Ja Taiska lauloi Mombasaa. Minne hän hävisi?
Ei kai Mombasaan?
Taiska
5
478
Vastaukset
- Jussi
Hän työskentelee ohjaajana pohjois-suomalaisessa teatterissa
- DJ Veikko
Niin vaan kävi, ettei töitä ollut tarpeeksi ja oli vaihdettava alaa. Niin hän meni ohjaalinjalle ja sitten ohjaajaksi.
KÄY KOTISIVUILLANI KOTISIVUOSOITE:djveikko.tripod.com - Sindi
Heippa!
Taiska ei ole hävinnyt mihinkään...
Hän työskentelee nykyisin Kemin kansallis teatterissa ohjaajana, tuomaroi karaoke kisoja ja opettaa musiikia lukiossa.- Anonyymi
Eikös taiskalla ole 2lasta
- blackmagictiger
TEKI 2V MYÖHEMMIN LOISTAVAN MATKALLA KOKOELMA CDEEN JOSSA ON MM VEXI SALMEN SANOITTAMA MIELIKUVITUS . TAISKA ON SYNTYJÄÄN IMATRALTA MUTTA ASUU NYKYÄÄN KEMISSÄ.JA OIKEALTA NIMELTÄÄN HANNELE KAUPPINEN < ONKO SITTEN OMAA SUKUA SUOMINEN. MULLA ON ITTELLÄNI TAISKAN MATKALLA CD JA OLEN LAULANUT PARI TAISKAN LAULUA KARAOKESSA SULLE AINIAAN JA RANNALLA JOKA TAITAA OLLA RUOTSALAISTA ALKUPERÄÄ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844