Hei
Kyselisin kokemuksia tekoniveleikkauksesta ja siitä paranemisesta, eli kertokaa koska tehty, miten sujui ja miten paranitte. Olen itse tänä vuonna saman asian edessä, tosin yritän myös etsiä tietoa tästä uudesta (?) pinnoitustekniikasta jossa ymmärtääkseni reisiluun pää pinnoitetaan uudelleen... Kirurgin kanssa tapaaminen kahden kuukauden päästä ja toivottavasti silloin saa tietoakin jo enemmän. Nyt lähinnä kokemuksianne kyselen.
Lonkan tekonivel leikkaus/ päällystys?
4
1402
Vastaukset
- Terttu
Minulle laitettiin lonkkaan keinonivel 2003 lokakuussa. Leikkauskokemus sinänsä ei ollut paha. Pelkäsin etukäteen puudutusta mutta ei se ollutkaan huono kokemus. Kivut minulla olivat leikkauksen jälkeisinä päivinä ilmeisesti kovemmat kuin monella muulla ja sain kiistellä riittävästä kipulääkityksestä sairaalassa.
Kotiin päästyäni toimin ohjeiden mukaan. Kotiin olin hakenut etukäteen lainaan tuolinkorokkeen, sängynjalkojen korokkeet, wc-pytyn korokkeen ym. apuvälineet. Jumppasin ohjeiden mukaan.
Lonkasta tuli hyvä ja välillä tuntuu, että se tulee edelleen paremmaksi, mitä enemmän sitä harjoittaa. Luonnollisesti täytyy kuitenkin muistaa varoa, ettei kaadu tai tee varomattomia liikkeitä, mutta mitään hissutteluelämää en elä. Olen tosi tyytyväinen.
Jos on jotain lisää kysyttävää, kysy pois. - hho
Osoitteessa www.midmedtec.co.uk löytyy tietoa lonkkanivelen pinnoitteesta joka minun kohdalla on toiminut erittäin hyvin. Kuusi kuukautta leikkauksen jälkeen osallistuin ikämiesten SM uintikilpailuihin hyvin tuloksin.
Suosittelen- Maija_Tekonivel_
Missä teille on tekonivel leikkaukset tehty? minun tehdään Reumasäätiönsairaalassa ja mietin millaisia kokemuksia sieltä on sairaala-ajalta, olen tosin siellä ollut hoidossa jo 12 vuotta muutenkin mutta yhtään leikkausta ei ole tehty.
- Terttu
Maija_Tekonivel_ kirjoitti:
Missä teille on tekonivel leikkaukset tehty? minun tehdään Reumasäätiönsairaalassa ja mietin millaisia kokemuksia sieltä on sairaala-ajalta, olen tosin siellä ollut hoidossa jo 12 vuotta muutenkin mutta yhtään leikkausta ei ole tehty.
Minun leikkaukseni tehtiin eräässä keskussairaalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907