Eli siis.
Tiedättekö, montako ihmistä voi tienata elantonsa jopa taikuudella?
Kun paljastatte tempun, se leviää, leviää ja leviää, kunnes koko maailma tietää sen. Pahimmassa tapauksessa jonkun taikurin URA katkeaa tässö vaiheessa.
Ja tämä taas johtaa siihen, että hän joutuu etsimään uutta työtä ja voi joutua sossun luukulle.
Eli siis, miettikää ennenkuin paljastatte mitään.
Onhan se ihan ymmärrettävää että "Katso pakan alin kortti ja käske katsojan valita kortti.."
Nuo on yleisesti tiedossa aika monella, eikä moni näytä niitä esityksissään.
Mutta ÄLKÄÄ paljastako temppuja, joista muut joutuvat maksaa.
Esim Purhon temppuja ÄLKÄÄ paljastako, tai Penguin magicin.
-Thaikuri
Tässä paljastajille
6
944
Vastaukset
- kamalaa
ku sydäntä raapasee ku tuut marmattaan. Meinaatko sä "taikoa" meidät lopettamaan paljasteluu?
Prkl et oot nobo..- okkoo
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikää - Okkkooooooooo
okkoo kirjoitti:
Prkl et oot nobo..
-Jollain on ikääkuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =) - Okkoooo
Okkkooooooooo kirjoitti:
kuka vittu leikkii mun nimimerkillä otan ip talteen ja tuun koputteleen ovelle...
nii, ei oo meidän ongelma jos taikureiden ura katkee, ajatellaan positiivisesti =)Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta? - okkis
Okkoooo kirjoitti:
Taidetaan ajatella vaan omaa napaa.
Mitä muuten paljastaja hyötyy paljastamisesta?joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen'' - magician000
okkis kirjoitti:
joko tulee karvanen käsi koputteleen ovelle tai magician läski lopettaa mun akolla leikkiminen...
ok voin mäkin mennä leikkiin sun nimimerkillä. ''unohin saliksen''En käytä muita nimimerkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1606576Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2064195PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4872891- 322794
- 2012385
- 1862209
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1491528- 611400
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371334Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961151