john

cena<3

on paras painia ikinä..

41

1449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Striper

      Omasta mielestäni Cena on painitaidoiltaan noin 8 arvoinen ja gimmickiltään 8 .

      Oma nykypainija top 10:

      1. Randy Orton
      2. Chris Benoit
      3. Triple H
      4. The Undertaker
      5. Batista
      6. Shawn Michaels
      7. Jeff Hardy
      8. Kane / CM Punk
      9. Matt Hardy
      10. Sabu

      KAIKKI! ECW,WWE ja lopettaneet / kuolleet / Nykyiset / Jotka joskus painivat!

      1. Randy Orton
      2. Chris Benoit
      3. Eddie Guerrero
      4. Triple H
      5. Roddy Piper
      6. The Undertaker
      7. Batista
      8. Shawn Michaels
      9. Hulk Hogan
      10.CM Punk

      • Mad#1

        Ortonia koko WWEen parhaana mutta korkealle hän sioittuisi


      • On.............
        Mad#1 kirjoitti:

        Ortonia koko WWEen parhaana mutta korkealle hän sioittuisi

        ..Simply The Best 8)


      • Mad#1
        On............. kirjoitti:

        ..Simply The Best 8)

        ...Pidän ortoniataidokkaana painijana mutta en parhaana.


    • Raidmania

      .. että olet aloittanut paini seuraamisen vasta vähän aikaa sitten. Tiedätkö miten? Koska jokainen painija top 10 listallasi on face.

      • mut kysyn kummiski

        mikä on face?


      • Rated_RKO
        mut kysyn kummiski kirjoitti:

        mikä on face?

        Yleisön suosikki, yleisö alkaa ''kiljumaan'' jos Face saa ottelun kulusta taas''kiinni''. mutta poikkeuksiakin on. kyllä yleisö saattaa Heelillekin huutaa


      • Raidmania
        mut kysyn kummiski kirjoitti:

        mikä on face?

        Eli face tarkoittaa hyvistä, yleisönsuosikkia jnejne. Heel taas tarkoittaa pahista jolle yleisö tietysti buuaa.


      • Alkuperäinen kirjottaja

        Eikö face voi mielestäsi olla hyvä painija? Eikö listallani sitten ole hyviä painijoita(sinun mielestä)?


      • Trishie

        Mitä siitä vaikka olisi katsonut painia viisi vuotta ja tykkää silti faceista.
        Ei pitäisi olla sinun ongelmasi.
        Vaikka kyseinen henkilö olisikin aloittanut painin katsomisen vähän aikaa sitten ja hän tykkää faceistä
        SO WHAT
        Mitä se sulle kuuluu??
        Pitäisikö sitten esittää tykkäävänsä jostain Edgestä kaikille vaikka kuitenkin fanittaisi koko ajan Cenaa??
        Minä en ainakaan välitä ovatko kaikki lempipainijani faceja vai heelejä,
        välitän vain siitä mitä itse pidän heistä
        En esim ajattele heti että "En mä voi tosta tykätä, sehän on face"


    • Badass

      Tämä alkaa olemaan jo kyllä aika säälittävää..

      • Trishie

        Mikä on säälittävää??

        Sekö että joku tykkää sellaisista painijoista joista sinä et pidä???

        Sinä olet ihan samanlainen kuin Raid.
        Tykkäätkin varmasti pelkistä heeleistä vain sen takia etä jos tykkää faceistä aletaan haukkua


      • Raidmania
        Trishie kirjoitti:

        Mikä on säälittävää??

        Sekö että joku tykkää sellaisista painijoista joista sinä et pidä???

        Sinä olet ihan samanlainen kuin Raid.
        Tykkäätkin varmasti pelkistä heeleistä vain sen takia etä jos tykkää faceistä aletaan haukkua

        Missäköhän vaiheessa olen sanonut, etten pidä myös faceista? EN KOSKAAN. En vain pidä painitaidottomista ja karismattomista painijoista.. kuten Batistasta ja Lashleystä. Ja myös Jeff Hardy on yhtä tyhjän kanssa. Cena menettelee nykyään, sillä hän on ottanut muutaman uuden liikkeen arsenaaliinsa.


      • Trishie
        Raidmania kirjoitti:

        Missäköhän vaiheessa olen sanonut, etten pidä myös faceista? EN KOSKAAN. En vain pidä painitaidottomista ja karismattomista painijoista.. kuten Batistasta ja Lashleystä. Ja myös Jeff Hardy on yhtä tyhjän kanssa. Cena menettelee nykyään, sillä hän on ottanut muutaman uuden liikkeen arsenaaliinsa.

        Sä puhut ainakin siitä kuin rikoksesta.

        Mäpä kerron sulle yhen asian:
        KAIKKI EI PIDÄ SAMOISTA PAINIJOISTA KUIN SINÄ

        Ja muuten mulla on elämä, joka ei taas pätkääkään kuulu sulle.

        Sä vissiin luulet olevasi jotakin, mutta sä et ole


      • Raidmania
        Trishie kirjoitti:

        Sä puhut ainakin siitä kuin rikoksesta.

        Mäpä kerron sulle yhen asian:
        KAIKKI EI PIDÄ SAMOISTA PAINIJOISTA KUIN SINÄ

        Ja muuten mulla on elämä, joka ei taas pätkääkään kuulu sulle.

        Sä vissiin luulet olevasi jotakin, mutta sä et ole

        .. vitun ongelma sulla on? En ole missään viestissäni tässä topicissa sanonut, että pitäisi tykätä samoista painijoista kun mistä minä tykkään. Sanoin oman mielipiteeni muutamasta painijasta, ja heti alkaa helvetinmoinen valitus sinun suunnaltasi. Etkö kestä sitä etten tykkää Batistasta? Siltä se nimittäin vaikuttaa.

        ...


      • VITTU!!!
        Trishie kirjoitti:

        Sä puhut ainakin siitä kuin rikoksesta.

        Mäpä kerron sulle yhen asian:
        KAIKKI EI PIDÄ SAMOISTA PAINIJOISTA KUIN SINÄ

        Ja muuten mulla on elämä, joka ei taas pätkääkään kuulu sulle.

        Sä vissiin luulet olevasi jotakin, mutta sä et ole

        Osaatko sä Trishie edes lukea? Raid ei missään ole sanonut että kaikkien pitää pitää hänen pitämistään painijoista, mutta jostain sinä sellaista paskaa väännät... Kaikki eivät pidä sinun rakkaasta Batista tai John Cenasta, joten turha sinun on itkeä aina kun joku sanoo heistä oman MIELIPITEENSÄ...


        SAATANA KUN ON SE ÄIDINKIELEN OPETTELU JÄÄNYT TRISHIELTÄ VÄLIIIN!


      • Trishie
        VITTU!!! kirjoitti:

        Osaatko sä Trishie edes lukea? Raid ei missään ole sanonut että kaikkien pitää pitää hänen pitämistään painijoista, mutta jostain sinä sellaista paskaa väännät... Kaikki eivät pidä sinun rakkaasta Batista tai John Cenasta, joten turha sinun on itkeä aina kun joku sanoo heistä oman MIELIPITEENSÄ...


        SAATANA KUN ON SE ÄIDINKIELEN OPETTELU JÄÄNYT TRISHIELTÄ VÄLIIIN!

        sinä mitä tahansa mieltä minusta, mutta Raidin tekstistä voisi saada sellaisen käsityksen että ne ovat aina noobeja jotka tykkäävät faceista

        Hän voisi kirjoittaa vähän SELVEMMIN, ei ole ihmekään jos saa väärän käsityksen tuosta tekstistä.

        Ja missäköhän minä olen sanonut että pidän Cenasta erityisemmin?

        Ehkä olen joskus pitänyt mutta en enää.

        Miks sä puolustat Raidia.
        Ootko sä joku Raidin lutkuttaja???


      • Striper
        Trishie kirjoitti:

        sinä mitä tahansa mieltä minusta, mutta Raidin tekstistä voisi saada sellaisen käsityksen että ne ovat aina noobeja jotka tykkäävät faceista

        Hän voisi kirjoittaa vähän SELVEMMIN, ei ole ihmekään jos saa väärän käsityksen tuosta tekstistä.

        Ja missäköhän minä olen sanonut että pidän Cenasta erityisemmin?

        Ehkä olen joskus pitänyt mutta en enää.

        Miks sä puolustat Raidia.
        Ootko sä joku Raidin lutkuttaja???

        Mitä väliä pitääkö Faceista tai Heeleista?? Pidän itse yhtäpaljon kummistakin! Itseasiassa pidän itsekkin hitusen verran enemmän Faceista vaikka aloitin painin katsomisen Rockin ja Stone Coldin kulta-aikana!!


      • Chicko
        Trishie kirjoitti:

        sinä mitä tahansa mieltä minusta, mutta Raidin tekstistä voisi saada sellaisen käsityksen että ne ovat aina noobeja jotka tykkäävät faceista

        Hän voisi kirjoittaa vähän SELVEMMIN, ei ole ihmekään jos saa väärän käsityksen tuosta tekstistä.

        Ja missäköhän minä olen sanonut että pidän Cenasta erityisemmin?

