tuntea onnen tunnetta siitä, että kesälomaa pitämättä ja pääsen taas täältä pois.
ja saan jutella naisten kanssa tavallisia asioita
kun ainakin näillä palstoilla
huomaan että ainoastaan jokapuolella ei muita juttuja kuin siitä ja sen puuteesta.SIIS ihmisillä on paljon muitakin asioita ja mielenkiinnon kohteita,
sen vaan mä sanon että monissa muissa maissa pitää naiset enemmän yhtä kuin meillä suomessa.
en itse liiku yöelämässä kun mä nukun silloin ja päivällä olen töissä.LOUIS LÄHDEN KULKEMAAN VALOON PÄIN jne..
just nyt
taidan"
1
479
Vastaukset
- ei täällä kaikki
pelkästään siitä puhu :D
olet aika nolo, kun kuvittelet tietäväsi kaiken paremmin.
suomi on ihan jees
seksi on ihan jees
mutta ne ei ole kumpikaan kaikki kaikessa.
JOOJOOO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405441Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1342276- 1471801
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko821549Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181492Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191434Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821315- 711257
- 401209
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701198