muna on keskimäärin 13-15cm

NYT NYTRRR

muna on keskimäärin 13-15cm, että mikä on ku vaaditaan mahdottomuuksia saatana!

55

6531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdasdasda

      lol niinpä :P

      • äijä

        mun muna on pitempi ku mun hiukset ja reisi yhteensä. enkä edes valehtele.


      • koji
        äijä kirjoitti:

        mun muna on pitempi ku mun hiukset ja reisi yhteensä. enkä edes valehtele.

        Hehe, luuletko et menee läpi?;D


      • fdsafsafs
        koji kirjoitti:

        Hehe, luuletko et menee läpi?;D

        ittellä meni


      • Anonyymi
        äijä kirjoitti:

        mun muna on pitempi ku mun hiukset ja reisi yhteensä. enkä edes valehtele.

        Gorilla lla on ainakin 1 cm jos ees sitä


      • Anonyymi
        äijä kirjoitti:

        mun muna on pitempi ku mun hiukset ja reisi yhteensä. enkä edes valehtele.

        Gorilla lla on ainakin 1 cm jos ees sitä


      • Anonyymi
        äijä kirjoitti:

        mun muna on pitempi ku mun hiukset ja reisi yhteensä. enkä edes valehtele.

        Gorilla lla on ainakin 1 cm jos ees sitä


    • 45tru89

      Ei varmana ole, kun mullakin on sitten vajaa 5 cm keskivertoa pidempi. Noi on vaa pikkumunasten lohdutusta...

      • 194 cm

        Jep, ja miesten keskipituus ei mitenkään voi olla alle 180 cm kun mä ite olen yli 190 cm pitkä.

        (vinkki: ota matematiikan kirja käteen ja selaa sieltä tilastotieteen osuus esiin. Lue ja opi.)


      • ....................

        Keskipituus on Suomessa 13,52 cm

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Lasketaanpas sitten hieman pituuksia. Netissä näkee kohtalaisen usein sellaisiakin juttuja, että penisksen pituus olisi yli 20 cm. Kuitenkin yli 20 cm vehje on vain 1 % miehistä. Suomessa on vajaa 2,2 miljoonaa yli 15 vuotiasta miestä. Joten yli 20 cm vehkeitä olisi Suomessa tämän perusteella suurinpiirtein 22 000 miehellä. Yli 22 cm vehje on vain yhdellä kymmenestätuhannesta miehestä, joten Suomessa on hieman yli 200 miestä, joilla on 22 cm tai pitempi vehje. Yli 25 cm on vain yhdellä miehellä miljoonasta, joten sellaisten miesten lukumäärä Suomessa on jo yhden käden sormilla laskettavissa.


      • ....................
        194 cm kirjoitti:

        Jep, ja miesten keskipituus ei mitenkään voi olla alle 180 cm kun mä ite olen yli 190 cm pitkä.

        (vinkki: ota matematiikan kirja käteen ja selaa sieltä tilastotieteen osuus esiin. Lue ja opi.)

        Nuorten suomalaisten miesten keskipituus on 178 cm

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus#Ihmisten_keskipituus_eri_maissa

        Tosin, jostain itse luin, että se olisi tasan 180 cm.


      • 13+2

      • Hehehehe
        .................... kirjoitti:

        Keskipituus on Suomessa 13,52 cm

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Lasketaanpas sitten hieman pituuksia. Netissä näkee kohtalaisen usein sellaisiakin juttuja, että penisksen pituus olisi yli 20 cm. Kuitenkin yli 20 cm vehje on vain 1 % miehistä. Suomessa on vajaa 2,2 miljoonaa yli 15 vuotiasta miestä. Joten yli 20 cm vehkeitä olisi Suomessa tämän perusteella suurinpiirtein 22 000 miehellä. Yli 22 cm vehje on vain yhdellä kymmenestätuhannesta miehestä, joten Suomessa on hieman yli 200 miestä, joilla on 22 cm tai pitempi vehje. Yli 25 cm on vain yhdellä miehellä miljoonasta, joten sellaisten miesten lukumäärä Suomessa on jo yhden käden sormilla laskettavissa.

        heehehehehehheheeheheheheeeeeeeh


      • ...

