Vaakamies

Tuiko

Haluaisin tustua kunnolla erääseen vaakamieheen (poikaan). Olemme tunteneet monta vuotta, mutta nyt vasta huomasin, kuinka ihana ihminen hän onkaan.
Vaikka olemmekin tunteneet monta vuotta, niin emme silti ole hirveän hyviä kavereita. Esim. vaikka näemme toisemme joka arkipäivä, niin emme silti välttämättä edes juttele toisillemme, tai edes tervehdi toisiamme. Toisinaan taas, kun olemme joskus illalla sattumalta olleet samassa paikassa niin hänen seurassaan on ollut todella mukavaa; ottaa huomioon ja tulee muutenkin hyvin juttuun kanssani ja antaa sellaisen kuvan, että hänellä olisi tunteita minua kohtaan.

Eli kuinka saisin suhteestamme hieman "syvemmän"? Ja onko tämä sitä tavallista vaakaa, että toisena päivänä tykätään ja toisena taas ei?

Kiitos vastauksista jo etukäteen. Toivottavasti joku osaisi auttaa :)

14

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kahvikerma

      Pelasta itsesi,älä anna itsesi tutustua syvemmin
      vaakamieheen....sulle tulee iso pipi sydämmeen.
      Jos vain joka toinen päivä tykkää niin joka toinen päivä olet ilmaa!

      • ....,,,,

        TOTTA AINAKAAN TÄÄLLÄ SUUNNALLA. MINÄ OLEN SE ITSEKÄS JA EDUSTAN TOISTA MERKKIÄ.. HÄN AINA JAKSAA YMMÄRTÄÄ JA PITÄÄ HYVÄNÄ.


      • Kahvikerma
        ....,,,, kirjoitti:

        TOTTA AINAKAAN TÄÄLLÄ SUUNNALLA. MINÄ OLEN SE ITSEKÄS JA EDUSTAN TOISTA MERKKIÄ.. HÄN AINA JAKSAA YMMÄRTÄÄ JA PITÄÄ HYVÄNÄ.

        kai sitä saa olla ihan mitä mieltä haluaa. Mutta on hyvä että joku jaksaa oikein isoilla kirjaimilla huutaa oman mielipiteensä. Ehkä sinun vaakasi on ihan tavallinen ja sinä sitten "jotain ihan muuta". Ai, tuohan olikin telkkarista tuttu lausahdus mutta pateettiseen keskusteluun ihan sopiva.


      • Kermalle vaa'alta
        Kahvikerma kirjoitti:

        kai sitä saa olla ihan mitä mieltä haluaa. Mutta on hyvä että joku jaksaa oikein isoilla kirjaimilla huutaa oman mielipiteensä. Ehkä sinun vaakasi on ihan tavallinen ja sinä sitten "jotain ihan muuta". Ai, tuohan olikin telkkarista tuttu lausahdus mutta pateettiseen keskusteluun ihan sopiva.

        Sulla ei synkannut vaakamiehen kanssa.

        Itse olen helisemässä kauriini kanssa. Meinaa kärsivällisyys olla lopussa, tyyppi on niin pikkutarkka ja pahantuulinen että oksat pois.
        Tilaakin annan reilusti. Ihan kuin se luulisi, että tuollai voi elää. Itse naureskelee omalle tökerölle "huumorilleen".

        Onko toivoa saada kaurista ymmärtämään, että pienistä puroista kasvaa joki, joka hukuttaa, jollei asialle tehdä jotain.


      • tyttökauris
        Kermalle vaa'alta kirjoitti:

        Sulla ei synkannut vaakamiehen kanssa.

        Itse olen helisemässä kauriini kanssa. Meinaa kärsivällisyys olla lopussa, tyyppi on niin pikkutarkka ja pahantuulinen että oksat pois.
        Tilaakin annan reilusti. Ihan kuin se luulisi, että tuollai voi elää. Itse naureskelee omalle tökerölle "huumorilleen".

        Onko toivoa saada kaurista ymmärtämään, että pienistä puroista kasvaa joki, joka hukuttaa, jollei asialle tehdä jotain.

        kauristasi jatkuvasti potuttaa? Oletko saanut sitä selville?

        Kauriisi huumori on mielestäsi tökeröä. Jos huumori on tökeröä, niin todennäköisesti tökeryyttä on muussakin käytöksessä.

        Saattaa olla, että mies on pahantuulinen, koska vaistoaa, että ei täytä sinun kriteerejäsi.

        Kauriin olen tietysti :) sitä mieltä, että oppivaista joukkoa ollaan. Joten jos esität hänelle faktat, luulisin niitten menevän ainakin mietintään.


      • Neitsyeltä"
        Kermalle vaa'alta kirjoitti:

        Sulla ei synkannut vaakamiehen kanssa.

