Maanantai 5.2.2007

Papio1

Raitis maanantai tänään.

9

502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cettuz!

alkkomaholia! Raittiina. Maate.

• karbidi

ko piti olla? :)

Muutoin samat sanat!

• åpoi

päivää juhlitaan ja torttua syödään, mutta viinaksiin en kajoa

• aahoohoo

Taasen oon kipeenä kun kulkukoira ikään mutta onhan tässä kokonainen viikko nyt aikaa parannella (huom. alkoholilla ei ole osuutta asiaan)

Alkas yheksältä Ozzyn konserttiin lippujen myynti. Mitä luulette, oisko se mies laulukunnossa kesäkuussa?

• On raittiina tänään, pysyttelen sisätiloissa, perhanan pakkaset!

• tudei:)).

• ext

Raittiina tännnänki. Pakkasta on parikymmentä ja oon lähössä hiihtään. Aurinko paistaa niin komiasti että!

• ambivalenttineN

Tänään olo on taas parempi, joten taas yksi syy olla juomatta :) Pamejakaan en enää koe tarvitsevani, joten en viitti varaa mitään aikaa lääkärille. No itepähän sit taas kärsin viikonloppuna oman saamattomuuteni vuoksi, mut ehkä se kipu lähtee ittekseen ilman pameja ja ilman viinaa.

Jokatapauksessa mulla on nyt hyvä olla ja kohta aion tehdä pop- corneja ja kattoo tv:stä käenpesän ja pakolaisekeskus ohjelman (muistaakseni sen sarjan nimi on poikkeustila). Joten aika mukava maanantai ilta on tiedossa. Ja huomenna aamulla taas reippaana töihin :)

• veska58

taas. Pakkasta on paljon,mutta se ei saa minua
      turvaamaan viinapulloon.Raitista jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe