Minkä merkkisiin ihastutte??

Yleensä....

Eli neitsytmiehet, minkä merkkisiin horoskooppeihin yleensä ihastutte? Ja miksi?

9

3257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastun ihmisiin

      Kyllä neitsyillä jopa miehilläkin on sen verran järkee päässä,ettei ne mihinkään merkkeihin ihastu,TYhmää,ihmiseen he ihastuu ja rakastuu jos kemiat pelaa...

      • Erimerkkinen

        Miksi pitää olla ilkeä vastatessa? Emmekö ole juuri tällä keskustelupalstalla siksi, että olemme kiinnostuneita horoskooppimerkeistä (siis merkkien edustajista) ja niiden eroavaisuuksista? Eikö voi vain jättää vastaamatta, jos kysymys tuntuu tyhmältä! Eikä sitäpaitsi ihmissuhteita hoideta pelkästään järjellä vaan TUNTEILLA. Minullakin, vaikka en Neitsyt olekaan, on järki päässä ja silti olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä ja ihmisten erilaisuudesta. Neitsyt-merkkiset IHMISET ovat olleet mulle jo vuosia ns. "ykkösmerkki", mutta nyt pistää vähän miettimään....
        Joten Neitsyet, hillitkääpä hiukan kriittisyyttänne, niin teistä tykätään entistä enemmän! Asiat voi sanoa suoraan, mutta silti nätisti.


      • neitsm

        MItenkä vaan mutta on kuitenkin merkkejä joiden kanssa on hyvinkin vaikea tulla toimeen. Kyllähän kysymys on kysymyksen arvoinen ja vastaan siihen. Mulla merkki-ihanne vaihtelee ja on iän myötä sitten asettunut tuolle kauris- ja vaakamerkkeihin. Riippuu kyllä mielialastakin ja joskus on hauska lakea huumoria kaksosten kanssa. Myös oppositiomerkki kalat liittyy kuvioihin ja useita "hyviä" kokemuksia kauriista jolla kuu on kaloissa.


      • vastaaja N-nainen¤¤
        Erimerkkinen kirjoitti:

        Miksi pitää olla ilkeä vastatessa? Emmekö ole juuri tällä keskustelupalstalla siksi, että olemme kiinnostuneita horoskooppimerkeistä (siis merkkien edustajista) ja niiden eroavaisuuksista? Eikö voi vain jättää vastaamatta, jos kysymys tuntuu tyhmältä! Eikä sitäpaitsi ihmissuhteita hoideta pelkästään järjellä vaan TUNTEILLA. Minullakin, vaikka en Neitsyt olekaan, on järki päässä ja silti olen kiinnostunut horoskooppimerkeistä ja ihmisten erilaisuudesta. Neitsyt-merkkiset IHMISET ovat olleet mulle jo vuosia ns. "ykkösmerkki", mutta nyt pistää vähän miettimään....
        Joten Neitsyet, hillitkääpä hiukan kriittisyyttänne, niin teistä tykätään entistä enemmän! Asiat voi sanoa suoraan, mutta silti nätisti.

        Saanko anteeksi kun vastasin töykeesti ja olen vielä nainenkin?? mut jus olin lukenut pitkät haukunta ketjut missä meitä neitsyitä haukuttiin todella alimpaan maan rakoon,että sappi kiehahti,mut nyt mua jo hävettää((.Ja vastaan nyt asiallisesti,kyllä neitsyelle sopii toinen saman merkkinen,härän kanssa myös hyvät kemiat,varo kaksosia ja jouskareita,ravut taas liian takertuvia neitsyelle.Mutta rakkaus on joskus"sokea".


      • kaksosneiti
        neitsm kirjoitti:

        MItenkä vaan mutta on kuitenkin merkkejä joiden kanssa on hyvinkin vaikea tulla toimeen. Kyllähän kysymys on kysymyksen arvoinen ja vastaan siihen. Mulla merkki-ihanne vaihtelee ja on iän myötä sitten asettunut tuolle kauris- ja vaakamerkkeihin. Riippuu kyllä mielialastakin ja joskus on hauska lakea huumoria kaksosten kanssa. Myös oppositiomerkki kalat liittyy kuvioihin ja useita "hyviä" kokemuksia kauriista jolla kuu on kaloissa.

        ..kaksosnaisiin :)?
        Harmi.


    • ...ainakin

      Olen kyllä neitsytnainen, mutta vastaan kuitenkin.

      Minuun ovat vuosien saatossa vedonneet ennenkaikkea ilmanmerkit vaaka ja vesimies (etenkin juuri vesimies). Se siis siitä aurinkomerkkien elementtien harmoniasta...

      • aika rajustikin

        ja toisiin Neistyihin. Tosin jälkimmäisten kriittisyys kävi aina hermoille.


      • prätkämiisu
        aika rajustikin kirjoitti:

        ja toisiin Neistyihin. Tosin jälkimmäisten kriittisyys kävi aina hermoille.

        ...vesimies ja skorppari on lähellä sydäntä ;)
        Vesimiehen kanssa on samalla "henkisellä" tasolla (kummatkin ajattelee, kritisoi ja punnitsee kaiken maailman asioita) ja siitä syntyy ihania, pitkiä keskusteluja viinilasin ääressä =)


      • neitsy

        Minulla samat intressit ja kuu kaksosissa seitsemännessä huoneessa, joka selittää jo sinänsä ihastukseni ilmamerkkeihin. Jospa sullakin on kartallasi jotain vastaavaa, ilman merkkiä?

        Olen perinyt isältäni ilman merkin tuonne kuumerkkiini ja venus on maamerkissä kuten hänelläkin. Hän on aurinko-vesimies, eli kyllä astrologia jonkin verran geeneissäkin kulkee, katsokaahan vain. Ja huomioikaa myös asteet orbeineen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe