Eli siis.
Tiedättekö, montako ihmistä voi tienata elantonsa jopa taikuudella?
Kun paljastatte tempun, se leviää, leviää ja leviää, kunnes koko maailma tietää sen. Pahimmassa tapauksessa jonkun taikurin URA katkeaa tässö vaiheessa.
Ja tämä taas johtaa siihen, että hän joutuu etsimään uutta työtä ja voi joutua sossun luukulle.
Eli siis, miettikää ennenkuin paljastatte mitään.
Onhan se ihan ymmärrettävää että "Katso pakan alin kortti ja käske katsojan valita kortti.."
Nuo on yleisesti tiedossa aika monella, eikä moni näytä niitä esityksissään.
Mutta ÄLKÄÄ paljastako temppuja, joista muut joutuvat maksaa.
Esim Purhon temppuja ÄLKÄÄ paljastako, tai Penguin magicin.
-Thaikuri
Tässä paljastajille
6
917
Vastaukset
- kamalaa
ku sydäntä raapasee ku tuut marmattaan. Meinaatko sä "taikoa" meidät lopettamaan paljasteluu?
Prkl et oot nobo..- okkoo
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikää - Okkkooooooooo
okkoo kirjoitti:
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikääkuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =) - Okkoooo
Okkkooooooooo kirjoitti:
kuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =)Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta? - okkis
Okkoooo kirjoitti:
Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta?joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen'' - magician000
okkis kirjoitti:
joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen''En käytä muita nimimerkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212267- 701146
- 1151036
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856