Kenen valmistama on tuo vanhempikoppaisen Gran Cherokeen ja Cherokeen dieselmoottori, onko eurooppalaista alkuperää?
Entä pysyykö läjässä?
Mitä valmistetta 2,5TD kone?
5
2103
Vastaukset
- jeep kuski
eli se on vm:n tekemä kone..koska se perustuu vielä vanhaan hyvään tekniikkaan niin on kyllä melkoinen ikiliikkuja jos on vaan huollettu ajallaan..
tietysti väärällä käytöllä senkin saa rikki..- mikä...
...lyhenne on VM? Valmet?
- moottorille tulee
mikä... kirjoitti:
...lyhenne on VM? Valmet?
perustajien mukaan, herrat Vancini ja Martelli. Yrityksen nimi on nykyään VM Motori S.p.a.
- mersumarsu
moottorille tulee kirjoitti:
perustajien mukaan, herrat Vancini ja Martelli. Yrityksen nimi on nykyään VM Motori S.p.a.
VM dieselit löytyy mersunkin nokalta.
- moottoreita vm
ne VM dieselit, paljon ollut vikoja kannentiiviste, mäntä,turbo vikoja paljonkin plus elektroniikka vikoja.Eikö VM:motori tehnyt melkein konkurssin 90-luvun puol välissä juuri laatuvikojen takia, meinas yritys kaatua takuu korjauksiin, pohjalla kävi. Myös sylinterinlohko ongelmia on, menee sylinterit soikeiks. Vastaus kysymykseen, ei pysy läjässä ainakaan kauaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838