miten saan kuvat cdltä koneelle ja sieltä edelleen irc-galleriaan yms.
laitoin cdn koneen sisään ja tuntui vähän latautuvan mut kun menen kohtaan OMA TIETOKONE niin ei sieltä löydy niitä kuvia eikä mistään muistakaan valikoista kun oon ettinyt. eli voisko joku nyt ihan kädestä pitäen neuvoa tyylin mitä nappia painan yms kun en todellakaan tiedä miten saan ne näkyviin. se cd on ihan valokuvaliikkeestä eli ei oo mikään poltettu.pitäis kyl näkyä.
kiitos!!!
kuvat cd:ltä koneelle
6
1909
Vastaukset
- vaihtoehtoja
1.CD on paska
2.CD-asema on paska
3.Windows on paska
Jokin näistä on oikea tai ehkä kaikki kolme. Kurkkaapa cd-asemasi jos siellä näkyy se levy?
Eli hiirellä kaksoisklikkaus cd-aseman päälle, mitä näkyy?
Ne kuvat eivät itsekseen siirry koneelle vaan ne pitää siirtää sieltä levyltä johonkin kansioon ja sieltä vasta laittaa nettiin.
Lyhyesti, avaat sen levyn, valitset kopioitavat kuvat, ja siirrät ne johonkin kansioon minkä olet luonut.- 1415
Etsin kans tällä hetkellä tuota samaa toiminto siirtää kuvat CD:ltä koneelleni kuvakansioihin, mutta en ainakaan näillä, Moonis antamilla ohjeilla onnistunut.
Siispä neuvokaa nyt jumal...
Tietsikka on Windows XP tai jotain sinne päin. - -lkhbyjtdd
1415 kirjoitti:
Etsin kans tällä hetkellä tuota samaa toiminto siirtää kuvat CD:ltä koneelleni kuvakansioihin, mutta en ainakaan näillä, Moonis antamilla ohjeilla onnistunut.
Siispä neuvokaa nyt jumal...
Tietsikka on Windows XP tai jotain sinne päin.XP:ssä Resurssienhallinnasta siirretään halutut tiedostot cd-asemalta oman koneen kansioihin.
- ai näinkö ?
Paina Käynnistä, paina Tietokone, tuplaklikkaa CD/DVD asemaa, sisältö kansioineen tulee näkyviin. Avaa kansio Kuvat, tartu kuviin ja raahaa vasemmalla olevaan Kuvat kansioon.
Näkyykö siinä mitään.
Oma tietokone. Paina cd-aseman kohdalla oikeaa hiiren nappia ja valitse ominaisuudet. Paljonko se näyttää cd-levyn tilaa käytetty. Jos se on 0kt niin poltto on epäonnistunut ja kuvia ei voi olla koko levyllä.
Siis näkyykö se cd-aseman kuva ylipäätään? jos ei niin veikkaisin että levy no vioittunut/viallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617690- 1334424
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.313685- 213038
- 232602
- 272563
- 472140
- 252140
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3882096- 322038