Lähden n. 25.2. Amsterdamiin Tukholmasta. Viivyn muutaman päivän. Varmaan vetelehdin ja saatan käydä "kahviloissa". Onko joku halukas mukaan???
Lähen 25.2. Amsterdamiin
17
1761
Vastaukset
- coffee shop
oon kans aikeissa lähtee damiin tosin ihan lähipäivinä mutta jos aikataulusi muuttuu niin täältähän sen voi varmaan lukea
- jos muuttuu
Ajatuksena olla ehkä su - to ja jos kahvilakulttuurinharrastajia on mukana, aina hauskempaa. Kuinka kauan olet ajatellut olla?
- flipflop fun&pot
jos muuttuu kirjoitti:
Ajatuksena olla ehkä su - to ja jos kahvilakulttuurinharrastajia on mukana, aina hauskempaa. Kuinka kauan olet ajatellut olla?
eli viikon verran
- se viikko?
flipflop fun&pot kirjoitti:
eli viikon verran
25.2. viikko eteenpäin?
- kyllä käy
se viikko? kirjoitti:
25.2. viikko eteenpäin?
varaan jonkun päivä lennon
- nähdään?
kyllä käy kirjoitti:
varaan jonkun päivä lennon
Missäs nähdään?
- miettiä
nähdään? kirjoitti:
Missäs nähdään?
schipolin lentokentällä varmaan jos sun lento lähtee
tukholmasta (itsellä lähtee helsinki - vantaalta)pitäis vähän tietää aikatauluja että osais
suunnitella mutta iltapäivälennolla olis tarkotus lähtee.. - jossain kahvilassa
miettiä kirjoitti:
schipolin lentokentällä varmaan jos sun lento lähtee
tukholmasta (itsellä lähtee helsinki - vantaalta)pitäis vähän tietää aikatauluja että osais
suunnitella mutta iltapäivälennolla olis tarkotus lähtee..Niitä riittää ja ei tartte odotella.
- ehdotuksia?
jossain kahvilassa kirjoitti:
Niitä riittää ja ei tartte odotella.
jonkun tietyn kahvilan etsiminen voi multa viedä aikaa kun en ole siellä ennen pyöriny mutta voi sitä yrittää
- liikkua
ehdotuksia? kirjoitti:
jonkun tietyn kahvilan etsiminen voi multa viedä aikaa kun en ole siellä ennen pyöriny mutta voi sitä yrittää
The Bulldog voisi olla hyvä. Googlesta löytyy osoite. Olen käynyt, ihan jees paikka.
- löydy
liikkua kirjoitti:
The Bulldog voisi olla hyvä. Googlesta löytyy osoite. Olen käynyt, ihan jees paikka.
onko siinä halpaa hostellia/hotellia lähistöllä?
- ratkaisee
löydy kirjoitti:
onko siinä halpaa hostellia/hotellia lähistöllä?
ettei tartte paljon ajella takseilla tai julkisilla. Pitää katsoo netistä.
- löytyy
ratkaisee kirjoitti:
ettei tartte paljon ajella takseilla tai julkisilla. Pitää katsoo netistä.
jotain..2hengen lukaali puoliks vois olla yksi vaihtoehto,jos et ole jo buukannu itselles jotain yöpaikkaa. Halvemmaksi tulis ainakin
- huoneella
löytyy kirjoitti:
jotain..2hengen lukaali puoliks vois olla yksi vaihtoehto,jos et ole jo buukannu itselles jotain yöpaikkaa. Halvemmaksi tulis ainakin
Huoneen hinnat on jotain 70e/yö, joten ei mitenkään kovin korkeita ole.
- se aika
huoneella kirjoitti:
paljon on mulle ainakin on yksin maksaa..mutta pitää tyytyä johonkin hostelliin vaikka siellä voi joutua rullatuksi..onpahan vähemmän tavaraa kannettavaksi kotio kun palailee takas
- aikaan
huoneella kirjoitti:
luulet että olet bulldogissa su päivänä/iltana?
- rautatieaseman vieressa
aikaan kirjoitti:
luulet että olet bulldogissa su päivänä/iltana?
ibiksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892