Taju lähtee!!!

Skor

Olen skorpionimies. Seksin suhteen suhteellisen kokenut.Tähtimerkeistä eniten kokemuksia kala- ja leijonanaisista. Ja tähän mennessä olen pitänyt leijonanaaraita ylivoimaisesti villeinpinä. Kunnes...

Kunnes tapasin härkänaisen! En tiedä miksi, mutta hän ainakin on uskomaton rakastajatar. Lyö laudalta kaikki muut. Uskomatonta ;)!

19

6326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinhän me ollaankin uskomattomia! ;) Oli varmaan jo aikakin sun löytää härkänaisen ihanuus ;)

• Mies 69

Kauris ja skorpioninainen ovat pinnan alla todella kuumia tapauksia...

• huomasin

itsekin olen aika kokenut, joten tiedän mihin vertaan. Härkänainen on aivan ehdottomasti sängyssä sitä lajia joka räjäyttää tajunnan!! Eipä ole vastaavaa aikasemmin tullut kohdalle.

• härkänainen

on tosiaan paras sängyssä munkin mielestä. Eksmuijani oli härkä, enkä sellaista kyytiä ole saanut sen jälkeen ikinä keltään. Vituttaa et meni poikki. Pitää ettiä uus härkänainen.

• miira-

Joo-o, aikuiset ihmiset.. Kuinka te kehtaatte? Ei seksillä mitata suhteen toimivuutta. Siis tottakai seksi on tärkeetä, mutta ei sitä sit vanhana kiikkutuolissa vanhat seksimuistelot paljon lohduta ellei ole sitä omaa rakasta vierellä jakamassa onnellisia vanhuuspäiviä. Kannattaisi nimittäin jo aikaisemmin kuin 80:senä ymmärtää rakkuden todellinen merkitys!

• Jussipussinuss..

Kyllä sillä seksillä on aikamoinen merkitys suhteen toimivuudessa. Ja vittu joo, härkänainen on PARAS!!! Ei sellasta kyytiä muilta mimmeiltä ole saanut koskaan vaikka paljon on kaatoja takana.

• ei pääse mihinkään
        Jussipussinuss.. kirjoitti:

Kyllä sillä seksillä on aikamoinen merkitys suhteen toimivuudessa. Ja vittu joo, härkänainen on PARAS!!! Ei sellasta kyytiä muilta mimmeiltä ole saanut koskaan vaikka paljon on kaatoja takana.

härkänaiset ovat petoja sängyssä ;)

• seksikäs härkänainen

Haastat. Kyllähän me ollaan aikalailla kuumia pakkauksiä sängyssä. Exmiehenikään ei lakkaa minua haluamasta, vaikka itse lähti luotani.

• lähtee

täälläkin! Mulla on kans just härkänainen, ja täytyy sanoa että siinä on parasta ykkös A-luokkaa oleva mimmi sängyssä! En kyllä usko horoskooppeihin yleensä, mut tässä on pakko olla samaa mieltä. Ja kokemusta löytyy multakin sentään aika paljon...Aaaah!

• hyppää

tuosta vain sänkyyn, joten onnea ainakin härkänaisen luottamuksen voittamisesta. Seksin suhteen en ota mitään kantaa.

• veskari53

Sänyyn meneminen ei ole horoskooppimerkistä kiinni!!!

• Mä luulin
        veskari53 kirjoitti:

Sänyyn meneminen ei ole horoskooppimerkistä kiinni!!!

et vaan härät, skorpparit, ravut, oinaat ja leijonat menee sänkyyn. Kiva kun joka päivä oppii jotain uutta :)

Mutta kyllä sänkykemioihin taitaa olla vähän vaikutusta sillä merkilläkin, ihan vähän ainakin ;)

• Saavuttamaton

Härkänainen on parasta seksiseuraa,mutta koittakaapa päästä edemmäs. Ihmemies täytyy olla,jotta sellasen rengastaa.

• ukkonikihärkä

Mielenkiintoista. Hyvä tietää...

• Härkä on seksuaalinen.
      Olen itse härkä.
      En oo parisuhteessa.
      En ees halua.
      Haluan vain runkkailla.
      Olen kuitenki erittäin seksuaalinen-
      Runkkailen lähes 5-7 kertaa päivässä.
      Olen oikea hävytön mies =)
      Ruoka kelpaa, naisten naamat, vartalot ja perse myös.
      Se on härkää.
      Horoskooppiradan eriskummallisin merkki on mun Härkä.
      Eroaa muista kaikin tavoin.
      Omissa oloissaan viihdymme, syömme paljon ruokaa, paljon seksiä/masturbaatiota, paljon omaa aikaa ja vapautta, paljon työttömyyttä, paljon vähäpuheisuutta, osoitamme itsemme teoilla, emme puheilla, emme puhua pukahda, itse ilmaisen itteeni kirjoittamalla, ei härillä oo paljoa kavereita, mut tosiystävyyttä härkä arvostaa.
      Erittäin seksuaalinen, mutta rehellinen.
      Parhaimpia merkkejä tai ehkä oon väärä henkilö sanoon sen, koska oon ihte härkä, mut härkä ei ainakaan kiusaa ketään vaan siinä mielessä todella kultainen luonne.
      Härkä ei siedä määräilyä, koska itsepäinen.
      Härkä on omalla tapaa haastava parisuhdemerkki.
      Härkä ei pidä riitelystä.
      Härän huonoin olemus on ehkä tunnekylmyys/tyyneys.

• Itse en tosin tunnekylmä sillä tavalla, että kiusaisin muita, mutta empatian puute vaivaa aina välillä.

• Tosin tunnen paljonki empatiaa eläimiä kohtaan ja välillä heikossa asemassa olevia kohtaan.
        Ainakin olen niiden puolella, jotka heikkoja.
        Jos en tunne välttämättä surua heitä kohtaan paljoa, niin ainakin oon heidän ystävä, joita kohdellaan huonosti.
        Härkä on kultainen!

• Mut jos eläin kuolee, niin itken kuin pikkuvauva yhtäjaksoisesti.

• willinki

Tässä sellanen 6 kymppinen Härkänainen. Kun tuota viestiketjuu käväsin läpi, niin kyllä me Härkä- naiset ollaan erittäin seksuaalisia..ja halutaan vähän jotain erilaista välillä. Tosin myös itse huolettomasti kerrotaan mitä haluamme kumppanin tekevän- ja teemme myös vastapalvelukset :). Elän juuri ihanaa suhdetta ja annan kaikkeni. T; Härkänainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      295
      6707
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2059
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1267
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1170
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1146
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      53
      1047
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      972
    Aihe