Kertokaapa joku kyseisestä vaasalaisesta bändistä kaikki mitä tiiätte! Varsinkin laulaja kiinnostaa, nimi ikä kaikki. On niin tutunnäköinen! Yritin kuuklettaa mutten löytänyt mitään tietoa. Näin eilen MusiikkiTv:ssä bändin videon ja mielenkiintoni heräsi ja äsken biisi soi Ylexllä. (toivottavasti kirjoitin bändin nimen oikein)
Sturm and Drung 'Rising sun'
8
26602
Vastaukset
- saara83
ei voi olla totta että tää meni nyt popedan sivuille tää mun kysymys.. voiskohan modet siirtää tän jonnekin yleisosastolle?
- gus
juu eli bändi on Vaasasta, soittavat rock/metallia heidän debyyttisinglensä on "Rising Sun" (no sen kyl teisit jo:D) bändiin kuuluu André (laulu,kitara), Calle (rummut), Henkka (basso), Jeppe (koskettimet) ja Alex (kitara). Kundit on jotain n. 14-16v (muistaakseni)
- kielipoliisi
Bändin nimi on oikeasti Sturm und Drang, biisin oikea nimi "Rising Son" ja tuolta löydät tietoa:
http://www.myspace.com/sturmis - Llalalalalal
Se on Storm und drunk ne on 15-16 vuotiaita nuoria
- saara83
sä olet niin väärässä ton nimen suhteen! minäkin olin aluksi.
- fadsfads
tulee mieleen ihan dio tosta biisit :D
- nti myrsky
Niin siis biisi on Rising Son :D
Ja mä en tiedä, onko sillä romantiikan aikaisella saksalais liikkeellä ollu jotain tekemistä nimen kanssa :D:D Se tarkoittaa "myrsky ja kiihko":a. Tosin wikipedian mukaan se oli myrsky ja mylväys:D Mut mä luottaisin enemmän tuohon kiihkoon :P Tälläinen kirjallisuushistoriaan liittyvää analysointia, ja aivan täysin itse päässäni kehitin tämän teorian, joten ei mitään faktaa ole :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818