Eli siis.
Tiedättekö, montako ihmistä voi tienata elantonsa jopa taikuudella?
Kun paljastatte tempun, se leviää, leviää ja leviää, kunnes koko maailma tietää sen. Pahimmassa tapauksessa jonkun taikurin URA katkeaa tässö vaiheessa.
Ja tämä taas johtaa siihen, että hän joutuu etsimään uutta työtä ja voi joutua sossun luukulle.
Eli siis, miettikää ennenkuin paljastatte mitään.
Onhan se ihan ymmärrettävää että "Katso pakan alin kortti ja käske katsojan valita kortti.."
Nuo on yleisesti tiedossa aika monella, eikä moni näytä niitä esityksissään.
Mutta ÄLKÄÄ paljastako temppuja, joista muut joutuvat maksaa.
Esim Purhon temppuja ÄLKÄÄ paljastako, tai Penguin magicin.
-Thaikuri
Tässä paljastajille
6
989
Vastaukset
- kamalaa
ku sydäntä raapasee ku tuut marmattaan. Meinaatko sä "taikoa" meidät lopettamaan paljasteluu?
Prkl et oot nobo..- okkoo
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikää - Okkkooooooooo
okkoo kirjoitti:
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikääkuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =) - Okkoooo
Okkkooooooooo kirjoitti:
kuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =)Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta? - okkis
Okkoooo kirjoitti:
Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta?joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen'' - magician000
okkis kirjoitti:
joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen''En käytä muita nimimerkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2652418Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."752396- 1201568
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis441412Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711230Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821029Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999