      • tuukka1989
        Hehehehe kirjoitti:

        heehehehehehheheeheheheheeeeeeeh

        En tiedä itsekkään uskonko tuohon 15cm keskimitta hommaan itellä 15,7cm housuissa ja 11 cm ympärysmittaa mutta ajattelin vaan että miksi nää testit kusettaisiin pikkumunaisten mielenkohotukseksi

        jos heitä on niin vähän niin ketä kiinnostaa alkaa heidän mieltään kohottamaan jossain medissa terve, siis jos kaikilla 18cm tai yli, miks sitten miesten keskipituuksia ei huijattaisi alaspäin esim 178 sanottaisiinkin 169 onhan lyhyitä miehiä aivan saatanasti esim baareissa näkee :D että ajattelin vaan


      • 9+3=12
        tuukka1989 kirjoitti:

        En tiedä itsekkään uskonko tuohon 15cm keskimitta hommaan itellä 15,7cm housuissa ja 11 cm ympärysmittaa mutta ajattelin vaan että miksi nää testit kusettaisiin pikkumunaisten mielenkohotukseksi

        jos heitä on niin vähän niin ketä kiinnostaa alkaa heidän mieltään kohottamaan jossain medissa terve, siis jos kaikilla 18cm tai yli, miks sitten miesten keskipituuksia ei huijattaisi alaspäin esim 178 sanottaisiinkin 169 onhan lyhyitä miehiä aivan saatanasti esim baareissa näkee :D että ajattelin vaan

        Niin mun mielestä se 178 on todella lyhyt ja mä olin viimeksi sen pituinen joskus 12-13-vuotiaana eli ihan lapsena. Itse 190, isä 186 serkut vissiin 195 ja 197. Penismaailmassa me oltais just niitä 17-20-senttisiä, jotka kirjoittelis näille palstoille et "aika vaikee uskoa tohon keskipituuteen". Harva näkee muiden peniksiä ja yleensä varmaan sitä omaa kokoa liioitellaan jos nyt joku joskus niistä edes puhuu (en ole ikinä puhunut penisten tarkoista mitoista kaverien kanssa), eli jos oma kulli on iso niin sitä helposti kuvittelee että kaikilla muillakin on saman kokoinen. Pituudessa nyt ei käy ihan noin kun sentäs näkee joka päivä myös lyhyitä ihmisiä, mutta kyllä se 178 tuntuu silti aika uskomattoman lyhyeltä kun tulee suvusta, jossa ei ole yhtään niin lyhyttä miespuolista ja puolet naisistakin on sitä pidempiä.

        Ja mulla on muuten penis 14 ja risat pitkä ja 13 ja risat ympärysmittaa ja vartalo on tosiaan 190cm.


      • .................... kirjoitti:

        Nuorten suomalaisten miesten keskipituus on 178 cm

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisen_pituus#Ihmisten_keskipituus_eri_maissa

        Tosin, jostain itse luin, että se olisi tasan 180 cm.

        Se on wikipedia eli ei puhu aina totta, monet asiat on siel väärin, esim toi 15 cm on normi pituus nii se on valetta. monella paljon isompi muna ja on vast 14-16 v ite oon 14 ja on 15cm-16cm.


      • dasff
        .................... kirjoitti:

        Keskipituus on Suomessa 13,52 cm

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Lasketaanpas sitten hieman pituuksia. Netissä näkee kohtalaisen usein sellaisiakin juttuja, että penisksen pituus olisi yli 20 cm. Kuitenkin yli 20 cm vehje on vain 1 % miehistä. Suomessa on vajaa 2,2 miljoonaa yli 15 vuotiasta miestä. Joten yli 20 cm vehkeitä olisi Suomessa tämän perusteella suurinpiirtein 22 000 miehellä. Yli 22 cm vehje on vain yhdellä kymmenestätuhannesta miehestä, joten Suomessa on hieman yli 200 miestä, joilla on 22 cm tai pitempi vehje. Yli 25 cm on vain yhdellä miehellä miljoonasta, joten sellaisten miesten lukumäärä Suomessa on jo yhden käden sormilla laskettavissa.

