

        Mattia kohtaan tilanne on tietysti epäreilu, esim. mitä jos kirja sisältääkin valheita. Missäänhän ei ole kaiketi väitetty, että kirja olisi fiktiivinen, eikä kenellekään ole jäänyt epäselväksi, keistä kirja kertoo.

        Ihmettelen, että tuollaisia kirjoja saa kirjoittaa ilman kunnianloukkaussyytteitä.


      • ?x0,01€
        €€€€€€.... kirjoitti:

        Aattelee varmaan, että kaikki tai ei mitään. Mitä sitä nyt jäädä laakereilla lepäämään, kun voi saada "kaiken" irti julkisuudesta ja ansaita pientä sivutuloa jonkin aikaa. Tekee varmaan surutyötä koko ajan ja tippuu sitten jaloilleen entistäkin ehompana (jalompana) vaakana :D..

        usko tuohon "entistä ehompana"-juttuun.
        susan ulkomuotoa on kyllä stailattu viime aikoina asiantuntijavoimin entistä ehommaksi, mutta ei se tasoa naisena nosta.
        tosi on, että vaa´at ovat kovia käymään kauppaa. susan bisnesidea taitaa vaan olla samaa c-luokkaa kuin kustantamo, joka suostui hengen tuotteen julkaisemaan. ....no toisaalta, kauppaa ne on nappikauppatkin. :)


      • tyrkkyjä
        ?x0,01€ kirjoitti:

        usko tuohon "entistä ehompana"-juttuun.
        susan ulkomuotoa on kyllä stailattu viime aikoina asiantuntijavoimin entistä ehommaksi, mutta ei se tasoa naisena nosta.
        tosi on, että vaa´at ovat kovia käymään kauppaa. susan bisnesidea taitaa vaan olla samaa c-luokkaa kuin kustantamo, joka suostui hengen tuotteen julkaisemaan. ....no toisaalta, kauppaa ne on nappikauppatkin. :)

        kauppaavat itseään keinoja kaihtamatta, meriitti ja "lompakon paksuus" riittävät.
        Edestä sen löytävät minkä taakseen ovat jättäneet ja hinta on kova
        Lapset ja ulkopuoliset lähiomaiset näistä traumat saavat


      • ?????
        tyrkkyjä kirjoitti:

        kauppaavat itseään keinoja kaihtamatta, meriitti ja "lompakon paksuus" riittävät.
        Edestä sen löytävät minkä taakseen ovat jättäneet ja hinta on kova
        Lapset ja ulkopuoliset lähiomaiset näistä traumat saavat

        sitä ammutaan ;) Minkähänmoisia vaakoja te oikein tunnette, kun kuulostaa NIIN vieraalta. hohhoijjaa!


      • tyrkkyi
        ????? kirjoitti:

        sitä ammutaan ;) Minkähänmoisia vaakoja te oikein tunnette, kun kuulostaa NIIN vieraalta. hohhoijjaa!

        ;)))


    • Susan K

      Olet säästänyt minulle pitkän pennin, koska paria "alkurysäysvaiheen" Iltasanomaa lukuun ottamatta olen typeryyksiltäsi välttyäkseni jättänyt ostamatta kaikki lehdet, joissa olet esiintynyt.

      • kun Matti

        on skorppari joka ei koskaan anna anteeksi mitään eikä ikinä unohda itseensä kohdistunutta vääryyttä, niin tästähän saattaa syntyä vielä aikamoinen soppa.

        No, onpahan jotain mitä seurata.


    • Waaka too

      pätkääkää koko kuronen. jos vaaka niin enpä ainakaan minä toimisi noin.

      • woman70

        Kovasti täällä yleistetään kaikki vaa'at susankurosiksi. Juttu nyt ei vaan ole niin, että horoskooppimerkki tekee meistä vaaoista auttamattomasti samanlaisia. Itse en todellakaan tee kauppaa millään enkä kosta kokemiani vääryyksiä. Mistä lie johtuu, etten edes tunne kokevani sellaista? Jos joskus on näin tapahtunut, olen selvittänyt asian puhumalla aikuisen tavoin ja anteeksihan minä annan aina kaiken ja melkein heti.

        Olkaa nyt edes järkeviä!


    • :DDDDD

      Osama bin Ladenkin on/oli VAAKA!

      • stenbock

        sekin riiustellut Matin kanssa? :) Ei ihme, että Mervi otti hatkat!


      • Merjaa...
        stenbock kirjoitti:

        sekin riiustellut Matin kanssa? :) Ei ihme, että Mervi otti hatkat!

        ...tarkoitin.


      • ;DDDD
        Merjaa... kirjoitti:

        ...tarkoitin.

        ja muistutus siitä, miten kauheita vaakat ovat..muissa skoopeissahan sitten onkin niin täydellisiä eläväisiä;D


      • myllyyn

        Saddam Hussein oli härkä Hitleri myös!


    • se kirja

      ostaa, pääsen lukemaan minkälainen on vaakanainen.
      Jos kerran S. Kuronen on vaaka, ja tyypillinen sellainen.. Minäkin olen vaaka, mutta en kyllä julkaisisi päiväkirjojani.
      Kaikkihan sen kirjan haluaa lukea, vaikka väittävät, etteivät halua pitkällä tikullakaan koskea siihen.
      Kirjastot ei takuulla ota sitä hyllyihinsä, mutta kyllä kirjakaupoissa kuhina käy kun päiväkirja ilmestyy.

      • pyörii

        siellä hyllyjen välissä tutustumassa idoliinsa.


      • kelkasta! ;))

        Jos vaakanainen lööppien mukaan julkaisee skorpioni-ministeriltä saamiaan teksti- ym viestejä, miten kirjasta oppii jotain vaakuudesta?
        Jk.
        Ai niin ne päiväkirjasivut?? No jöö...:))))


      • vaakanaisesta :D

      • Oliko

        teos hintansa väärtti?


      • tältä palstalta
        kelkasta! ;)) kirjoitti:

        Jos vaakanainen lööppien mukaan julkaisee skorpioni-ministeriltä saamiaan teksti- ym viestejä, miten kirjasta oppii jotain vaakuudesta?
        Jk.
        Ai niin ne päiväkirjasivut?? No jöö...:))))

        "tyypillistä vaa´alle.." ja "olishan se pitänyt arvata että S,K, on vaaka" jne.

        Ei ole mun mielipide, vaan näiden muiden. Kysy heiltä.


      • sisällöstä
        Oliko kirjoitti:

        teos hintansa väärtti?

        saa tietoa ihan hyvin muutenkin tarpeeksi.
        En tiedä onko hintansa väärtti, yhdentekevää.


    • Waaka too

      tietää mikä tämän vaaka kurosen nousevamerkki on?
      Olisko kellään tietoa?Voisi sitten arvioida typillisen vaa an uudestaan. :))

    • jos uskallat

      niin kerromme sinulle, minkälainen on tyypillinen SINUN merkkisi edustaja.

      • tiedän, että

        vaaka on paras. Tai ainakin minä olen, muista en ole varma.


    • Millamagia2

      Tietääkö joku, milloin Susan Kuronen on syntynyt. Vuosi taisi olla -70, mutta mikä päivä?

      • ,,,,,,,,,,

        Oli maininta 24.9., mutta oli sitten paljon muutakin arvailua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe