Uusi levy?

fan from mars

Heips, olisiko kenelläkään mitään hajua siitä, koska saadaan uutta tuotantoa Coldplayltä?

Kiitos.

6

1085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dafoughhg

      en kyllä tiiä...hahahaha

    • Martian cooling device

      Maaliskuun lopulla 2007
      ilmestyy
      Singles-kokoelma.

      Kirjoittelin tänne Talk-sinkun tiheän radiosoiton aikaan talvella 2005 ennustukseni, kuinka seuraava Coldplay-albumi on joko live-levy tai kokoelmalevy.

      • fan from mars

        On nyt sentään jotain mitä odottaa! :D Kiitos vaan tiedottamisesta.


      • mitäh?

        26.3 ilmestyy "The Singles 1999-2006", mutta siis missä muodossa? Vinyyleinä?
        Katsoin www.coldplay.com sivustolta uutisista, ja siellä on laitettu joku huomautus: "Please note that this collection will only be released as a 7-inch vinyl box set, the WILL NOT BE A CD release." Eli ei CD muodossa ollenkaan..?

        Mä en ihan tajua, tai ehkä tajuan mutta sinä et.

        ???


      • beautiful day
        mitäh? kirjoitti:

        26.3 ilmestyy "The Singles 1999-2006", mutta siis missä muodossa? Vinyyleinä?
        Katsoin www.coldplay.com sivustolta uutisista, ja siellä on laitettu joku huomautus: "Please note that this collection will only be released as a 7-inch vinyl box set, the WILL NOT BE A CD release." Eli ei CD muodossa ollenkaan..?

        Mä en ihan tajua, tai ehkä tajuan mutta sinä et.

        ???

        Suomessa ainakaan ole ilmestynyt mitään uutta Coldplay tuotantoa X&Y:n jälkeen. Mutta maikkarin sivujen mukaan he ovat nyt palanneet studioon työstämään uutta levyä! Google on kaveri.


      • mutta..
        beautiful day kirjoitti:

        Suomessa ainakaan ole ilmestynyt mitään uutta Coldplay tuotantoa X&Y:n jälkeen. Mutta maikkarin sivujen mukaan he ovat nyt palanneet studioon työstämään uutta levyä! Google on kaveri.

        .. ei se Googlekaan kaikkea tiedä. ;)

        Kiitti nyt kuitenkin vastauksesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe