Aivan liian monille

teille naiselle tuntuu

... rakkaus ja rakasstaminen olla jonkinasteista huumetta jota tulee saada yhä suurempina pitoisuuksina ja isompina annoksina. Ja valitettavan usein tämän toimitusmuotona oleva "mieheksi" kutsuttu käärekin on tässä vain mitätön välikappale, jolle ette paljon arvoa, saati armoa, anna.

Menisitte jo VIHDOIN hieman itseenne, ajattelisitte asioitanne hieman laajemmin ja tarkemmin kuin "minä mulle heti kaikki tänne nyt ja välittömästi" ja alkaisitte ajatella asiaa siltä oikeammalta kannalta, eli että tuo KÄÄRE on se arvokas asia tuossa addiktiossa eikä itse 'erä'.

Kiitos niille jotka edes harkitsevat tuota. Eipä muuta.

30

971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehille

      Kirjoitin ihastumis-palstalle otsikolla "G: Silmistä". Tiedän myös miehiä, jotka etsivät samaa.

      Toisaalta ilman rakkautta ihmislaji ei lisääntyisi. No, olisiko se maapallolle parempi vai huonompi... Mene ja tiedä.

    • rak kaus

      olla huumetta, miehille se huume useimmiten taas on seksi. Sopii miettiä kumpi näistä on vahingollisempaa.

      • Anonyymi

        Tässä moni nainen menee harhaan. Kun mies rakastuu ja rakastaa aidosti, on seksi silloin osana kokonaisuutta, tunteet tulevat miehellä silloin voimakkaina esiin.


      • Anonyymi

        Tunge mulkkus kaverin perseeseen Tuomo


    • tuon olen

      tiedostanut jo kauan.
      Tosin en sitä ole sukupuolistanut.

      Mutta on totta, että löytyy loputtomasti niitä ihmisiä joille oman olemisen ehtona on rakastumisen tunne. Ei vaan osata ja haluta olla itseään varten. "Yksin en ole mitään" tai "yksin olen vain puolikas ihminen".

      Ymmärrän toki, että ihminen on sosiaalinen olento ja menee sinne minne mieli vetää.

      Säälittää vain ne tapaukset, joissa ei osata rakastaa itseä, vaan kuvitellaan, että toisen ihmisen rakkaus minua kohtaan tekee elämästäni täydellistä. Se on helvetillisen taakan kaatamista toisen ihmisen niskaan. Vaikka ns. saisitte rakkautenne kohteen "itsellenne", muistakaa, ettei hän ole olemassa teidän tarpeitanne varten. Hän on edelleen oma yksilöllinen itsensä, hänellä on oikeus omiin mielipiteisiinsä, ajatuksiinsa ja tarpeisiinsa.
      Rakkaus ja parisuhde ei ole yhtäkuin yksinoikeus/omistusoikeus.

      Jokainen on oman onnensa seppä, myös ja etenkin rakkaudessa.
      Älkää kohdelko toista ihmistä välineenä, vaan päämääränä sinänsä.

      Aurinkua päiväänne!

      • Tyrael21

        ja eikö ole siistiä ku aattelee että yhdessä voi tehdä päätöksiä,saa katsella rannalla auringon laskua toisen kanssa, ihailla luontoa viettää aikaa,tehdä ruokaa katsoa hyviä elokuvia viinin kera? ei silleen himon kiihkossa että pakko saada seksiä vaan rakkauden säännöillä kunniassa ja pyhyydessä.


      • Anonyymi

        Eli kannattaisi sitten ottaa useampi rakas, niin ei tarvitsisi kaataa sitä "helvetillistä taakkaa" kenenkään yksin kannettavaksi?


