6.2-07 Tiistai

Ja raittiina edelleen eli asiat on hyvin, näin se vain on kun muistelee hetkenaikaa menneisyyttä. Pakostakin menneisyys palasi mieleeni kun eräs ystäväni soitti ja kertoi oman tilanteensa.

16

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papio1

      Raitis tiistai tänään.

      • Cettuz!

        Raittiina maate!


    • aahoohoo

      Justiin kattelin sääennustetta ja luvattiin yölämpötiloiks hitonmoisia pakkasia. Mukavaa on kun Etelä-Suomeeki siunataan kunnon talvikeleillä.

      Pitäsköhän ottaa lisävälly yöks vai jäiskö oottelemaan kuumia aaltoja - kyllähän niitä tässä iässä pitäs jo olla. Vai miten on pojat? Sillä minä miehiltä kyselen kun ne tietää aina kaikkein parhaiten naiten hormonihommat - omasta mielestään.

      No, ei tässä kyllä mitään pakkasnesteitä tarvita - kyllä se kahvi passaa vallan mainiosti - paitsi mitä nyt autoihin.

      • åpoi

        aalloista sinänsä tiijä, mutta välistä pitelee oikein myrskyä, joskus jopa hirmu sellaista
        pääsääntöisesti kuiten on somaa liplatusta

        seon kuiten varmaa ku saunankiukaalle kipollisen vettä nakkaa nii sieltä ainaski hönkäsee kuuman aallon


    • åpoi

      tulipalopakkasen lähätti, jokunen piiru yli kolmenkymmenen = lavihtapäivä

      saamelaisten kansallispäivää vietetään tänään
      ja selvinpäin

      • aahoohoo

        Siellä ois etelän ihminen sorkat pystyssä niin ku torakka hangella. Meillä on seittemäntoista ja toppahousut on pistettävä jalkaan tupakkahuoneessa käydessä. Kolmessakymmenessä tupakki jäätys naamaan kiinni. No eipä oo ihme että ootta niin synkeetä sakkia(kjäh-kjäh-kjäh)


      • karbidi
        aahoohoo kirjoitti:

        Siellä ois etelän ihminen sorkat pystyssä niin ku torakka hangella. Meillä on seittemäntoista ja toppahousut on pistettävä jalkaan tupakkahuoneessa käydessä. Kolmessakymmenessä tupakki jäätys naamaan kiinni. No eipä oo ihme että ootta niin synkeetä sakkia(kjäh-kjäh-kjäh)

        säätierootuksen ja tais käyrä sillai, et huomella Sullenni jäätyy tupakki lärviin!

        Hei, just alko alko-ohjelma!!!


    • veska58

      sanoin krapula-aamuna notta soon sitte alushou-
      supäivä. Nyt tää on pakkaspäivä.Ohjelmassa
      pirtin lämmitystä.Jos sen verran tarkenis,että
      hakis postin.Paitti mitäs siellä muuta olis ku
      laskuja.Jatketaan tämäkin päivä kuitenki taas
      raittiina.

    • KaljaKaisa

      taas piti viestini poistaa. Kumma ettei sensuurisi koske monien muiden kirjoittajien kjähättelyä. Elän todella suuressa myötähäpeässä, kun joku kyselee naisten alapääjuttuja yms. tällä palstalla. Niille on tietääkseni eri palsta.
      Ja onko FIKSUA-KETJU siitä laadukkaammasta päästä?

      • ystävyydellä

        On parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset.


      • aahoohoo kirjoittanut mitään alapääjuttuja vaan hormoonijuttuja, huumorilla, olettaisin.


      • KaljaKaisa
        ystävyydellä kirjoitti:

        On parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset.

        Eivät miehetkään käy täällä naisilta ihan vaan huumorimielessä kyselemässä, että kuinka paljon on sen pituus. Kjäh,kjäh.
        Turhaa vedän pultteja. Olenhan raitis, mutta jotkut asiat vaan ÄRSYTTÄÄ.


      • aahoohoo
        KaljaKaisa kirjoitti:

        Eivät miehetkään käy täällä naisilta ihan vaan huumorimielessä kyselemässä, että kuinka paljon on sen pituus. Kjäh,kjäh.
        Turhaa vedän pultteja. Olenhan raitis, mutta jotkut asiat vaan ÄRSYTTÄÄ.

        niin kaiken maailman kjähätykset ei ärsytä - ja sitä paitsi - jos annat jonkun ihmisen ärsyttää itseäsi, hänellä on valta sinuun.


      • aahoohoo
        raitis kirjoitti:

        aahoohoo kirjoittanut mitään alapääjuttuja vaan hormoonijuttuja, huumorilla, olettaisin.

        Mitänä hourit? Onko multa ikinä kuultu mitään vakavaa ja totta?

        Johan Tähtiniekka huonosti tunnet valvottavas. (onko pakkanen tehny tehtävänsä)


    • Kaunista auringoista pakkaspäivää, tänään ei huvita lähteä ulkoilee. Raittiina on alkanut tämän vuoden toinen kuukausi, ei ole käynyt mielessäkään viinaa ottaa lämmikkeeksi.
      Raitista päivän jatkoa!

    • ext

      Raitis on päivä ollut. Ja pakkastakin ihan riittämiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe