Osaisiko kukaan kertoa miten äitiyspäivärahaan vaikuttaa jatkuva eläke.Eli jatkuuko eläke normaalisti äippäloman jälkee? Kelasta en ole vielä kysellyt kun asia on vasta harkinnassa.Jos jollakin olis vaikka vastaava tilanne.
eläke ja äitiyspäiväraha
4
878
Vastaukset
- jaghlkgaljgh
Ei äitiysloma eläkettä keskeytä, jos se on toistaiseksi myönnetty. Eläkkeelläolevan äitiysraha
on 15,20 päivässä. Ihan sama mitä eläke on.- Myös ajankohtaista
Löytyykö tuosta asiasta jostain ihan mustaa valkoisella..? Itse olen yrittänyt etsiä netistä mitään löytämättä. Toki kai ne "kelan tätit" sitten asian tietää, mutta olisin mieluusti lukenut jostain myös faktaa asiasta.
Eli siis ed. vastauksen mukaan eläke jatkuu koko äitiysrahakauden läpi ja äit.p.raha tulee siihen perusmääräisenä lisäksi?
Jos näin, niin onpa positiivista :o) luettavaa. Itsekin jotenkin kuvittelin, että eläke katkaistaisiin äitiyspäivärahakauden ajaksi. - Kelan raamattu
Myös ajankohtaista kirjoitti:
Löytyykö tuosta asiasta jostain ihan mustaa valkoisella..? Itse olen yrittänyt etsiä netistä mitään löytämättä. Toki kai ne "kelan tätit" sitten asian tietää, mutta olisin mieluusti lukenut jostain myös faktaa asiasta.
Eli siis ed. vastauksen mukaan eläke jatkuu koko äitiysrahakauden läpi ja äit.p.raha tulee siihen perusmääräisenä lisäksi?
Jos näin, niin onpa positiivista :o) luettavaa. Itsekin jotenkin kuvittelin, että eläke katkaistaisiin äitiyspäivärahakauden ajaksi.Täältä löytyypi faktaa
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/280206183042ML?OpenDocument - ehkä vielä äidiksi
Kelan raamattu kirjoitti:
Täältä löytyypi faktaa
http://www.kela.fi/in/internet/suomi.nsf/NET/280206183042ML?OpenDocumentOlen jatkuvalla eläkkeellä sen vuoksi ajattelin eläkkeen jatkoa.Kiitos vastauksista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213