Eli siis.
Tiedättekö, montako ihmistä voi tienata elantonsa jopa taikuudella?
Kun paljastatte tempun, se leviää, leviää ja leviää, kunnes koko maailma tietää sen. Pahimmassa tapauksessa jonkun taikurin URA katkeaa tässö vaiheessa.
Ja tämä taas johtaa siihen, että hän joutuu etsimään uutta työtä ja voi joutua sossun luukulle.
Eli siis, miettikää ennenkuin paljastatte mitään.
Onhan se ihan ymmärrettävää että "Katso pakan alin kortti ja käske katsojan valita kortti.."
Nuo on yleisesti tiedossa aika monella, eikä moni näytä niitä esityksissään.
Mutta ÄLKÄÄ paljastako temppuja, joista muut joutuvat maksaa.
Esim Purhon temppuja ÄLKÄÄ paljastako, tai Penguin magicin.
-Thaikuri
Tässä paljastajille
6
996
Vastaukset 6
- kamalaa
ku sydäntä raapasee ku tuut marmattaan. Meinaatko sä "taikoa" meidät lopettamaan paljasteluu?
Prkl et oot nobo..- okkoo
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikää - Okkkooooooooo
okkoo kirjoitti:
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikääkuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =) - Okkoooo
Okkkooooooooo kirjoitti:
kuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =)Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta? - okkis
Okkoooo kirjoitti:
Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta?joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen'' - magician000
okkis kirjoitti:
joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen''En käytä muita nimimerkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511231Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215788En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 64732
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 135696
- 44631
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554