... rakkaus ja rakasstaminen olla jonkinasteista huumetta jota tulee saada yhä suurempina pitoisuuksina ja isompina annoksina. Ja valitettavan usein tämän toimitusmuotona oleva "mieheksi" kutsuttu käärekin on tässä vain mitätön välikappale, jolle ette paljon arvoa, saati armoa, anna.
Menisitte jo VIHDOIN hieman itseenne, ajattelisitte asioitanne hieman laajemmin ja tarkemmin kuin "minä mulle heti kaikki tänne nyt ja välittömästi" ja alkaisitte ajatella asiaa siltä oikeammalta kannalta, eli että tuo KÄÄRE on se arvokas asia tuossa addiktiossa eikä itse 'erä'.
Kiitos niille jotka edes harkitsevat tuota. Eipä muuta.
Aivan liian monille
30
1018
Vastaukset
- miehille
Kirjoitin ihastumis-palstalle otsikolla "G: Silmistä". Tiedän myös miehiä, jotka etsivät samaa.
Toisaalta ilman rakkautta ihmislaji ei lisääntyisi. No, olisiko se maapallolle parempi vai huonompi... Mene ja tiedä. - rak kaus
olla huumetta, miehille se huume useimmiten taas on seksi. Sopii miettiä kumpi näistä on vahingollisempaa.
- Anonyymi
Tässä moni nainen menee harhaan. Kun mies rakastuu ja rakastaa aidosti, on seksi silloin osana kokonaisuutta, tunteet tulevat miehellä silloin voimakkaina esiin.
- Anonyymi
Tunge mulkkus kaverin perseeseen Tuomo
- tuon olen
tiedostanut jo kauan.
Tosin en sitä ole sukupuolistanut.
Mutta on totta, että löytyy loputtomasti niitä ihmisiä joille oman olemisen ehtona on rakastumisen tunne. Ei vaan osata ja haluta olla itseään varten. "Yksin en ole mitään" tai "yksin olen vain puolikas ihminen".
Ymmärrän toki, että ihminen on sosiaalinen olento ja menee sinne minne mieli vetää.
Säälittää vain ne tapaukset, joissa ei osata rakastaa itseä, vaan kuvitellaan, että toisen ihmisen rakkaus minua kohtaan tekee elämästäni täydellistä. Se on helvetillisen taakan kaatamista toisen ihmisen niskaan. Vaikka ns. saisitte rakkautenne kohteen "itsellenne", muistakaa, ettei hän ole olemassa teidän tarpeitanne varten. Hän on edelleen oma yksilöllinen itsensä, hänellä on oikeus omiin mielipiteisiinsä, ajatuksiinsa ja tarpeisiinsa.
Rakkaus ja parisuhde ei ole yhtäkuin yksinoikeus/omistusoikeus.
Jokainen on oman onnensa seppä, myös ja etenkin rakkaudessa.
Älkää kohdelko toista ihmistä välineenä, vaan päämääränä sinänsä.
Aurinkua päiväänne!- Tyrael21
ja eikö ole siistiä ku aattelee että yhdessä voi tehdä päätöksiä,saa katsella rannalla auringon laskua toisen kanssa, ihailla luontoa viettää aikaa,tehdä ruokaa katsoa hyviä elokuvia viinin kera? ei silleen himon kiihkossa että pakko saada seksiä vaan rakkauden säännöillä kunniassa ja pyhyydessä.
- Anonyymi
Eli kannattaisi sitten ottaa useampi rakas, niin ei tarvitsisi kaataa sitä "helvetillistä taakkaa" kenenkään yksin kannettavaksi?
- rakkautta ja rakastumista
Niinpä. Ei osata erottaa rakastumista ja rakkautta toisistaan. Joskin molemmilla sukupuolilla on tossa ongelma. Ei tarvi kun kuunnella hetki radiota, niin johan saa kunnon pläjäyksen tuota tunteen ylistystä. On totta, et se on mahtava fiilis, mutt ei sitä oo tarkoitettu kuin suhteen alkuvauhdiksi. Mitä rajumpi tunne sen korkeammalle noustaan. Sitten astuu tahto kuvioihin ja sekin, kun ei tahdo ja vituttaa, mutta jatketaan silti. Ja sit jossain vaiheessa alkaa taas valoa näkyä..
