Pakkasia pitelee!!

Remuelkku

No eipä se nyt varsinaisesti pakkasta pidä niinkuin joku näsäviisas olisi heti otsikkoon tarttunut. Mutta kylmä ilma on jokatapauksessa.

Kuinka saat aikasi kulumaan näin kylmällä säällä??

Ainakin parhaimmilla pilkkipaikoilla on hyvin tilaa....

32

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä keino

päästä pölypunkeista eroon. Hetkellisesti.
      Nythän olis muuten hyvä myöskin sulattaa pakastin, jos jaksaisi!

• CaroLuna

Neuvo.. Mä taidan hankkiutua pikku kamuleista eroon, tänään ja hetkellisesti.
        Onha tuolla pakkasta -34 et kylmää kyytiä tiedossa.

• Morse head

Ja pian, sillä kylmä kangistaa nopeasti ;)

• catcat

Ei kait se kylmästä kangistu? Oon kuullut että sillä olis päinvastainen vaikutus.. :o

• Mahtanet
        catcat kirjoitti:

Ei kait se kylmästä kangistu? Oon kuullut että sillä olis päinvastainen vaikutus.. :o

Tarkoittaa. Onpas sinulla sairaan sairas mielikuvitus. Hyi, ettas kehtaat, senkin catcat ;-))

• Morse head
        catcat kirjoitti:

Olen kyllä huomannut,että ainakin käytös on jäykkää tällaisella pakkasella. Äläpäs sinä ruppee vihjailemaan muuta.

• catcat
        Morse head kirjoitti:

Olen kyllä huomannut,että ainakin käytös on jäykkää tällaisella pakkasella. Äläpäs sinä ruppee vihjailemaan muuta.

Jäykkää ja jäykkää ;)

Tiiä sitten siit pakkasesta, mut kylmässä veessä kuulemani mukaan tuppaa "paikat" surkastumaan.. Niinkun hetkellisesti ainakin?

Enhän minä voi toki tietää kun En omaa näit Miesten vempaimia.. kertokaa vaan nyt omin sanoin jos on omakohtaista kokemusta moisesta ilmiöstä?

• käydessähän

tuo aikakin kulluu sutjakkaasti! iltasella on sitten mukava kömpiä soffalle peiton alle tsiigaileen töllöä =)

• Remuelkku

että Yhdysvalloissa on suljettu kouluja ym. ja kait siellä on jonkunlainen hätätila kun pakkanen on kiristynyt jo yli -20 asteen. Heh heh!

• Afriikan
        Remuelkku kirjoitti:

että Yhdysvalloissa on suljettu kouluja ym. ja kait siellä on jonkunlainen hätätila kun pakkanen on kiristynyt jo yli -20 asteen. Heh heh!

mantereelle tulisi yllättäen tullaiset lukemat, voisi kouluja lakkauttaa. Koko mantereen asukasluku vähenisi huomattavasti.

• Minä otan verannalla aurinkoa näin lämpimällä ilmalla.

Tule sitten itkemään kylmyyttä kun mittari näyttää -80, tosin silloinkin käyn avantouinnilla jos se avanto ei ehdi jäätyä umpeen.

• Morse head

Kyllä jutuistasi huomaa. Avannossa on käyty, ja ilman hattua. Ministeri ainesta.

• Morse head kirjoitti:

Kyllä jutuistasi huomaa. Avannossa on käyty, ja ilman hattua. Ministeri ainesta.

Jutuistasi päätellen olet tyhmä joten autan sinua nyt.

Vanha nikkisi muuttuu uuteen:

Morse Head = Horse Shit

• Remuelkku
        SavoRULES kirjoitti:

Morse Head = Horse Shit

lisää. Vai pitäisikö sanoa, ettei pojun päätä paljoo enää palele.

• Morse head
        SavoRULES kirjoitti:

Morse Head = Horse Shit

Vedä vertoja sinun tyhmyydellesi. Siinä kyllä viet voiton. Eikä harmita yhtään. Sinä voisit vaihtaa nikkisi vaikka... SavonSyklkyKuppi.

• Remuelkku kirjoitti:

lisää. Vai pitäisikö sanoa, ettei pojun päätä paljoo enää palele.

Nuppisi on turvonnut, Mureölkkö.

Raappaa ruostuneesta Ladastasi jääpuikkoja ja sivele niillä luiskaotsaasi, turvotus katoaa kuten muistisi Mertalan kiljuillassa.

• Remuelkku
        SavoRULES kirjoitti:

Nuppisi on turvonnut, Mureölkkö.

Raappaa ruostuneesta Ladastasi jääpuikkoja ja sivele niillä luiskaotsaasi, turvotus katoaa kuten muistisi Mertalan kiljuillassa.

karvahattua pikaisesti, ellei se olisi jo liian myöhäistä.

• catcat
        Morse head kirjoitti:

Vedä vertoja sinun tyhmyydellesi. Siinä kyllä viet voiton. Eikä harmita yhtään. Sinä voisit vaihtaa nikkisi vaikka... SavonSyklkyKuppi.

Oikein hyvä ja sitäpaitsi Ei Nimi Miestä Pahenna..

Aatteleppas sitten ommaani, onpas todella omaperäinen ;)

• Morse head kirjoitti:

Juttusi ovat yhtä tylsiä kuin sirppisi ruispellolla ja partateräsi selänajon jälkeen.

• catcat
        SavoRULES kirjoitti:

Juttusi ovat yhtä tylsiä kuin sirppisi ruispellolla ja partateräsi selänajon jälkeen.

Rauhotuttaanhan, Joohan?

* Väli-aika *

- Kahvia ja Pullaa..

• Morse head
        catcat kirjoitti:

Rauhotuttaanhan, Joohan?

* Väli-aika *

- Kahvia ja Pullaa..

Hyvä ehdotus. Näin teemme.

• Morse head kirjoitti:

Hyvä ehdotus. Näin teemme.

Mutta vain koska catcat niin kauniisti ehdotti, muutoin olisin pistänyt sinut ojennukseen nutipää.

• tässä lievää
        SavoRULES kirjoitti:

Mutta vain koska catcat niin kauniisti ehdotti, muutoin olisin pistänyt sinut ojennukseen nutipää.

naispelkoa?? savon mahtavan kinginhän ei pitäis kuunnella ketään, vaikka nuollen pyytäisi!

• tässä lievää kirjoitti:

naispelkoa?? savon mahtavan kinginhän ei pitäis kuunnella ketään, vaikka nuollen pyytäisi!

Savonkingi kunnioittaa aina naisia ja heidän toiveitaan. Kaikkia toiveita en tietenkään ehdi ja pysty toteuttamaan mutta enimmät kylläkin.

Ja mukavahan se on jos naiset nuollen pyytelee, jos niinkun kässäät?

• catcat
        tässä lievää kirjoitti:

Minnuu sietää vähän pelätäkkin, muttei liikaa kuitenkaan ;)

Saatan antaa äiteen kädestä viel jos ei sopuu synny..

*Ja viikko raha lähtee ensimmäisenä pois*

• catcat kirjoitti:

Minnuu sietää vähän pelätäkkin, muttei liikaa kuitenkaan ;)

Saatan antaa äiteen kädestä viel jos ei sopuu synny..

*Ja viikko raha lähtee ensimmäisenä pois*

Jos minulla olisi viikkoraha niin sen suuruus olisi luokkaa 17.000€

Kannattaa äiteen siis pistää hiha heilumaan siivousfirmassa ettei tarvitse hermostua.

• catcat
        SavoRULES kirjoitti:

Jos minulla olisi viikkoraha niin sen suuruus olisi luokkaa 17.000€

Kannattaa äiteen siis pistää hiha heilumaan siivousfirmassa ettei tarvitse hermostua.

Elä poika-kulta nyt liioittele..

-Eikös se ollut puhe, että vitosella viikon pärjäät kuukauslisä sen parisen kymppiä mikäli siivoat sitä omaa huonettasi ilman erillisiä käskyjä?

*Taasko olet ruvennut näkemään niitä painajaisia*

• catcat kirjoitti:

Elä poika-kulta nyt liioittele..

-Eikös se ollut puhe, että vitosella viikon pärjäät kuukauslisä sen parisen kymppiä mikäli siivoat sitä omaa huonettasi ilman erillisiä käskyjä?

*Taasko olet ruvennut näkemään niitä painajaisia*

Ymmärrän että sinulla on kaamea hinku ylivoimaiseen sukuumme mutta tiedän että emme ole sukua joten unohdi haaveesi.

Jos aiot jatkaa lorujasi kauankin niin muista että myös sinulle on mansikkaviljelmälläni paikka kerääjänä. Toivottavasti osaat puhua viroa ja venäjää. Palkka on 58,50 tunnilta ensi kaudelle SaPKon kausikortti.

• catcat
        SavoRULES kirjoitti:

Ymmärrän että sinulla on kaamea hinku ylivoimaiseen sukuumme mutta tiedän että emme ole sukua joten unohdi haaveesi.

Jos aiot jatkaa lorujasi kauankin niin muista että myös sinulle on mansikkaviljelmälläni paikka kerääjänä. Toivottavasti osaat puhua viroa ja venäjää. Palkka on 58,50 tunnilta ensi kaudelle SaPKon kausikortti.

Ehän mie nyt Siun sukkuus haaveile missään nimessä..
        Pois tuollaiset ajatukset, hus hus!!

Mulla on jo omat työ kuviot, Joten joudun kieltäytymään kohteliaisesti tarjouksestasi..
        Korkeintaan panen poskeeni Mansikkasi ;)

*SaPKosta Jätän mainitsematta mitä kyseisestä "palloseurasta" Olen mieltä*

- Ei sovi lasten korville..

• yöllä pakkasta!!!

muistakaahan lemmikit tuoda sisälle, paitsi ne punkit pihalle!

• niksi_rudolf

joukolla hakemaan litkut autojen pissipoikasäiliöihin ja moottorin jäähdytysnesteeksi Kyrönsalmen virrasta. Virrassa soljuva läpinäkyvä neste sen verta tymäkkää tavaraa, ettei jäädy edes -30 asteen pakkasilla. Huomenna aamulla , ennusteen mukaan -36 astetta pakkasta Sawonlinnassa.

• Kylillä Ei oo...

Kuin n.10 astetta pakkasta ja lunta tulee taivaan täydeltä.. Pittää varmaan lähtee kohta auraan piha..!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      98
      1663
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1093
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      434
      1064
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      169
      995
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      792
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      772
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      710
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      665
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      661
    Aihe