tuntea onnen tunnetta siitä, että kesälomaa pitämättä ja pääsen taas täältä pois.
ja saan jutella naisten kanssa tavallisia asioita
kun ainakin näillä palstoilla
huomaan että ainoastaan jokapuolella ei muita juttuja kuin siitä ja sen puuteesta.SIIS ihmisillä on paljon muitakin asioita ja mielenkiinnon kohteita,
sen vaan mä sanon että monissa muissa maissa pitää naiset enemmän yhtä kuin meillä suomessa.
en itse liiku yöelämässä kun mä nukun silloin ja päivällä olen töissä.LOUIS LÄHDEN KULKEMAAN VALOON PÄIN jne..
just nyt
taidan"
1
508
Vastaukset
- ei täällä kaikki
pelkästään siitä puhu :D
olet aika nolo, kun kuvittelet tietäväsi kaiken paremmin.
suomi on ihan jees
seksi on ihan jees
mutta ne ei ole kumpikaan kaikki kaikessa.
JOOJOOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi863939Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693747Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442225Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä552188- 582084
- 511756
- 271439
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151183Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1061180- 601109