- Anonyymi
Eipä juuri https://youtu.be/9LFknLgQAqM
muuta https://youtu.be/3sxHUm-y2QQ- Anonyymi
Onko sitä myytävänä
- Anonyymi
Yhtä vain etsitään, sellaista joka on tasapainoinen ja osaa keskustella ja näyttää tunteensa. On samaa ikäluokkaa kuin itse ja etsii pysyvää ihmissuhdetta ja haluaa tehdä kaikkensa, jotta suhde toimisi, koska niin minäkin toimisin.
- Anonyymi
Hei
Mehän ollaan löydetty jo toisemme
Miks sua ei näy
Kuulu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei
Mehän ollaan löydetty jo toisemme
Miks sua ei näy
KuuluAi jonkun anonyymin kanssa palstalla. Heh. Muutaman kiinnostavan oloisen olen nähnyt. Ensin oman elämän asiat kuntoon, muuten ei jaksa tutustua uuteen ihmiseen.
- Anonyymi
Miten tämä konkreettisesti näkyy?
- Anonyymi
Olen nyt ollut yksin seitsemän vuotta, enkä ole kohdannut rakkautta. Kevythelmaisia on muutama ollut, muttei oikeasti välittävää. Ulkonäöllä ei ole paljoakaan merkitystä kuin sillä että rakastuu ja viihtyy yhdessä. Luurankoja minulla ei ole kaapissa, eikä minulle kelpaa kuin sopivan mukava ja järkevä ihminen. Olen uskollinen ja auttavainen päivän aiheista keskusteleva, avoin, savuton, seurassa nautiskelija, Ehkäpä jonain päivänä kävelet vastaan....
- Anonyymi
Siis eihän rakkautta ja rakastumista voi nuin vain itse päättää millon se tapahtuu.
- Anonyymi
*lisään
Siis herranen aika eihän ihastuminen/rakastumien ole mikään tilaus tai päätös että nyt minä ihastun/ rakastun, kyllä siinä nyt aikalailla muuta on mukana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*lisään
Siis herranen aika eihän ihastuminen/rakastumien ole mikään tilaus tai päätös että nyt minä ihastun/ rakastun, kyllä siinä nyt aikalailla muuta on mukana.Harva haluaa seurustella kaverinsa kanssa.Tunnetta ainakin naiset etsii miehestä.
- Anonyymi
et ole siis koskaan itse kokenut sitä tunnetta?
- Anonyymi
Kyllä olen
- Anonyymi
Vartin trippi https://youtu.be/XYbYqg2PlRI
- Anonyymi
Parempi kai se rakkauden huumakin, kun elää tunteettoman kanssa, jonka kanssa ei paljon tunteita jaeta, missään muodossa ( ja jos vielä tunnekylmyyttä ja muuta ikävää mukana). Aloituksesi on syyllistävä. Tietty ehkä mielessä, että sokeasti ei pidä mennä rakastumaan. Rakkausenergian voi suunnata vaikka eläimiin tai treenaamiseen, ellei kohde saatavilla.
- Anonyymi
Jos tykkää juosta, niin voi tehdä sitä niin paljon kuin ikinä haluaa. Mutta mitä jos tykkää rakastaa? Onko se niin väärin, jos sitä tahtoo tehdä enemmän kuin joku muu? Kuka määrittelee sen rajan, kuinka paljon saa rakastaa?
- Anonyymi
Mitä tarkoitat, että haluaa rakastaa paljon? Sen voi käsittää monella tavalla.
- Anonyymi
Kannattaa rakkauspelkoisten sitten pysyä kaukana niistä, jotka tahtovat rakastaa. Pysyä vaikka sinkkuna, niin ei tarvitse vahingossakaan rakkaudesta kärsiä
- Anonyymi
Täysillä tulta päin
- Anonyymi
Normaalin elämän puhetta. Mitä se tänne kuuluu?
- Anonyymi
Vanhanaikaisesti ja tahdikkaasti sitten naiset! Mikähän tää aloitus oikein on?
- Anonyymi
Mitä korkeempi koulutus
Sitä varovaisempia ollaan
- Anonyymi
Jouluna harvoin kuulee sitä tätä
https://youtu.be/2ZuZNiHBRF4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3277839Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662196- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161432- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91281Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181721249RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601220Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1391047