        Nuokin ovat vain arvioita. Yli 25cm munasia ei välttämättä ole ollenkaan tai voi olla vähemmän kuin 5


    • laaja oppimäärä

      Muistaakseni penismittauksissa standardipoikkeama oli 2cm. Tarkoittaa siis sitä, että jos keskipituus olisi tasan 14 cm, niin enemmistöllä miehistä (~68%) peniksen pituus asettuisi välille 12-16 cm, ja lähes kaikkien (~95%) penikset asettuisivat välille 10-18 cm - siis kahden standardipoikkeaman sisään normaalilla kellokäyrällä. Sitten viidellä miehellä sadasta olisi penis joko alle 10 cm tai yli 18 cm pitkä Ei kuulosta kovin ihmeelliseltä vai mitä?

      Joko palstalaisilla on todella huonot arvosanat matematiikassa tai sitten suurin osa on vielä niin pentuja, ettei nämä asiat ole tulleet koulussa vastaan, mutta selvästi ette ymmärrä keskihajonnasta mitään. Noin 14 senttimetrin keskipituus peniksillä ei ole mitenkään yllättävä, eikä se siis todellakaan tarkoita sitä, että suurimmalla osalla olisi tasan 14 senttiä pitkä.

      • näinhän se on

        Joissain oli tehty tutkimus, että on jos valitset täysin randomina miehen, niin on paljon todennäköisempää, että sillä on 10 cm vehje, kuin että sillä olisi 20 cm vehje.


      • khan85
        näinhän se on kirjoitti:

        Joissain oli tehty tutkimus, että on jos valitset täysin randomina miehen, niin on paljon todennäköisempää, että sillä on 10 cm vehje, kuin että sillä olisi 20 cm vehje.

        Peniksen pituudesta en tiedä kait se 16cm vehje on normaali pituinen mutta entäpä ympärysmitta??? onko 12cm se normaali vai onko peräti isompi en ole mistään löytänyt sellaista tutkimusta. Kaikki puhuu aina pituudesta[en kyllä ole paljon etsinytkään :D:D] ja sitten asiaan.

        Vai ei miesten keskipituus ole 178cm ja sekö muka lyhyt hahahahah miks sitten malliksi pääse jo yleensä 177cm mitoissa siis mieskin :D:D sinne ei todellakaan lyhyitä haluta???? Mitä olen baareissa ja kadulla nähnyt kyllä vain aika moni on minua vähän lyhyempi en kyllä todellakaan ole koko maailmaa nähnyt mutta paljon ihmisiä olen tuijotellut ihmisiä koska, minulla oli pitkään pituus stressiä. Kun olin viellä 17 vuotiaana 171cm pitkä. Armeijassa vasta alkoi minun kasvu pyrähdys niinkun terveyden hoitajani joskus koulussa arvelikin nyt olen 183cm en siis mikään yli pitkä mutta en kyllä ihan lyhytkään.

        Jos sinä olet 190cm ja sukusimiehet ovat kaikki 180 niin se ei tarkoita etteikö keskimitta voisi olla 178cm kyllä pituutta mitataan paljon enemmän kun peniksen mittaa ja sitä ei niin helposti huijattakaan joten uskon vakaasti tuohon 178cm keskimittaan naisilla varmaan se 165-170cm.


      • wäbäwäbäwäbä
        khan85 kirjoitti:

        Peniksen pituudesta en tiedä kait se 16cm vehje on normaali pituinen mutta entäpä ympärysmitta??? onko 12cm se normaali vai onko peräti isompi en ole mistään löytänyt sellaista tutkimusta. Kaikki puhuu aina pituudesta[en kyllä ole paljon etsinytkään :D:D] ja sitten asiaan.

        Vai ei miesten keskipituus ole 178cm ja sekö muka lyhyt hahahahah miks sitten malliksi pääse jo yleensä 177cm mitoissa siis mieskin :D:D sinne ei todellakaan lyhyitä haluta???? Mitä olen baareissa ja kadulla nähnyt kyllä vain aika moni on minua vähän lyhyempi en kyllä todellakaan ole koko maailmaa nähnyt mutta paljon ihmisiä olen tuijotellut ihmisiä koska, minulla oli pitkään pituus stressiä. Kun olin viellä 17 vuotiaana 171cm pitkä. Armeijassa vasta alkoi minun kasvu pyrähdys niinkun terveyden hoitajani joskus koulussa arvelikin nyt olen 183cm en siis mikään yli pitkä mutta en kyllä ihan lyhytkään.

        Jos sinä olet 190cm ja sukusimiehet ovat kaikki 180 niin se ei tarkoita etteikö keskimitta voisi olla 178cm kyllä pituutta mitataan paljon enemmän kun peniksen mittaa ja sitä ei niin helposti huijattakaan joten uskon vakaasti tuohon 178cm keskimittaan naisilla varmaan se 165-170cm.

        Voi jestas... Yritä nyt ymmärtää mitä noissa viesteissä oikeasti lukee ennen kuin kommentoit niitä.


      • ....................
        khan85 kirjoitti:

        Peniksen pituudesta en tiedä kait se 16cm vehje on normaali pituinen mutta entäpä ympärysmitta??? onko 12cm se normaali vai onko peräti isompi en ole mistään löytänyt sellaista tutkimusta. Kaikki puhuu aina pituudesta[en kyllä ole paljon etsinytkään :D:D] ja sitten asiaan.

        Vai ei miesten keskipituus ole 178cm ja sekö muka lyhyt hahahahah miks sitten malliksi pääse jo yleensä 177cm mitoissa siis mieskin :D:D sinne ei todellakaan lyhyitä haluta???? Mitä olen baareissa ja kadulla nähnyt kyllä vain aika moni on minua vähän lyhyempi en kyllä todellakaan ole koko maailmaa nähnyt mutta paljon ihmisiä olen tuijotellut ihmisiä koska, minulla oli pitkään pituus stressiä. Kun olin viellä 17 vuotiaana 171cm pitkä. Armeijassa vasta alkoi minun kasvu pyrähdys niinkun terveyden hoitajani joskus koulussa arvelikin nyt olen 183cm en siis mikään yli pitkä mutta en kyllä ihan lyhytkään.

        Jos sinä olet 190cm ja sukusimiehet ovat kaikki 180 niin se ei tarkoita etteikö keskimitta voisi olla 178cm kyllä pituutta mitataan paljon enemmän kun peniksen mittaa ja sitä ei niin helposti huijattakaan joten uskon vakaasti tuohon 178cm keskimittaan naisilla varmaan se 165-170cm.

        "kait se 16cm vehje on normaali pituinen"

        Toi on jo normaalia isompi. Keskipituus Suomessa on 13 cm.


      • adfgdfh

        Suurin osa on trolleja, siinä se


    • nojoojoojuu

      Ei varmasti ole 13,2cm tai 15cm suomalaisten kullin keskimääräinen pituus. Itellä kullin pituus parhaimmillaan 19cm ja kavereilla 17cm. Pakko tuon keskimääräisen pituuden on olla isompi O.o

      • e3w4567u8i

        nii on ku itellänikin on 17.5, vaik oon viel alle viistoist


      • klnflnad

        Oletko mitannut kavereittes munat? Voin näin rehellisesti kertoa, että mulla on 13,5 pitkä, mut en todellakaan kertois sitä kavereille. Varsinkin jos joku leveilis, et sillä on 19 cm niin varmaan kusettaisin et mullakin on yli 17 cm.


      • ....................
        klnflnad kirjoitti:

        Oletko mitannut kavereittes munat? Voin näin rehellisesti kertoa, että mulla on 13,5 pitkä, mut en todellakaan kertois sitä kavereille. Varsinkin jos joku leveilis, et sillä on 19 cm niin varmaan kusettaisin et mullakin on yli 17 cm.

        Ei kuule tossa mitassa oo mitään häpeämistä. Se on aivan keskimittainen muna.

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Kuten voi huomata, niin ainoastaan kahdessa noista maista on keskipituus yli 15 cm. Suomalaisten keskipituus on muuten hieman maailmanlaajuisen keskipituuden yläpuolella. Koko maailman keskipituus on 13 cm.


    • oikea vastaus on

      netti.

      • hessu90

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Voiko toi muka pitää paikkansa?? :D onks toi japani vai mikä 9.6cm keskimittaa ahahah ei voi pitää paikkansa hahahah tuota en kyllä usko 10cm sehän on jo melkein mikro penis :D:D itselläni on 15 senttinen vehje ja sekin on aika pieni :D:D ikää 19 vuotta en usko olen aina pitänyt itseäni pieni munaisena

        Voiko tuo pitää paikkaansa :D


      • totuus on kuule
        hessu90 kirjoitti:

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Voiko toi muka pitää paikkansa?? :D onks toi japani vai mikä 9.6cm keskimittaa ahahah ei voi pitää paikkansa hahahah tuota en kyllä usko 10cm sehän on jo melkein mikro penis :D:D itselläni on 15 senttinen vehje ja sekin on aika pieni :D:D ikää 19 vuotta en usko olen aina pitänyt itseäni pieni munaisena

        Voiko tuo pitää paikkaansa :D

        tarua ihmeellisempää. Ja tuo korealaisten keskipituus 9,6 cm se löytyy vaikka kuinka monelta sivulta netissä. Että kyllä se paikkaansa pitää. Totuus on tarua ihmeellisempää.


      • katsoitpa sen mistä
        hessu90 kirjoitti:

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Voiko toi muka pitää paikkansa?? :D onks toi japani vai mikä 9.6cm keskimittaa ahahah ei voi pitää paikkansa hahahah tuota en kyllä usko 10cm sehän on jo melkein mikro penis :D:D itselläni on 15 senttinen vehje ja sekin on aika pieni :D:D ikää 19 vuotta en usko olen aina pitänyt itseäni pieni munaisena

        Voiko tuo pitää paikkaansa :D

        vaan, niin eipä nuo koot paljoa vaihtele.

        http://www.andropenis.com/img/occidente/worldwide_average_penis_sizes.gif
        http://www.dorkhumor.com/wp-content/uploads/2009/03/penis-size.jpg
        http://www.andromedical.com/img/occidente/picts/world_penis_sizes.gif
        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Kaikissa on ilmoitettu korealaisten kalujen keskipituudeksi tuo 9,6 cm.


      • g52
        hessu90 kirjoitti:

        http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/6viikonvaihde/seksi/erotiikka/608210.jpg

        Voiko toi muka pitää paikkansa?? :D onks toi japani vai mikä 9.6cm keskimittaa ahahah ei voi pitää paikkansa hahahah tuota en kyllä usko 10cm sehän on jo melkein mikro penis :D:D itselläni on 15 senttinen vehje ja sekin on aika pieni :D:D ikää 19 vuotta en usko olen aina pitänyt itseäni pieni munaisena

        Voiko tuo pitää paikkaansa :D

        ei


    • chibiusa

      tähän vielä muistuttaisin että 14-senttinen siitin on ihan riittävän iso kun kun ottaa huomion sen alkuperäisen tarkoituksen eli lsuvun jatkaminen. jos ei olisi, ihmisiä olisi nykyään paljon vähemmän.

      • Pate93

        Uskottava on. Oma 16cm on siis keskivertoa isompi. Kiva juttu.


      • että kunhan

        munan pituus on 2,5 cm tai enemmän, niin se on tarpeeksi suvun jatkamisen kannalta.


      • qswecff
        että kunhan kirjoitti:

        munan pituus on 2,5 cm tai enemmän, niin se on tarpeeksi suvun jatkamisen kannalta.

        Itellä on noin 11.8cm ku painan sen häpyluuhun asti, plus viivaimen päästä n. ½cm plussaa, eli itellä on sillanen 12.3 senttinen, ympäryys sillanen 11.2, paksuus sillanen 3.6cm.
        Toisaalta hei, miettikää että haluuko nainen sillasen penkiksen, minkä mitat on 17-19cm/2cm vaiko 12-14cm/3.5-4cm? Veikkaisimpa tuon viimeisemmän vaihtoehdon.
        Eihän nuo munkaan mitat mitkään huimat ole, mutta kyllä ihan varmasti riittää naista tyydyttämään.
        Naisen emätinhän on sillanen 6.5-12 senttiä syvä.


    • STARGIRLx1

      SIIS EI NAISIA VOIS VÄHEMPÄÄ KIINNOSTA MITEN ISO SE ON.. luonne ja muu on tärkein siis haloo

      • 17x17

        Jos naisten keskustelufoorumeihin on luottaminen, niin kyllä munan kokokin vaikuttaa. Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni. Toinenkaan ääripää ei naisia suuresti miellytä, joten keskikokoinen on paras. Jos naisen laittaa valitsemaan itselleen mieluisen dildon eri koko vaihtoehdoista, niin kyllä se keskikokoinen useimmiten tulee valituksi.


      • HAHAHAHAHAHAHA
        17x17 kirjoitti:

        Jos naisten keskustelufoorumeihin on luottaminen, niin kyllä munan kokokin vaikuttaa. Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni. Toinenkaan ääripää ei naisia suuresti miellytä, joten keskikokoinen on paras. Jos naisen laittaa valitsemaan itselleen mieluisen dildon eri koko vaihtoehdoista, niin kyllä se keskikokoinen useimmiten tulee valituksi.

        muuten mukava mies saa pakit jos onkin onnetoman pieni muna hahahah varmaan se nainen sulle enää sängyssä pakkeja antaa terve mitä paskaa oikeesti :D:D

        KUINKA TAHVOA JENGIÄ SIEL OIKEEN ON :d kyllä se sulle sitä pillua antaa jos te siellä sängyssä olitte jo oli munan koko mitä hyvänsä :D voithan aina vaikka nuolla sen muijan tulemaan :d:d

        Neitsyitä koko porukka HAHAHAAHHA mitä vitun väliä mitä se sanoo seksin jälkeen se akka jos sanoo pieneksi sano että no etippä joku toinen aina löytyy uutta matoa koukkuun.

        jos rakkautta haitte siitä akasta kuka haukkui kaluanne mitättömäks niin hän ei olisi teille sopinutkaan nyt vitun runkkarit lopettakaa se säälittävä lässytys ja menkää panemaan :D:D


      • aahahahhahahahaha
        HAHAHAHAHAHAHA kirjoitti:

        muuten mukava mies saa pakit jos onkin onnetoman pieni muna hahahah varmaan se nainen sulle enää sängyssä pakkeja antaa terve mitä paskaa oikeesti :D:D

        KUINKA TAHVOA JENGIÄ SIEL OIKEEN ON :d kyllä se sulle sitä pillua antaa jos te siellä sängyssä olitte jo oli munan koko mitä hyvänsä :D voithan aina vaikka nuolla sen muijan tulemaan :d:d

        Neitsyitä koko porukka HAHAHAAHHA mitä vitun väliä mitä se sanoo seksin jälkeen se akka jos sanoo pieneksi sano että no etippä joku toinen aina löytyy uutta matoa koukkuun.

        jos rakkautta haitte siitä akasta kuka haukkui kaluanne mitättömäks niin hän ei olisi teille sopinutkaan nyt vitun runkkarit lopettakaa se säälittävä lässytys ja menkää panemaan :D:D

        ps tähän viellä olen saanut jokaisen naisen kenen kanssa olen seksiä harrastanut myös kielellä tulemaan poika poika jos munas on pieni käytä kieltä

        Jos nainen ei voi elää sen kanssa että sulla pieni muna vaihda oikeesti AKKKAAAAAAA ei hyväää päivää kyllä sitten joskus kun saat sitä vitun pillua niin opit että ei se munan koko niin vakaavaa ole vaikka jengi vähän vittuileenkin pieni munaisille syyllistyn tähän itsekkin :D

        mutta mistä ei kaverit tai tutut vähän väliä vittuilisikin, ainakin meillä päin saa heti kuulla jos jotain on tehnyt tai joku on sinussa vialla mutta sataa ihan yhtä lailla takaisin tämä on vain elämää :D:D


      • no huh huh
        17x17 kirjoitti:

        Jos naisten keskustelufoorumeihin on luottaminen, niin kyllä munan kokokin vaikuttaa. Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni. Toinenkaan ääripää ei naisia suuresti miellytä, joten keskikokoinen on paras. Jos naisen laittaa valitsemaan itselleen mieluisen dildon eri koko vaihtoehdoista, niin kyllä se keskikokoinen useimmiten tulee valituksi.

        "Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni."

        Jos noin pinnallisia naisia on oikeasti olemassa ja sellainen antaisi meikäläiselle pakit, niin meikäläinen ei pitäisi sellaiseen naiseen minkäänlaista yhteyttä enää sen jälkeen. Paitsi ettemme enää seurustelisi, niin emme olisi enää myöskään ystäviä. Tuollaiset naiset eivät kelpaa mulle edes ystäviksi, saati sitten seurustelukumppaniksi.


