Mitä teen, oikeasti.. Järki sanoo että pois koneen äärestä, mutta niin sitä vain yksi viikko taas vierähtänyt koneen ääressä. Kellekään en kehtaa sanoa että miksi opiskelut kusee, istun vain ja kirjoitan paskaa päivät pitkät keskustelupalstoilla. Mikä tässä oikeasti auttaisi, alkaa tuntumaan jo pahalta
Olen riippuvainen netistä
3
1250
Vastaukset
- ennen kaikkea
Teet jonkunlaisen päivärytmin, että joudut tekemään aina tietyn verran esim. tehtäviä jne. Esim. 3-4 tuntia ja vasta sen jälkeen saat käyttää konetta. Ainoastaan säännöllisyydellä ja itsekurilla saat hommaan jotakin rotia.
- juutalainen__
Haistakaa te vittu.
Noilla säännöksillä ei tee mitää jos ihminen ei jaksa/viitsi tehdä noita eik siitä tuliskaan mitään .
Heittäkää kone helevettiin jos haluatte eroon ja särkekää kirjastokortti sillä kirjastossaki sattuu olemaan koneita vapaina aina. (:
Itse olen nyt 5v asti ollu koneella päivittäin monta tuntia putkeen ja ei vanhemmat sano mitää olen nyt 17v.
Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti. Hiljainen/rauhallinen en tiedä maailman asioista juuri mitään.
Sanokaa vaan onko muita kenen sosiaalinen elämä on menny näin perseelleen ei ketään kaveria/ystävää
ei tyttöjenkans ikinä mitään keskustelua.
Miten nämä asiat vois kääntää toisinpäin? - Dying
juutalainen__ kirjoitti:
Haistakaa te vittu.
Noilla säännöksillä ei tee mitää jos ihminen ei jaksa/viitsi tehdä noita eik siitä tuliskaan mitään .
Heittäkää kone helevettiin jos haluatte eroon ja särkekää kirjastokortti sillä kirjastossaki sattuu olemaan koneita vapaina aina. (:
Itse olen nyt 5v asti ollu koneella päivittäin monta tuntia putkeen ja ei vanhemmat sano mitää olen nyt 17v.
Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti. Hiljainen/rauhallinen en tiedä maailman asioista juuri mitään.
Sanokaa vaan onko muita kenen sosiaalinen elämä on menny näin perseelleen ei ketään kaveria/ystävää
ei tyttöjenkans ikinä mitään keskustelua.
Miten nämä asiat vois kääntää toisinpäin?Et ole ainoa.. Minulla on ihan sama juttu. "Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti." Ihan sama juttu... Se vaan on niin, ettei sitä voi korjata, jos ei todella halua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2383609- 573313
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I892807Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk412615Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve972312Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro331999Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä1001995Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva421865Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1031775Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691113