        Itse olen helisemässä kauriini kanssa. Meinaa kärsivällisyys olla lopussa, tyyppi on niin pikkutarkka ja pahantuulinen että oksat pois.
        Tilaakin annan reilusti. Ihan kuin se luulisi, että tuollai voi elää. Itse naureskelee omalle tökerölle "huumorilleen".

        Onko toivoa saada kaurista ymmärtämään, että pienistä puroista kasvaa joki, joka hukuttaa, jollei asialle tehdä jotain.

        Nykyinen mieheni on vaaka, edelliset kaksi kauriita.

        Kauris on parhaimmillaan fiksu ja viisas ihminen, pahimmillaan hyvin negatiivinen. Kuvauksesi kauriistasi sopii omiin kokemuksiini. Kauris on harvoin tyytyväinen vallitsevaan tilanteeseen (vaikka se olisi hyväkin), ja ongelma on, että hän purkaa turhautumisensa kumppaniinsa.

        Vaakamieheni sopii luonteelleni paremmin; hän on syvällinen keskustelija ja tasa-arvoinen kumppani. Hänessa on myös ap:n kuvaamia piirteitä; hän on välillä hyvin läsnäoleva, välillä taas jossain muualla, ihan konkreettisestikin. Hän on siis ailahtelevainen. Mutta koska neitsyenä tarvitsen itsekin paljon 'tilaa', niin tämä sopii minulle.


      • ...,,,
        Kahvikerma kirjoitti:

        kai sitä saa olla ihan mitä mieltä haluaa. Mutta on hyvä että joku jaksaa oikein isoilla kirjaimilla huutaa oman mielipiteensä. Ehkä sinun vaakasi on ihan tavallinen ja sinä sitten "jotain ihan muuta". Ai, tuohan olikin telkkarista tuttu lausahdus mutta pateettiseen keskusteluun ihan sopiva.

        sinulla on negatiivinen asenne.. ei mikään ihme "huonoja kokemuksiasi" ja pyydän anteeksi isoja kirjaimia, se on tuota yhden nappulan taikaa jota en vain jaksa korjata aina. Ja huudan harvoin ja asiasta, mutta mistäs sinä sen olisit voinut tietää. Ethän edes tunne minua. Mutta silti olet heti arvostelemassa, kun kirjoitan oman näkemykseni ja kokemukseni perusteella.


      • vaaka...
        tyttökauris kirjoitti:

        kauristasi jatkuvasti potuttaa? Oletko saanut sitä selville?

        Kauriisi huumori on mielestäsi tökeröä. Jos huumori on tökeröä, niin todennäköisesti tökeryyttä on muussakin käytöksessä.

        Saattaa olla, että mies on pahantuulinen, koska vaistoaa, että ei täytä sinun kriteerejäsi.

        Kauriin olen tietysti :) sitä mieltä, että oppivaista joukkoa ollaan. Joten jos esität hänelle faktat, luulisin niitten menevän ainakin mietintään.

        Luulen, että kauristani raivostuttaa yleisesti se, ettei asiat mene enää niin kuin ennen; hän on ollut sinkkuna viimeiset kymmenen vuotta. Hänen on vaikea sietää muita ihmisiä, vaikka haluaa varmasti rakastaa.

        Joskus tuntuu, että hän on kuin lapsi, jolle täytyy selittää, että elämässä pitää kestää myös pettymyksiä ja niistä pitää päästä yli. Esimerkiksi ihan vaikka maidon kaatumisesta pöydälle.


      • neit.
        vaaka... kirjoitti:

        Luulen, että kauristani raivostuttaa yleisesti se, ettei asiat mene enää niin kuin ennen; hän on ollut sinkkuna viimeiset kymmenen vuotta. Hänen on vaikea sietää muita ihmisiä, vaikka haluaa varmasti rakastaa.

        Joskus tuntuu, että hän on kuin lapsi, jolle täytyy selittää, että elämässä pitää kestää myös pettymyksiä ja niistä pitää päästä yli. Esimerkiksi ihan vaikka maidon kaatumisesta pöydälle.

        Kuvaatpa osuvasti ex-miestäni, joka oli kauris. Hänen 'mottonsa' oli myös: Kaiken pitää olla kuten ennen. Hän sai myös kohtauksen vaikkapa olutpullon mennessä rikki. Se oli kuin meteoriitti olisi pudonnut maahan. Pettymyksiin hän ei osannut suhtautua rakentavasti, ne lannistivat häntä kohtuuttomasti. Ja sen taakan joutui kantamaan joku muu, eli minä. Olen neitsyt.


      • Kahvikerma
        ...,,, kirjoitti:

        sinulla on negatiivinen asenne.. ei mikään ihme "huonoja kokemuksiasi" ja pyydän anteeksi isoja kirjaimia, se on tuota yhden nappulan taikaa jota en vain jaksa korjata aina. Ja huudan harvoin ja asiasta, mutta mistäs sinä sen olisit voinut tietää. Ethän edes tunne minua. Mutta silti olet heti arvostelemassa, kun kirjoitan oman näkemykseni ja kokemukseni perusteella.

        Vai negatiivinen, voi kuule, pitäiskö sinun opetella erottamaan vaikka sarkasmi negatiivisuudesta...... Arvosteleminen ei kuulu minulle, tuomarointi ihan toisia varten. Minä arvosta mielipiteitä, sinunkin mutta saan olla eri mieltä. Olethan sinäkin eri linjoilla kuin minä.

        Mielestäni täällä voi ilmaista mielipiteensä asiasta kuin asiasta.....sitä vartenhan tälläiset foorumit ovat. täällähän voi joku haistattaa pitkät asialle josta joku toinen on saanut maailman ihanimman kokemuksen.


      • että on ex
        neit. kirjoitti:

        Kuvaatpa osuvasti ex-miestäni, joka oli kauris. Hänen 'mottonsa' oli myös: Kaiken pitää olla kuten ennen. Hän sai myös kohtauksen vaikkapa olutpullon mennessä rikki. Se oli kuin meteoriitti olisi pudonnut maahan. Pettymyksiin hän ei osannut suhtautua rakentavasti, ne lannistivat häntä kohtuuttomasti. Ja sen taakan joutui kantamaan joku muu, eli minä. Olen neitsyt.

        ..kauris osaa olla niin sairaan säntillinen ja tarkka puuhissaan, ja sitten kun jakoavain tippuu kädestä, niin maailma on ylösalaisin ja karmee huuto päällä.. tottumatonta tietkö alkaa naurattaan. Onneks ne raivarit menee sentään nopeesti ohi.

        Onkohan sen elämä ollu lapsena rajoitettua ja kontrolloitua, vai miten tollaseksi tullaan..


      • ...,,,
        Kahvikerma kirjoitti:

        Vai negatiivinen, voi kuule, pitäiskö sinun opetella erottamaan vaikka sarkasmi negatiivisuudesta...... Arvosteleminen ei kuulu minulle, tuomarointi ihan toisia varten. Minä arvosta mielipiteitä, sinunkin mutta saan olla eri mieltä. Olethan sinäkin eri linjoilla kuin minä.

        Mielestäni täällä voi ilmaista mielipiteensä asiasta kuin asiasta.....sitä vartenhan tälläiset foorumit ovat. täällähän voi joku haistattaa pitkät asialle josta joku toinen on saanut maailman ihanimman kokemuksen.

        Erotan kyllä sarkasmin ja negatiivisuuden.
        Myöskin negatiivisesti tai positiivisesti kirjoitettua sarkasmia ymmärrän.

        Tottakai saa olla eri mieltä ja pitääkin olla erilaisia näkemyksiä, jee!
        Mielestäni tällaiset foorumit ovat juuri sitä varten mitä kirjoitit. Mutta ei toisen mielipiteen mollaamiseen.


      • Kahvikerma
        ...,,, kirjoitti:

        Erotan kyllä sarkasmin ja negatiivisuuden.
        Myöskin negatiivisesti tai positiivisesti kirjoitettua sarkasmia ymmärrän.

        Tottakai saa olla eri mieltä ja pitääkin olla erilaisia näkemyksiä, jee!
        Mielestäni tällaiset foorumit ovat juuri sitä varten mitä kirjoitit. Mutta ei toisen mielipiteen mollaamiseen.

        En tiedä miksi tuo mollaaminen tuli mieleesi, mielestäni toisten ajatusten mollaaminen eli vähätteleminen ei kuulu tähän. Jos olen eri mieltä kuin sinä niin olen...se ei ole mollaamista! Kuten jo olen aiemmin kertonut arvostan mielipiteitä(ehkä ammattitautia). Mielipiteen ilmaisu on henkilökohtainen asia ja tietenkin jos on vaikka huono itsetunto, omasta mielipiteestä poikkeava mielipide saattaa tuntua molaamiselta, vähättelyltä tai jopa alentavalta.

        Olen pahoillani jos mielipiteeni on loukannut sinua....anteeksi! En halua aiheuttaa pahaa mieltä!


    • mukaan

      vaaka tykkää kokopäiväisesti sen ajan kun tykkää.

      Kirjoitat, että näette joka päivä, mutta ette aina edes tervehdi. Mitä tuollainen on? Johan käyttäytymisen alkeisiin kuuluu osata tervehtiä tuttavia. Jospa sinä aloittaisit (lähestymisen) vaikka siitä, etkä odottaisi pojan olevan "sivistyneempi".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe