Elikkäs www.mustatenkelit.com sieltä vaan kuuntelee puolustus hajoaa Pate laulaa dueton Jussin kans ja Costi soittaa biisis ainaki soolon ;)
MUSTAT ENKELIT
5
1479
Vastaukset
- kyllä on
Tanakkaa tykitystä,Paten ja Jussin Duo on aika jännä,nimittäin en ihmettele enään yhtikäs miksi juuri Jussi on Paten tuuraaja:
- mettelijä
Ja mää ihmettelen miksei media tai radiokanavat huomaa tätä "JP":tä eli Jussia?
Nimittäin pätkii tän vuotiset Idolsit kaikki! - Must_
mettelijä kirjoitti:
Ja mää ihmettelen miksei media tai radiokanavat huomaa tätä "JP":tä eli Jussia?
Nimittäin pätkii tän vuotiset Idolsit kaikki!Kannattaa muuten ILMAN MUUTA hommata tuo mustien enkeleiden levy,on SAIRAAN HYVÄ!!!
- Jaskat
Must_ kirjoitti:
Kannattaa muuten ILMAN MUUTA hommata tuo mustien enkeleiden levy,on SAIRAAN HYVÄ!!!
No ei oo kummonen aika surkee yritys.
- edes vaivaudut
Jaskat kirjoitti:
No ei oo kummonen aika surkee yritys.
kommentoimaan mitää???
Käy hermoihin tommoset ihimiset!!!!
Jokku tykkää ja jokku ei, itte oon kuunnellu ihan simona tota enkeleitten levyä, on mun mielestä paras mitä maa päällään kantaa!!!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220