    • rakkautta ja rakastumista

      Niinpä. Ei osata erottaa rakastumista ja rakkautta toisistaan. Joskin molemmilla sukupuolilla on tossa ongelma. Ei tarvi kun kuunnella hetki radiota, niin johan saa kunnon pläjäyksen tuota tunteen ylistystä. On totta, et se on mahtava fiilis, mutt ei sitä oo tarkoitettu kuin suhteen alkuvauhdiksi. Mitä rajumpi tunne sen korkeammalle noustaan. Sitten astuu tahto kuvioihin ja sekin, kun ei tahdo ja vituttaa, mutta jatketaan silti. Ja sit jossain vaiheessa alkaa taas valoa näkyä..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko sitä myytävänä


    • Anonyymi

      Yhtä vain etsitään, sellaista joka on tasapainoinen ja osaa keskustella ja näyttää tunteensa. On samaa ikäluokkaa kuin itse ja etsii pysyvää ihmissuhdetta ja haluaa tehdä kaikkensa, jotta suhde toimisi, koska niin minäkin toimisin.

      • Anonyymi

        Hei

        Mehän ollaan löydetty jo toisemme

        Miks sua ei näy

        Kuulu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei

        Mehän ollaan löydetty jo toisemme

        Miks sua ei näy

        Kuulu

        Ai jonkun anonyymin kanssa palstalla. Heh. Muutaman kiinnostavan oloisen olen nähnyt. Ensin oman elämän asiat kuntoon, muuten ei jaksa tutustua uuteen ihmiseen.


    • Anonyymi

      Miten tämä konkreettisesti näkyy?

    • Anonyymi

      Olen nyt ollut yksin seitsemän vuotta, enkä ole kohdannut rakkautta. Kevythelmaisia on muutama ollut, muttei oikeasti välittävää. Ulkonäöllä ei ole paljoakaan merkitystä kuin sillä että rakastuu ja viihtyy yhdessä. Luurankoja minulla ei ole kaapissa, eikä minulle kelpaa kuin sopivan mukava ja järkevä ihminen. Olen uskollinen ja auttavainen päivän aiheista keskusteleva, avoin, savuton, seurassa nautiskelija, Ehkäpä jonain päivänä kävelet vastaan....

    • Anonyymi

      Siis eihän rakkautta ja rakastumista voi nuin vain itse päättää millon se tapahtuu.

      • Anonyymi

        *lisään
        Siis herranen aika eihän ihastuminen/rakastumien ole mikään tilaus tai päätös että nyt minä ihastun/ rakastun, kyllä siinä nyt aikalailla muuta on mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *lisään
        Siis herranen aika eihän ihastuminen/rakastumien ole mikään tilaus tai päätös että nyt minä ihastun/ rakastun, kyllä siinä nyt aikalailla muuta on mukana.

        Harva haluaa seurustella kaverinsa kanssa.Tunnetta ainakin naiset etsii miehestä.


    • Anonyymi

      et ole siis koskaan itse kokenut sitä tunnetta?

      • Anonyymi

        Kyllä olen


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Parempi kai se rakkauden huumakin, kun elää tunteettoman kanssa, jonka kanssa ei paljon tunteita jaeta, missään muodossa ( ja jos vielä tunnekylmyyttä ja muuta ikävää mukana). Aloituksesi on syyllistävä. Tietty ehkä mielessä, että sokeasti ei pidä mennä rakastumaan. Rakkausenergian voi suunnata vaikka eläimiin tai treenaamiseen, ellei kohde saatavilla.

    • Anonyymi

      Jos tykkää juosta, niin voi tehdä sitä niin paljon kuin ikinä haluaa. Mutta mitä jos tykkää rakastaa? Onko se niin väärin, jos sitä tahtoo tehdä enemmän kuin joku muu? Kuka määrittelee sen rajan, kuinka paljon saa rakastaa?

    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat, että haluaa rakastaa paljon? Sen voi käsittää monella tavalla.

    • Anonyymi

      Kannattaa rakkauspelkoisten sitten pysyä kaukana niistä, jotka tahtovat rakastaa. Pysyä vaikka sinkkuna, niin ei tarvitse vahingossakaan rakkaudesta kärsiä

      • Anonyymi

        Täysillä tulta päin


      • Anonyymi

        Normaalin elämän puhetta. Mitä se tänne kuuluu?


    • Anonyymi

      Vanhanaikaisesti ja tahdikkaasti sitten naiset! Mikähän tää aloitus oikein on?

      • Anonyymi

        Mitä korkeempi koulutus

        Sitä varovaisempia ollaan


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1902
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1363
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1250
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 13
      1010
    Aihe