      • Steurastaja
        no huh huh kirjoitti:

        "Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni."

        Jos noin pinnallisia naisia on oikeasti olemassa ja sellainen antaisi meikäläiselle pakit, niin meikäläinen ei pitäisi sellaiseen naiseen minkäänlaista yhteyttä enää sen jälkeen. Paitsi ettemme enää seurustelisi, niin emme olisi enää myöskään ystäviä. Tuollaiset naiset eivät kelpaa mulle edes ystäviksi, saati sitten seurustelukumppaniksi.

        2 ssalla, katso ite jollet usko!
        Sieltä se on saanut kahen asteen nousun!


      • 17x17
        no huh huh kirjoitti:

        "Muuten mukava mies saa pakit, jos hänellä onkin onnettoman pieni."

        Jos noin pinnallisia naisia on oikeasti olemassa ja sellainen antaisi meikäläiselle pakit, niin meikäläinen ei pitäisi sellaiseen naiseen minkäänlaista yhteyttä enää sen jälkeen. Paitsi ettemme enää seurustelisi, niin emme olisi enää myöskään ystäviä. Tuollaiset naiset eivät kelpaa mulle edes ystäviksi, saati sitten seurustelukumppaniksi.

        Olen koko lailla samaa mieltä, mutta sellaista se vain nykyään on. Paksu lompakko ja ruskeat silmät eivät enää riitä naisille, vaan pitää olla myös hyvin varustettu ja taitava sängyssä. Erityisen hyvin varustetut saattavat luottaa liikaa kokoonsa ja ovat kehnoja sängyssä; prinssinakkiset ovat joutuneet kompensoimaan, kuten tuo pitkään naurava. Tekstistään päätellen hänellä on isompi kieli kuin kikkeli. Onnea vain hänellekin epätoivoisissa yrityksissään.

        Naiset eivät välttämättä kerro todellista syytä pakeille. "Olemme sittenkin liian erilaisia" on hyvä yleisselitys. Minut muuan nainen dumbbasi sillä perusteella, että hän oli nähnyt liikaa varoittavia esimerkkejä seurustelusta lähipiirissään. Jaskan marjat. Todellinen syy, jonka hän kertoi vuosia myöhemmin, oli yksinkertaisesti se, että olin liian pimeä tyyppi.


    • roskapostirobotti666
      • öcv kbndköbzvcöbvf

        Lopeta jo toi spämmääminen vitun apina! Kuka jaksaa jonkun muutaman dollarin takia väijyä palstoilla ja linkittää noita vitun adf.ly mainoslinkkejä? Mene pariksi tunniksi pihalle keräämään pulloja niin saat enemmän fyrkkaa kuin tuosta kuukaudessa eikä muita vituta niin paljoa.


    • telmme2

      Onko 16cm pitkä ja 4cm paksu hyvän kokonen?

      • ggg67

        on tarpeeksi. mene testaamaan!


    • peesepähkalu

      Oma 16cm on siis keskivertoa isompi

    • MikäSeOnkaanSeMUNA?

      On kyllä heIvetinmoisen kokoinen kassi jos siellä on 15-senttiset munat.

      • poika, 19

        Totta töriset. Taitaa sonnilla olla sitä kokoluokkaa.


    • toni :D

      heh mittasinpa iteki just kalun ku ei oo sitä tullu ennen tehtyä ja sitte ko oon selaillu tätä palstaa. nii tosiaa oli stondikses pituutta 18,5 cm ja ympärysmittaa ko ompelumital otin nii 14 cm. en. ois kyllä uskonu et ittellä onki sitte näköjää keskivertoa isompi??? :D ei hele aina aattelin että iha normimulkkuha tää on :D

    • gffrrrffr

      Mihin nuo keskivertomitat muka perustuu? Ei multa ainakaan olla tultu mittaamaan.

    • mela

      Noilla pituuksilla puhutaan vielä pilistä/ kikkelistä/nappulasta / syylästä.....
      Hohhoijjaaaah !

    • Anonyymi

      Gorilla lla on ainaki 1 cm muna jos ees sitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe