Minkä merkkisiin ihastutte??

Yleensä....

Eli neitsytmiehet, minkä merkkisiin horoskooppeihin yleensä ihastutte? Ja miksi?

9

3292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastun ihmisiin

Kyllä neitsyillä jopa miehilläkin on sen verran järkee päässä,ettei ne mihinkään merkkeihin ihastu,TYhmää,ihmiseen he ihastuu ja rakastuu jos kemiat pelaa...

• Erimerkkinen

Miksi pitää olla ilkeä vastatessa? Emmekö ole juuri tällä keskustelupalstalla siksi, että olemme kiinnostuneita horoskooppimerkeistä (siis merkkien edustajista) ja niiden eroavaisuuksista? Eikö voi vain jättää vastaamatta, jos kysymys tuntuu tyhmältä! Eikä sitäpaitsi ihmissuhteita hoideta pelkästään järjellä vaan TUNTEILLA. Minullakin, vaikka en Neitsyt olekaan, on järki päässä ja silti olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä ja ihmisten erilaisuudesta. Neitsyt-merkkiset IHMISET ovat olleet mulle jo vuosia ns. "ykkösmerkki", mutta nyt pistää vähän miettimään....
        Joten Neitsyet, hillitkääpä hiukan kriittisyyttänne, niin teistä tykätään entistä enemmän! Asiat voi sanoa suoraan, mutta silti nätisti.

• neitsm

MItenkä vaan mutta on kuitenkin merkkejä joiden kanssa on hyvinkin vaikea tulla toimeen. Kyllähän kysymys on kysymyksen arvoinen ja vastaan siihen. Mulla merkki-ihanne vaihtelee ja on iän myötä sitten asettunut tuolle kauris- ja vaakamerkkeihin. Riippuu kyllä mielialastakin ja joskus on hauska lakea huumoria kaksosten kanssa. Myös oppositiomerkki kalat liittyy kuvioihin ja useita "hyviä" kokemuksia kauriista jolla kuu on kaloissa.

• vastaaja N-nainen¤¤
        Erimerkkinen kirjoitti:

Miksi pitää olla ilkeä vastatessa? Emmekö ole juuri tällä keskustelupalstalla siksi, että olemme kiinnostuneita horoskooppimerkeistä (siis merkkien edustajista) ja niiden eroavaisuuksista? Eikö voi vain jättää vastaamatta, jos kysymys tuntuu tyhmältä! Eikä sitäpaitsi ihmissuhteita hoideta pelkästään järjellä vaan TUNTEILLA. Minullakin, vaikka en Neitsyt olekaan, on järki päässä ja silti olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä ja ihmisten erilaisuudesta. Neitsyt-merkkiset IHMISET ovat olleet mulle jo vuosia ns. "ykkösmerkki", mutta nyt pistää vähän miettimään....
        Joten Neitsyet, hillitkääpä hiukan kriittisyyttänne, niin teistä tykätään entistä enemmän! Asiat voi sanoa suoraan, mutta silti nätisti.

Saanko anteeksi kun vastasin töykeesti ja olen vielä nainenkin?? mut jus olin lukenut pitkät haukunta ketjut missä meitä neitsyitä haukuttiin todella alimpaan maan rakoon,että sappi kiehahti,mut nyt mua jo hävettää((.Ja vastaan nyt asiallisesti,kyllä neitsyelle sopii toinen saman merkkinen,härän kanssa myös hyvät kemiat,varo kaksosia ja jouskareita,ravut taas liian takertuvia neitsyelle.Mutta rakkaus on joskus"sokea".

• kaksosneiti
        neitsm kirjoitti:

MItenkä vaan mutta on kuitenkin merkkejä joiden kanssa on hyvinkin vaikea tulla toimeen. Kyllähän kysymys on kysymyksen arvoinen ja vastaan siihen. Mulla merkki-ihanne vaihtelee ja on iän myötä sitten asettunut tuolle kauris- ja vaakamerkkeihin. Riippuu kyllä mielialastakin ja joskus on hauska lakea huumoria kaksosten kanssa. Myös oppositiomerkki kalat liittyy kuvioihin ja useita "hyviä" kokemuksia kauriista jolla kuu on kaloissa.

..kaksosnaisiin :)?
        Harmi.

• ...ainakin

Olen kyllä neitsytnainen, mutta vastaan kuitenkin.

Minuun ovat vuosien saatossa vedonneet ennenkaikkea ilmanmerkit vaaka ja vesimies (etenkin juuri vesimies). Se siis siitä aurinkomerkkien elementtien harmoniasta...

• aika rajustikin

ja toisiin Neistyihin. Tosin jälkimmäisten kriittisyys kävi aina hermoille.

• prätkämiisu
        aika rajustikin kirjoitti:

ja toisiin Neistyihin. Tosin jälkimmäisten kriittisyys kävi aina hermoille.

...vesimies ja skorppari on lähellä sydäntä ;)
        Vesimiehen kanssa on samalla "henkisellä" tasolla (kummatkin ajattelee, kritisoi ja punnitsee kaiken maailman asioita) ja siitä syntyy ihania, pitkiä keskusteluja viinilasin ääressä =)

• neitsy

Minulla samat intressit ja kuu kaksosissa seitsemännessä huoneessa, joka selittää jo sinänsä ihastukseni ilmamerkkeihin. Jospa sullakin on kartallasi jotain vastaavaa, ilman merkkiä?

Olen perinyt isältäni ilman merkin tuonne kuumerkkiini ja venus on maamerkissä kuten hänelläkin. Hän on aurinko-vesimies, eli kyllä astrologia jonkin verran geeneissäkin kulkee, katsokaahan vain. Ja huomioikaa myös asteet orbeineen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      5127
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3353
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3185
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2407
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      247
      1490
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1271
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      80
      1237
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      131
      1097
    Aihe