        Ehkä olen joskus pitänyt mutta en enää.

        Miks sä puolustat Raidia.
        Ootko sä joku Raidin lutkuttaja???

        Kyllä sitä nyt saa sanoa, jos toista aivan turhaan syytetään tai haukutaan. :)

        Ja ei, en ole Raidin lutkuttaja. Pidän naisista.


      • gary.dahlman
        Striper kirjoitti:

        Mitä väliä pitääkö Faceista tai Heeleista?? Pidän itse yhtäpaljon kummistakin! Itseasiassa pidän itsekkin hitusen verran enemmän Faceista vaikka aloitin painin katsomisen Rockin ja Stone Coldin kulta-aikana!!

        Te kuulostatte minun pikkuveljiltäni riitelemässä!
        Siis voi helvetti....Badass ja Raid,puhukaa selvemmin...tuo on todella epäselvää ja jotkut voivat pitää puheitanne loukkaavana!Ja te olette ihan VITUN n00beja koska arvostelette muita ja yritätte päteä!Mitä siitä pitävätkö jotkut Faceista?Mitä siitä jos joku on katsonut painia vähemmän aikaa?!
        NUO OVAT VAIN MIELIPIDE ASIOITA!!!Raid ei ole koskaan väittänyt että kaikkien pitäisi fanittaa samoja kuin hän,hän ei vaan osaa selittää asioita KUNNOLLA!!!!

        Lopettakaa nämä kokoajan toistuvat aivan täysin turhat riidat,niin palstalla on hyvä olla!!!!

        SE SHERIFFI TÄNNE JA IHAN VITUN NOPEESTI KIITOS!!!


        Oma mielipiteeni....vihaan Maximipushattuja pellejä esim.Lashley,Cena.....mutta Batistasta olen alkanut pitää hiukan(vaikka pidänkin häntä naurettavana steroidifriikkinä osittain).Pidän enemmän heeleistä,koska heelit ovat yleensä niitä kauan WWE:ssä olleita Supertähtiä jotka ansaitsevat kullan,mutta eivät saa sitä koska nämä taidottomatpellet ovat vuoren huipulla!!!

        We do need a sheriff,here....Houston..we have a problem!


      • The_Hitman
        Striper kirjoitti:

        Mitä väliä pitääkö Faceista tai Heeleista?? Pidän itse yhtäpaljon kummistakin! Itseasiassa pidän itsekkin hitusen verran enemmän Faceista vaikka aloitin painin katsomisen Rockin ja Stone Coldin kulta-aikana!!

        fanitan faceja kun katon RAWta tai SD!tä kun se jotenkin kuuluu vaan showpainiin, että fanittaa niitä hyviä poikia. mutta sitten kun taas on kyse itse painijasta niin siinä ei paljon merkitse on mies heel tai face, kunhan on hyvä..


      • sun läpät on
        gary.dahlman kirjoitti:

        Te kuulostatte minun pikkuveljiltäni riitelemässä!
        Siis voi helvetti....Badass ja Raid,puhukaa selvemmin...tuo on todella epäselvää ja jotkut voivat pitää puheitanne loukkaavana!Ja te olette ihan VITUN n00beja koska arvostelette muita ja yritätte päteä!Mitä siitä pitävätkö jotkut Faceista?Mitä siitä jos joku on katsonut painia vähemmän aikaa?!
        NUO OVAT VAIN MIELIPIDE ASIOITA!!!Raid ei ole koskaan väittänyt että kaikkien pitäisi fanittaa samoja kuin hän,hän ei vaan osaa selittää asioita KUNNOLLA!!!!

        Lopettakaa nämä kokoajan toistuvat aivan täysin turhat riidat,niin palstalla on hyvä olla!!!!

        SE SHERIFFI TÄNNE JA IHAN VITUN NOPEESTI KIITOS!!!


        Oma mielipiteeni....vihaan Maximipushattuja pellejä esim.Lashley,Cena.....mutta Batistasta olen alkanut pitää hiukan(vaikka pidänkin häntä naurettavana steroidifriikkinä osittain).Pidän enemmän heeleistä,koska heelit ovat yleensä niitä kauan WWE:ssä olleita Supertähtiä jotka ansaitsevat kullan,mutta eivät saa sitä koska nämä taidottomatpellet ovat vuoren huipulla!!!

        We do need a sheriff,here....Houston..we have a problem!

        melko sairaita, yliampuvia, erittäin fiktiivisiä ja lapsellisia.


    • mitä sanotte

      john cena

    • dark-j

      vtu teidän kanssa tappelette täällä niinku pikkulapset. ;>>

      • kastanja83

        Jaksoin peräti kirjautua.. Hei, mutta täähän on ihan mahtavaa, kerranki jostakin aiheesta saahaan KESKUSTELUA.Offtopicit osu jotakuta hermoon, mut sehän kuuluu asiaan, kun kaikki ei pysty pitämään samoista painijoista. Ja sitäpaitsi just sillä tavalla sitä keskustelua syntyy. Jee!


    • fhhmhmj

      1. Bobby Lashley
      2. John Cena
      3. Matt/Jeff hardy
      4. Test
      5. Triple H
      6. Undertaker
      7. Viscera
      8. MR KENNEDY
      9. Kane
      10. Rhino


      Painijat joita en voi sietää:
      1. Randy Orton
      2. King Booker
      3. MVP
      4. Rob Van Dam
      5. Batista
      6. Gregory Helms
      7. Finlay
      8. Rey Mysterio
      9. Sandman
      10. MNM

      • Striper

        Ei Ortonia voi tuonne vihatuihin laittaa! Hänhän on upea ja karismaattinen painija!!


      • Badass
        Striper kirjoitti:

        Ei Ortonia voi tuonne vihatuihin laittaa! Hänhän on upea ja karismaattinen painija!!

        Kaikki eivät ehkä pidä Ortonista!


      • Striper
        Badass kirjoitti:

        Kaikki eivät ehkä pidä Ortonista!

        Missä sun huumori? En nyt todella!! LOL


    • Raidmania

      Tällä hetkellä

      1. KENTA
      2. Chris Benoit
      3. Edge
      4. Bryan Danielson
      5. Christian Cage
      6. Gregory Helms
      7. William Regal
      8. Kurt Angle
      9. Ric Flair
      10. CM Punk


      Kaikkien aikojen top5

      1. Ric Flair
      2. Kenta Kobashi
      3. Chris Benoit
      4. Eddie Guerrero
      5. Triple H

      • The_Hitman

        1. Benoit
        2. AJ Styles/ Samoa Joe
        3. Triple H
        4. Edge
        5. Kurt Angle
        6. Christian Cage
        7. Finlay/Regal (me likes oldschool)
        8. Christopher Daniels
        9. Hernandez
        10. Homicide

        All time top 5

        1. Bret Hart
        2. Owen Hart
        3. Triple H
        4. Steve Austin
        5. The Rock


    • Striper

      Milloin viimeksi näimme täällä viestin jossa on liekki!!??? Katsokaa mistä aiheesta on syntyny tällainen keskustelu! Upeaa"

      • cena<3

        mielipiteitä vaihdettiin ihan kiitettävästi.. eikä kellekkään tullu pahamieli, eihän??
        hyvät ystävänpäivät kaikille


      • nyt..

        se saatana se sheriffi nii homma järjestyis taas


      • mutta..
        nyt.. kirjoitti:

        se saatana se sheriffi nii homma järjestyis taas

        mihin sit sheriffiä tarvitaan ei oo oikeen vielä valaistunu mulle siis tässä aihees..??


      • Badass
        mutta.. kirjoitti:

        mihin sit sheriffiä tarvitaan ei oo oikeen vielä valaistunu mulle siis tässä aihees..??

        No viisaana sheriffi voisi poistaa kaikki roskapostit, joita vähän väliä tänne palstalle putkahtaa.


      • kastanja83
        Badass kirjoitti:

        No viisaana sheriffi voisi poistaa kaikki roskapostit, joita vähän väliä tänne palstalle putkahtaa.

        Jep, oishan siitä sheriffistä hyötyäki, mutta ei miusta ees kauheesti nykyään tuu törkyä tälle palstalle. Eiköhän myö pari häröilijää kestetä, jos palstan vakiokävijät itse pystyy pitämään tekstin asiallisena. Ei oo liikaa pyydetty, eihän? Ja toivottavasti muutkin keskustelun aiheet sais liekin roihuamaan, mutta asiallisilla jutuilla tietenkin.


    • mielestäni

      tässä on vaan vaihdettu mielipiteitä ei sen kummempaa.. eikös nämä sivut ole sitä varten??

      • Striper

        Mielipiteet täällä ei kyllä lopu kesken, mutta on se silti aika harvinaista tällä palstalla.


    • In[95]ViZiBLe

      REY MYSTERIO ROKKAA ! NÄKI SITPÄ MUN SEINIÄT TÄYNNÄ JULISTEIT REYST!!!!!!!!!!!

    • jaahxd

      John Cena on ihan surkee, vois vaik mennä tna:han tai lopettaa uransa, edgen spear on hieno,mut edge ei oo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe