Olen nyt lueskellut silloin tällöin tätä palstaa noin ohimennen , katsonut aiheet ja alotuksen ja ketä kirjoittaa. Ei kiinnosta tippaakaan, muutamaan oon lyhyesti vastannut. Tein myös 2 hyvää alotusta, mutta joku kiusahenki ne pilas heti, joten poistin ne itse.
Luin juuri etusivulta keskustelupalstan säännöt, täällä ei todellakaan saa mollata kirjoittajaa , eikä kirjoituksia, mitä mulle tehtiin vähän aikaa sitten . Sefun on valvottava sitä.
Alkusyksyllä täällä oli mukavaa olla , oli hyvä porukka koolla, mihin he ovat hävinneet ja miksi minä en tule takaisin, kuin käymään??????
Sääntöjä noudattaen vastaatte tähän aloitukseen tai ette. Aion seurata tilannetta ja jos on asiaton vastaus , teen siitä heti ilmoituksen. Katsotaan kehkeytyykö tästä fiksu keskustelu vai ei.
Kaipaan takaisin entisiä kirjoittajia, niin täällä voisi viihtyäkin, enkä mollaa nyt ketään, puhun yleisellä tasolla ja palstan muuttumisesta.
TULKAA TAKAISIN!!!!!!!!!!
mihin kaikki entiset kirjoittajat katosivat
45
5785
Vastaukset
- Jermuxi tms.
Vastasin tässä hyvinkin asijalliseen sävyyn. Pitäskö tässä nyt sitten tulla palstalle takaisin?
- nekkutikkari
yksittäisiä ole haukkunut, enkä ketään, sun juttujas muistan lukeneeni ja ne ovat olleet aina asiallisia, jatka vaan täällä, sinun esimerkkiäs tarvitaan, jospa ne entisetkin tulisivat, kun niitä vähän huhuilee, sen kyllä arvaan, että ne lukee näitä parempia, asiallisia, kiinnostavia aiheita, niinkuin minäkin. Mutta saisi ne nyt vielä aloitteen tekemisiin mukaan. Sinä olet fiksu kaveri.
- minut?
Et voi olla vakavissasi! En todellakaan löydä sääntöjä, jotka kitkisivät kaiken arvostelun, sekä henkilöön menevän, että juttuun kohdistuvan.
Keskusteluista poistuu väri, jos kaikki laulavat samassa kuorossa. Kerro miten aloituksen voi pilata? Teit kaksi hyvää aloitusta, muista kuitenkin, että mielipide on sinun! Ja vain sinun!
Jään mielenkiinnolla odottamaan toimenpiteittesi tuloksia, uhkailusta huolimatta, kuitenkin vailla pelkoa! terv. VERDITTInyt ja pahasti hakoteillä!
Kysyn nyt vuorostani sinulta että oletko vakavissasi?
Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä!
Ei kaikki ole eikä tarvitse olla asioista samaa mieltä! Mutta ei kritiikki saa olla toisen haukkumista! Ei todellakaan! Olen itsekin pahoittanut mieleni kun olen sanonut oman mielipiteeni ja vastaukseksi olen saanut tosi rumia solvauksia! Asioista pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti. Jos joku on eri mieltä ja kertoo sen niin ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Hän on mielestään yhtä oikeassa kuin sinä.
Me sivistyneet ihmiset keskustelemme asioista sivistyneesti.
Ja minäkin luulen että täällä on joitain alaikäisiä, kaiken tietäviä ja joka asiaan nokkamsa pistäviä mukana, tahallaan sekoittamassa.
Tee vaan nekkutikkari ja te muutkin hyviä aloitteita! Minä ainakin lupaan pysyä asiassa!- nekkutikkari
on linkki, josta voi lukea keskustelupalstan käyttöohjeet, siksi minä juuri kirjoitinkin.
