Mitä teen, oikeasti.. Järki sanoo että pois koneen äärestä, mutta niin sitä vain yksi viikko taas vierähtänyt koneen ääressä. Kellekään en kehtaa sanoa että miksi opiskelut kusee, istun vain ja kirjoitan paskaa päivät pitkät keskustelupalstoilla. Mikä tässä oikeasti auttaisi, alkaa tuntumaan jo pahalta
Olen riippuvainen netistä
3
1172
Vastaukset
- ennen kaikkea
Teet jonkunlaisen päivärytmin, että joudut tekemään aina tietyn verran esim. tehtäviä jne. Esim. 3-4 tuntia ja vasta sen jälkeen saat käyttää konetta. Ainoastaan säännöllisyydellä ja itsekurilla saat hommaan jotakin rotia.
- juutalainen__
Haistakaa te vittu.
Noilla säännöksillä ei tee mitää jos ihminen ei jaksa/viitsi tehdä noita eik siitä tuliskaan mitään .
Heittäkää kone helevettiin jos haluatte eroon ja särkekää kirjastokortti sillä kirjastossaki sattuu olemaan koneita vapaina aina. (:
Itse olen nyt 5v asti ollu koneella päivittäin monta tuntia putkeen ja ei vanhemmat sano mitää olen nyt 17v.
Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti. Hiljainen/rauhallinen en tiedä maailman asioista juuri mitään.
Sanokaa vaan onko muita kenen sosiaalinen elämä on menny näin perseelleen ei ketään kaveria/ystävää
ei tyttöjenkans ikinä mitään keskustelua.
Miten nämä asiat vois kääntää toisinpäin? - Dying
juutalainen__ kirjoitti:
Haistakaa te vittu.
Noilla säännöksillä ei tee mitää jos ihminen ei jaksa/viitsi tehdä noita eik siitä tuliskaan mitään .
Heittäkää kone helevettiin jos haluatte eroon ja särkekää kirjastokortti sillä kirjastossaki sattuu olemaan koneita vapaina aina. (:
Itse olen nyt 5v asti ollu koneella päivittäin monta tuntia putkeen ja ei vanhemmat sano mitää olen nyt 17v.
Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti. Hiljainen/rauhallinen en tiedä maailman asioista juuri mitään.
Sanokaa vaan onko muita kenen sosiaalinen elämä on menny näin perseelleen ei ketään kaveria/ystävää
ei tyttöjenkans ikinä mitään keskustelua.
Miten nämä asiat vois kääntää toisinpäin?Et ole ainoa.. Minulla on ihan sama juttu. "Sosiaalinen elämä on päin vittua, esim. ei pysty
puhumaan/toimimaan muittenkans normaalisti." Ihan sama juttu... Se vaan on niin, ettei sitä voi korjata, jos ei todella halua..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002