Kertokaapa joku kyseisestä vaasalaisesta bändistä kaikki mitä tiiätte! Varsinkin laulaja kiinnostaa, nimi ikä kaikki. On niin tutunnäköinen! Yritin kuuklettaa mutten löytänyt mitään tietoa. Näin eilen MusiikkiTv:ssä bändin videon ja mielenkiintoni heräsi ja äsken biisi soi Ylexllä. (toivottavasti kirjoitin bändin nimen oikein)
Sturm and Drung 'Rising sun'
8
26617
Vastaukset
- saara83
ei voi olla totta että tää meni nyt popedan sivuille tää mun kysymys.. voiskohan modet siirtää tän jonnekin yleisosastolle?
- gus
juu eli bändi on Vaasasta, soittavat rock/metallia heidän debyyttisinglensä on "Rising Sun" (no sen kyl teisit jo:D) bändiin kuuluu André (laulu,kitara), Calle (rummut), Henkka (basso), Jeppe (koskettimet) ja Alex (kitara). Kundit on jotain n. 14-16v (muistaakseni)
- kielipoliisi
Bändin nimi on oikeasti Sturm und Drang, biisin oikea nimi "Rising Son" ja tuolta löydät tietoa:
http://www.myspace.com/sturmis - Llalalalalal
Se on Storm und drunk ne on 15-16 vuotiaita nuoria
- saara83
sä olet niin väärässä ton nimen suhteen! minäkin olin aluksi.
- fadsfads
tulee mieleen ihan dio tosta biisit :D
- nti myrsky
Niin siis biisi on Rising Son :D
Ja mä en tiedä, onko sillä romantiikan aikaisella saksalais liikkeellä ollu jotain tekemistä nimen kanssa :D:D Se tarkoittaa "myrsky ja kiihko":a. Tosin wikipedian mukaan se oli myrsky ja mylväys:D Mut mä luottaisin enemmän tuohon kiihkoon :P Tälläinen kirjallisuushistoriaan liittyvää analysointia, ja aivan täysin itse päässäni kehitin tämän teorian, joten ei mitään faktaa ole :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 656305
- 635689
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1314768- 613967
- 143855
- 363277
- 693041
- 602884
- 772679
- 481995