Asioista voidaan olla erimieltä, mutta aloitteentekijää ei saa mollata , eikä hänen mielipidettään, kirjoita omasi perään, jos olet erimieltä ilman toisen mollaamista.
Et ilmeisesti oikein käsittänyt mistä kirjoitin. - nekkutikkari
piive kirjoitti:
nyt ja pahasti hakoteillä!
Kysyn nyt vuorostani sinulta että oletko vakavissasi?
Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä!
Ei kaikki ole eikä tarvitse olla asioista samaa mieltä! Mutta ei kritiikki saa olla toisen haukkumista! Ei todellakaan! Olen itsekin pahoittanut mieleni kun olen sanonut oman mielipiteeni ja vastaukseksi olen saanut tosi rumia solvauksia! Asioista pitää pystyä keskustelemaan asiallisesti. Jos joku on eri mieltä ja kertoo sen niin ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Hän on mielestään yhtä oikeassa kuin sinä.
Me sivistyneet ihmiset keskustelemme asioista sivistyneesti.
Ja minäkin luulen että täällä on joitain alaikäisiä, kaiken tietäviä ja joka asiaan nokkamsa pistäviä mukana, tahallaan sekoittamassa.
Tee vaan nekkutikkari ja te muutkin hyviä aloitteita! Minä ainakin lupaan pysyä asiassa!Kiitos kirjoituksestasi. Olit kypsä ymmärtämään, mitä tarkoitin. Niinkuin huomasimme edellisestä kirjoituksesta, oli mielipide eri, kuin meidän, mutta se oli hänen oma mielipide asiasta.
Toivottavasti näemme kirjoituksiasi tällä palstalla jatkossakin.
Terveisin nekkutikkari.
- "asioista" puhuta
Pirre on ajoittain, silloin kun seurasin samalla aaltopituudella. No unohdin optimisti-o:n ja ehkäpä joku muukin...
- nekkutikkari
Heitä kaipaan takaisin myös minä.
- Todella kyllästynyt
Ei nikin vaihto auttanut
- nekkutikkari
Sehän on sinun mielipiteesi, en muita nikkejä nyt nää. Ja et voi todella varmuudella sanoa kuka olen.
- Raitiovaunu poliisi
Kuulehan sinä siellä...
Mitä tätä olen seuraillut niin sinä itsekkin syyllistyt toisten kiusaamiseen/herjaamiseen eli ota myös itse edes vähän vastuuta jooko? Sait juuri euron sakot...- nekkutikkari
Saat pitää sen Euron, vaikka muistona minusta.Tämähän nyt on ainoastaan vaan sinun mielipiteesi.
- Raitiovaunu poliisi
nekkutikkari kirjoitti:
Saat pitää sen Euron, vaikka muistona minusta.Tämähän nyt on ainoastaan vaan sinun mielipiteesi.
Voi olla et se on mun mielipiteeni mutta en mä nyt aivan väärässäkään ollut... Tietysti jos et kestä kritiikkiä itsestäsi niin se kertoo jo paljon se...
Muita kyllä saa vissiin arvostella!?
En kirjoita tätä millään pahalla...
nyt ovat vaan tämmösiä...Asiat vaihtuu ja ihmiset siinä välillä,paitsi jos eivät ole pupuiksi ryhtyneet..
Tuosta kirjoituksestasi sai vähän sen käsityksen,että tämänkin palstan pitäisi olla juuri sellainen kuin sinä haluat...
Kirjoitit,että olet katsonut aiheet ja kirjoittajat,ja sinua ei kiinnostanut pätkääkään...Oletko ajatellut,että ne aloitukset ovat ehkä kiinnostaneet muita...
Itse olit, omasta mielestäsi tehnyt kaksi hyvää aloitusta...No,varmaankin aina ne omat tuntuvat parhaimmilta,mutta muidenkin jutut pitää hyväksyä..:D
Ja kyselit,miksi et tule muuta kuin käymään?No,sitä sinun pitää itseltäsi kysyä..
Enkä kirjoittanut tätä riitamielessä,mutta nämä kysymykset vaan nousivat esille kun luin...:)- Mona-Liiza
tuli mullekkin kun luin tuon aloituksen, uusia kirjoittajia tulee koko ajan lisää ja vanhoja häipyy, ehkä kyllästyvät tähän palstakirjoitteluun..aikansa kutakin.
Itse olen niin uusi täällä että en ole aloittajan kirjoituksia koskaan lukenut, ensimmäistä kertaa vasta näin koko nikin täällä.
Mun mielestä täällä on ollut ihan kivoja keskusteluja sen vähän ajan mitä nyt täällä olen ollut.
Eihän tietenkään kaikki aloitukset jaksa kaikkia kiinnostaa..mutta jos ei löydä mitään mielenkiintoista juttua niin tekee itse aloituksen aiheesta joka kiinnostaa..eihän se sen kummempaa ole.. - Peer G.
Mona-Liiza kirjoitti:
tuli mullekkin kun luin tuon aloituksen, uusia kirjoittajia tulee koko ajan lisää ja vanhoja häipyy, ehkä kyllästyvät tähän palstakirjoitteluun..aikansa kutakin.
Itse olen niin uusi täällä että en ole aloittajan kirjoituksia koskaan lukenut, ensimmäistä kertaa vasta näin koko nikin täällä.
Mun mielestä täällä on ollut ihan kivoja keskusteluja sen vähän ajan mitä nyt täällä olen ollut.
Eihän tietenkään kaikki aloitukset jaksa kaikkia kiinnostaa..mutta jos ei löydä mitään mielenkiintoista juttua niin tekee itse aloituksen aiheesta joka kiinnostaa..eihän se sen kummempaa ole..Jo aikojen alusta olen pyrkinyt hätistelemään "nekkutikkarit" omista keskustelunaloituksistani,
koska monilla "mummoilla" on omat höpinänsä' ja nälvintänsä asiattomuuksineen.
Keskusteltavasta asiasta haluan saadakin erilaisia mielipiteitä esiin. Siihen perustuu jopa aloituksissa jatkopuheenvuoroni täysin vastakkaisellakin mielipiteellä eikä kyse ole nikkeilystä tai monologista vaan pikku provosta
käynnistää keskustelu...
Inhoan "keskinäisen kehumisen kerhoja", joissa
toivotellaan toisillen vain...
- hyvää päivää kirvesvartta ! Mona-Liiza kirjoitti:
Eihän tietenkään kaikki aloitukset jaksa kaikkia kiinnostaa..mutta jos ei löydä mitään mielenkiintoista juttua niin tekee itse aloituksen aiheesta joka kiinnostaa..eihän se sen kummempaa ole..täällä vähän niinku, että toiset tykkää äitistä ja toiset äitin tyttäristä..:)
Kun ihminen on tarpeeksi avarakatseinen,niin silloin sitä enempi hyväksyy myös muiden mielipiteet...- nekkutikkari
etusivulta, kohdasta keskustelupiirien käyttöohje ns. suomeksi käännettynä.
- nekkutikkari
mii-su kirjoitti:
täällä vähän niinku, että toiset tykkää äitistä ja toiset äitin tyttäristä..:)
Kun ihminen on tarpeeksi avarakatseinen,niin silloin sitä enempi hyväksyy myös muiden mielipiteet...tässä on kysymys, lukekaa huolellisemmin keskustelupalstan käyttöohjeet, jotka muuten ovat nyt etusivulla linkkinä.
nekkutikkari kirjoitti:
löydy sieltä vastausta noihin asioihin mistä kirjoitin..Siellä ei valitettavasti, kerrota yksittäisten kirjoittajien mielipiteitä....:)
- nekkutikkari
nekkutikkari kirjoitti:
ei ole enää, se oli eilisessä suomi24 etusivulla, mutta säännöthän voi kerrata myös täältäkin.
- Sinähän vain
mii-su kirjoitti:
täällä vähän niinku, että toiset tykkää äitistä ja toiset äitin tyttäristä..:)
Kun ihminen on tarpeeksi avarakatseinen,niin silloin sitä enempi hyväksyy myös muiden mielipiteet...myöntelet "ystävillesi" ja haukut muita
- joku "pusikosta"
Peer G. kirjoitti:
Jo aikojen alusta olen pyrkinyt hätistelemään "nekkutikkarit" omista keskustelunaloituksistani,
koska monilla "mummoilla" on omat höpinänsä' ja nälvintänsä asiattomuuksineen.
Keskusteltavasta asiasta haluan saadakin erilaisia mielipiteitä esiin. Siihen perustuu jopa aloituksissa jatkopuheenvuoroni täysin vastakkaisellakin mielipiteellä eikä kyse ole nikkeilystä tai monologista vaan pikku provosta
käynnistää keskustelu...
Inhoan "keskinäisen kehumisen kerhoja", joissa
toivotellaan toisillen vain...
- hyvää päivää kirvesvartta !Allekirjoitan tuosta joka sanan ja lähden etsimään hauskempaa seuraa kuin nämä palstamoralistit, jotka näkevät mörköjä sielläkin, missä niitä ei ole... Erilaisia mielipiteitä eikä huumoria täällä suvaita.
On vain yksi ainoa ja oikea "totuus", johon kaikki koetetaan väkisin tunkea - sitäkö on vanhuus ja viisaus? Kaikki muut ovatkin sitten katkeria, pahansuopia, ilkeitä jne. tai mitä kaikkia hirveitä nimittelyjä täällä viljelläänkin...
Esimerkiksi:
Joku onneton tänä aamuna haaveili koirannahkarukkasista, mikä lienee pakkasilla täysin ymmärrettävää ja järkiään jok'ikinen pelkäsi että heidän "oma pikku kullanmuru" nyljettäisiin. Suuri osa niistäkin kauhistelijoista laittaa varmaan lihaa ruoakseen ja saattaa pukea turkin päälleen ja nahkakengät - niiden nahkakenkienkin alkuperäisellä kantajalla oli varmasti nimi, olkoon vaikka "Heluna". Eikä kukaan vastannut esim. näin: "tee vaan ne rukkaset (koska ne on niin lämpöset) kunhan et meidän "fifistä"..." - nekkutikkari
joku "pusikosta" kirjoitti:
Allekirjoitan tuosta joka sanan ja lähden etsimään hauskempaa seuraa kuin nämä palstamoralistit, jotka näkevät mörköjä sielläkin, missä niitä ei ole... Erilaisia mielipiteitä eikä huumoria täällä suvaita.
On vain yksi ainoa ja oikea "totuus", johon kaikki koetetaan väkisin tunkea - sitäkö on vanhuus ja viisaus? Kaikki muut ovatkin sitten katkeria, pahansuopia, ilkeitä jne. tai mitä kaikkia hirveitä nimittelyjä täällä viljelläänkin...
Esimerkiksi:
Joku onneton tänä aamuna haaveili koirannahkarukkasista, mikä lienee pakkasilla täysin ymmärrettävää ja järkiään jok'ikinen pelkäsi että heidän "oma pikku kullanmuru" nyljettäisiin. Suuri osa niistäkin kauhistelijoista laittaa varmaan lihaa ruoakseen ja saattaa pukea turkin päälleen ja nahkakengät - niiden nahkakenkienkin alkuperäisellä kantajalla oli varmasti nimi, olkoon vaikka "Heluna". Eikä kukaan vastannut esim. näin: "tee vaan ne rukkaset (koska ne on niin lämpöset) kunhan et meidän "fifistä"..."joo, ei muakaan kenenkään rukkaset kiinnosta.No kirjoitit kuitenkin hyvin ja asiaa. Terveisiä vaan sulle Nekkutikkari.
- amalia
joku "pusikosta" kirjoitti:
Allekirjoitan tuosta joka sanan ja lähden etsimään hauskempaa seuraa kuin nämä palstamoralistit, jotka näkevät mörköjä sielläkin, missä niitä ei ole... Erilaisia mielipiteitä eikä huumoria täällä suvaita.
Esimerkiksi:
Joku onneton tänä aamuna haaveili koirannahkarukkasista, mikä lienee pakkasilla täysin ymmärrettävää ja järkiään jok'ikinen pelkäsi että heidän "oma pikku kullanmuru" nyljettäisiin. Suuri osa niistäkin kauhistelijoista laittaa varmaan lihaa ruoakseen ja saattaa pukea turkin päälleen ja nahkakengät - niiden nahkakenkienkin alkuperäisellä kantajalla oli varmasti nimi, olkoon vaikka "Heluna". Eikä kukaan vastannut esim. näin: "tee vaan ne rukkaset (koska ne on niin lämpöset) kunhan et meidän "fifistä"..."Olisitko ystävällinen ja lukisit koirajutun uudelleen
Siellä ei kukaan halunnut koiran-nahkarukkasia itselleen.
Naapurin taskukokoisesta rakista vaan kehoitettiin tekemään rukkaset,että näin - joku "pusikosta"
amalia kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja lukisit koirajutun uudelleen
Siellä ei kukaan halunnut koiran-nahkarukkasia itselleen.
Naapurin taskukokoisesta rakista vaan kehoitettiin tekemään rukkaset,että näinJoidenkin "ukkojen" viestinnässä on ongelmia...
Olen kuullut sen rukkaslauseen livenäkin, eikä ne oikeasti ole kenenkään rakkia nylkemässä, ovat vain kuulleet lämpösistä koirannahkarukkasista. Ikävää, etteivät itse tajua etteivät muut tajua... Viestihän on: "En jaksa kuunnella koiran haukuntaa..."
- hemuliini
Lueskelen silloin tällöin ja ainoastaan ihmettelen ja pudistelen päätäni,tähänkö tämäkin palsta meni?
- nekkutikkari
Niin, miksi tulisimme? Hyvä kysymys. Nyt oon kantani tuonut ja sinä julkisesti täällä esille, joten ,,,,,,,,,,,,,,
nekkutikkari kirjoitti:
Niin, miksi tulisimme? Hyvä kysymys. Nyt oon kantani tuonut ja sinä julkisesti täällä esille, joten ,,,,,,,,,,,,,,
miksi tämän palstan pitäisi olla juuri sellainen kuin SINÄ haluat? Et ole itsekkään mikään rauhankyyhkynen...
Kysyt itseltäsi:Miksi tulisin?No,jos näet tämän palstan niin kauheana,eikö olisi sitten parempi hakeutua jonnekkin muualle?Minä kyllä epäilen,että et tule löytämään sellaista palstaa,mikä sinua miellyttäisi..Me ihmiset kun puhumme ja ajattelemme erilailla...:)
- todellakin
pelottava avaus. Ei uskalla sanoa juuta eikä jaata.
Muistan myös pelottavat ajat takana päin.- nekkutikkari
Tässä yksi mielipide, jota ei saa arvostella, eikä sen kirjoittajaa.
- sillointällöin
Muistanpa eräänkin aloituksesi:Mitäs sontaa täällä jauhetaan... Että sillai!
- amalia
olen lueskellut näitä juttuja ja vähän kirjoitellutkin tänne,niin olen saanut sellaisen vaikutelman.............
että ketjun aloittaja on itse sohaissut aika monesti "muurahaispesää".
En halua arvostella ketään,haukkua,tms.
Näin vain on mielestäni. - nekkutikkari
arvattu.
- nekkutikkari
amalia kirjoitti:
olen lueskellut näitä juttuja ja vähän kirjoitellutkin tänne,niin olen saanut sellaisen vaikutelman.............
että ketjun aloittaja on itse sohaissut aika monesti "muurahaispesää".
En halua arvostella ketään,haukkua,tms.
Näin vain on mielestäni.en ota kantaa, kun en tiedä, onko niin.
- eräs huuhaalta
tämä aloituksen tekijä kävi huuhaalla haukkumassa koko huuhaa porukan pataluhaksi, oli hänen ensimmäinen kirjoituksensa siellä mutta ensimmäisenä haukkui tuntemattomat ihmiset!
Hänellä oli eri nikki silloin mutta tuosta valokuvasta tunnistan hänet.
Nyt moittii toisia täällä vaikka itse on käyttäytynyt pahemmin kuin muut tällä palstalla..- nekkutikkari
vastata, kun en tiedä tapausta.
- nekkutikkari
Täsä ketjussa on suuri osa niitä, jotka ymmärtävät mitä ajan takaa, keskustelupalstan säännöistä, en minä niitä ole keksinyt , vaan ylläpito. Valittakaa sinne, te jotka ette ymmärtäneet, mitä alussa kirjoitin, SIIHEN OLISI KUULUNUT OTTAA KANTAA, ELI YLLÄPIDON ANTAMIIN SÄÄNTÖIHIN.
JOTEN VASTATKAA SIIHEN, PYSYKÄÄ ASIASSA.
Naurettavaa ruveta arvuuttelemaan ainoastaan, kuka nimimerkin takana on, ei ole tämän aloituksen tarkoitus. Kuulun siihen alkusyksyn mukavaan porukkaan.- Asiat on niin
Yäärrätkö itse pysyä asiassa, jolla aloitit.
Sinua karkuun monet ovat lähteneet. - Valitettavasti
Asiat on niin kirjoitti:
Yäärrätkö itse pysyä asiassa, jolla aloitit.
Sinua karkuun monet ovat lähteneet.Määrätynlaiset tyypit palopuheineen ja provoiluineen karkottavat tavalliset kirjoittelijat lukijakuntaan.
- Mies Naantalista
Olen myös kirjoittaja, yksi kirjani on julkaistu. En päde muitten huomioita, mutta muista, kunnioitan jokaista yksilöä, ihmisenä. En välitä maailman sanoista nitään, toiveeni olisi, että kun jotakin minusta puhuvat, niin puhuisivat rehellisesti. Olen jo aikoja sitten havainnut tärken seikan, ei maailman suita mikään tuki.
Poia, pois tästä hullusta maailmanoravapyödästä.
Voi Hyvin . Ma5tti- ei ymmärrä
Verbaalisti lahjakkaana (yksi kirjasi on jukaistu)
henkilönä, sanoppa minulle ymmärtämättömälle, mitä
tarkoittaa: En päde muittenhuomioita,... - normaalisti
ei ymmärrä kirjoitti:
Verbaalisti lahjakkaana (yksi kirjasi on jukaistu)
henkilönä, sanoppa minulle ymmärtämättömälle, mitä
tarkoittaa: En päde muittenhuomioita,...kirjoittaa på svenska, kun on Naantalista?
- nekkutikkari
Ai kuinka lämmitti sinun kirjoituksesi, olenkin vaan käymässä täällä, olen ihan muualla vakituisesti. Järkyttää ihmisten käytös, onneks olen saanut hyvääkin palautetta, niinkuin sinulta. Eihän tänne voi jäädä, ihmiset edelleen haukkuu minua henkilönä, eivätkä ymmärrä ,mistä kirjoitan, onneksi lähin täältä syksyllä pois, taas huomaa, ettei mikään oo muuttunut täällä, joten poistun areenalta. Ja kiitos sinulle vielä kerran.
- entinenkirjottaja
sinulle ei tunnu mikään olevan hyväksi kitajat joka asiasta sätissäkin ..hyvää kevättä t. E/K
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4173598Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991358Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501236
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39950