Heips, olisiko kenelläkään mitään hajua siitä, koska saadaan uutta tuotantoa Coldplayltä?
Kiitos.
Uusi levy?
6
1085
Vastaukset
- dafoughhg
en kyllä tiiä...hahahaha
- Martian cooling device
Maaliskuun lopulla 2007
ilmestyy
Singles-kokoelma.
Kirjoittelin tänne Talk-sinkun tiheän radiosoiton aikaan talvella 2005 ennustukseni, kuinka seuraava Coldplay-albumi on joko live-levy tai kokoelmalevy.- fan from mars
On nyt sentään jotain mitä odottaa! :D Kiitos vaan tiedottamisesta.
- mitäh?
26.3 ilmestyy "The Singles 1999-2006", mutta siis missä muodossa? Vinyyleinä?
Katsoin www.coldplay.com sivustolta uutisista, ja siellä on laitettu joku huomautus: "Please note that this collection will only be released as a 7-inch vinyl box set, the WILL NOT BE A CD release." Eli ei CD muodossa ollenkaan..?
Mä en ihan tajua, tai ehkä tajuan mutta sinä et.
??? - beautiful day
mitäh? kirjoitti:
26.3 ilmestyy "The Singles 1999-2006", mutta siis missä muodossa? Vinyyleinä?
Katsoin www.coldplay.com sivustolta uutisista, ja siellä on laitettu joku huomautus: "Please note that this collection will only be released as a 7-inch vinyl box set, the WILL NOT BE A CD release." Eli ei CD muodossa ollenkaan..?
Mä en ihan tajua, tai ehkä tajuan mutta sinä et.
???Suomessa ainakaan ole ilmestynyt mitään uutta Coldplay tuotantoa X&Y:n jälkeen. Mutta maikkarin sivujen mukaan he ovat nyt palanneet studioon työstämään uutta levyä! Google on kaveri.
- mutta..
beautiful day kirjoitti:
Suomessa ainakaan ole ilmestynyt mitään uutta Coldplay tuotantoa X&Y:n jälkeen. Mutta maikkarin sivujen mukaan he ovat nyt palanneet studioon työstämään uutta levyä! Google on kaveri.
.. ei se Googlekaan kaikkea tiedä. ;)
Kiitti nyt kuitenkin vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477