Kun nainen haluaa enemmän...

lähetä viesti

En tiedä onko nyt kyse varsinaisesta haluttomuudesta, mutta aika isosta seksuaalisten tarpeiden erosta parisuhteessa. Olemme vähän päälle 3-kymppinen pariskunta, ei lapsia, olemme seurustelleet ja asuneet yhdessä nyt vajaan vuoden. Aivan suhteemme alussakaan ei seksiä ollut joka päivä ja monta kertaa, vaan ehkä joka toinen tai kolmas päivä, jossain vaiheessa sitä oli noin kaksi, ja nykyään noin yhden kerran viikossa. Tahdin määrää mies, en minä. Ok, ei se määrä vaan se laatu, ja se on puoliksi totta, seksi on aina nautittavaa välillämme, mutta haluaisin sitä paljon enemmän. Olen kaunis ja seksikäs nainen ja haluan miestäni aivan valtavasti, haluaisin joka päivä rakastella hänen kanssaan ilman että mulle tulee olo että olen joku seksihullu nymfo jolle ei mikään riitä. Ok, on stressiä, työväsymystä, muuta kiirettä joka pitää poissa kotoa, mutta jotenkin mulla ainakin on sellanen olo etten ole ikinä liian väsynyt rakastellakseni itselleni tärkeimmän ihmisen kanssa. Mieheni on lisäksi usein sellainen että hänelle riittää se, että minä nautin, ja saattaa omalta osaltaan tarvita vielä vähemmän, ja se jotenkin syö mun itsetuntoa, tarvitsen sen tunteen, että minua halutaan, mua pidetään haluttavana, haluan aistia vahvan intohimon! Ei seksi ole parisuhteessa se kaikken tärkein asia, mutta kyllä silläkin erittäin suuri merkitys on. Mitäs sitten kun olemme olleet viisi vuotta yhdessä ja meillä on kenties lapsia ja väsymys on tuhatkertainen, onko seksiä edes kerran kuussa? Rakastan miestäni yli kaiken enkä halua tehdä tästä ylitsepääsemätöntä ongelmaa, vai olenkohan minä se ongelma, kuvittelen asioiden olevan huonosti vaikka ne ovatkin ihan hyvin?! Ajatuksia, anyone?!

6

2339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saman kokennut

      Kuulostaa aika pahalta. Minulla oli pikkasen samanlainen kokemus mutta suhde kesti paljon pitempään yli 10 vuotta. Itse olen ollut aina se enemmän haluava osapuoli ja se tosiaan loukkasi kun toine ei ollutkaan yhtä innokas vaikka joskus seksi olikin ihan mukavaa!! Mutta jotenkin mies aina pikkasen sellanen oudon kylmä.Epäilin usein jopa piilo homoksi ON OLLUT MUITAKIN PITKIÄ SUHTEITA. Lopulta ei seksi elämää ollut ollenkaan ja sitten erosimme. Muttaen kyllä lähtisi eneään suhteeseen jossa mies ei halua tarpeeksi.

    • neiti23...

      Kuulostaa tutulta. Meillä nyt reilun vuoden seurustelun jälkeen miehen halut näyttää vähitellen laskemisen merkkejä, nyt sille riittäis kerran tai pari viikossa ja itse haluisin häntä paljon enemmän...! Tuntemukset ovat samoja kuin sinulla. Mies torjuu joskus väsymyksen verukkeella mutta minusta se ei ole syy olla rakastelematta, voihan sitä nautiskella rennommin ja hitaammin ja vaikka vaan vähän aikaa jos väsyttää, ei hien oo pakko lentää ja sängyn paukkua tuntikausia. Inhottavaa tuntea itsensä vonkaajaksi, varsinkin kun kaipaisi niin tuntea miehen himon. Siinä saa välillä tosissaan pinnistellä pitääkseen oman itsetuntonsa kuosissa, vaikka tietääkin ettei vika ole omassa ulkonäössä, sänkytaidoissa tai haluttavuudessa. Tiedä sitten, onko tällainen haluero sellainen joka vaan syvenee ajan mittaa, jotenkin en vaan haluis uskoo niin. Kun kuitenkin rakkautta riittää kaikinpuolin muuten... Mut pelottaa kyllä kun ei voi tietää. Myötäntuntoni aloittajalle, samojen kysymysten ääressä painitaan.

    • Ukkomies

      että kyllä teidän jollain lailla pitäisi saada tasapainoon nyt kun lapsia ei vielä ole. Tiedän nimittäin kokemuksesta että sitten kun niitä tulee, jos tulee niin naisen halut romahtavat aika alas. Sitten vonkausvuorossa onkin mies joka vasta silloin tajuaa menetetyt rakastelukerrat. Totuuden nimessä on sanottava että sitten kun lapset kasvaa isommiksi niin naisen halut taas palaavat mutta kyllä se ottaa monta vuotta.

      Meillä ei ihan vastaavaa ongelmaa ole ollut sillä yleensä kumpikin on ollut valmis kun toinenkin aika pienellä "vaivannäöllä", mutta tuon lasten ajan muistan hyvin. Haluttavana olemisen tarve on naiselle hyvin tavallinen ja tarpeellinen. Sen verran minäkin olen ollut naisten kanssa tekemisissä. Se tunne ei naisilla haalene vanhenemisen myötä ja se olisi kyllä miehesikin ymmärrettävä.

      En haluaisi maalata piruja seinille kun selvästi rakastat miestäsi, mutta taidatte tuon asian suhteen olla vähän liian erilaisia. No, pitkällä aikavälillä asiat ja tilanteet muuttuvat, jospa sinun on vaan se hyväksyttävä? Tosiasia kuitenkin on että sinä et ole se "ongelma" vaan se että olette seksuaalisesti erilaisia.

      • tai näin

        Mun mielestä seksi on tärkeä suhteessa niin kuin näemmä meistä kaikista. Mutta kun on selvää että uusi suhde on alkuun jännittävä ja on sitä uutuden viehätystä niin halut ovat korkealla kummallakin (toivottavasti). Nyt tässä suhteessa missä ollut n. 6kk alkaa mulla halut jo vähentyä. Ne viat jotka alkuun naisessa antoi anteeksi kun oli niin huumassa alkavat nyt ärsyttää jumalattomasti. No kaikista epä kiihottavinta on kun nainen jotenkin onnettomasti yrittää "vietellä" joku saamarin harmaa resunen teepaita ja vaikka pyyhe vyötäröllä hiromalla vaikka mua jalkojen välistä(no tää oli se viime kerta :)) Eli minä ainakin toivon että jos nainen tekee aloitteen niin tarvii sen olla sitten edes viehättävän näköinen että ottaisi eteen. Jotku ovat tänne kirjoittaneet että eivät viehäty alusasuista.. no mulla se ainakin toimii. ostaa sillasen uuden vaikka kerran kuukaudessa parissa niin kyllä aina sellanen uuden huuma tulee joksikin aikaa :D. Vielä ei ole niin pitkää suhdetta mulla takana että tietäisin lääkkeet kun uudet alusasut loppuvat :) Ehkä mussa vikaa kun kyllästyn ja alan näkemään vaan huonoja puolia. Kaikista vaikeinta on silti se että ei vaan halua luopua suhteesta kun se muuten on niin ihana. Tavallaan siinä on ittekin ihan rikki kun ei halua lopettaa suhdetta mutta kun on sellainen olo että on pakko lähteä meneen.. ilmeisesti monet muut taas pettävät. No mä en sitä halua tehdä.


    • lolita*

      Meillä myös edennyt näin, mies ehkä teidän ikäinen, itse olen 28-vuotias. Olen mielestäni ihan nätti ja varmaankin ihan haluttavakin. Ennen halusin seksiä enemmän ja seksiä oli enemmän. Pikkuhiljaa kerrat vähenivät. Me olemme olleet myös yhdessä viitisen vuotta eikä lapsia. Kyllästyin siihen, että minut torjuttiin kerta toisensa jälkeen, mies lopetti alotteiden tekemisen jo pari vuotta sitten eli jos meillä harrastetaan seksiä, se on minun aloitteestani. Hän saattaa kuumeta välillä ja näyttääkin sen, mutta ei tee mitään rakastellakseen kanssani vaan minun täytyy tehdä se aloite.
      Onko sitten lohdullisisinta se, että siihen pihtaamiseen ja aloitekyvyttömyyteen väsyy, joten enää en tee alotteita kuin sen kerran viikkoon-puoleentoista ja itseasiassa ei enää teekään niin mieli seksiä kuin ennen. Joten voin lohduttaa sinua, että kun aikasi pyydät etkä saa, omatkin halusi hälvenevät.:(

      Olen tehnyt kaikkeni: Olen puhdas ja ajeltu! Aina ollut. Käytän kauniita alusvaatteita, parfyymiä, minulla myös oma elämä, eli en roiku jatkuvasti miehen seurassa, en nalkuta mistään, laitan ruokaa, teen oman osani kotitöistä, olen huumorintajuinen ja aidosti kiinnostunut miehestäni ja hänen elämästään. Taloudelliselle tilanteelle en juuri nyt voi mitään (opiskelen),mutta teen töitä kun pystyn. Saan paljon hellyyttä, mutta itse seksiin asti ei mennä ilman minun aloitettani. Olen yrittänyt puhua asiasta, olen ilmaissut huoleni, olen pelannut kaikenmaailman pelejä olemalla välenpitämätön ei niin helppo jne. Kaikki paska on läpimenty ja olen todennut, että munaa en ruinaamalla tai vihjailemalla tule saamaan. Pitää itse tehdä aloitteet jos haluaa jotakin ja pitää katsoa, että ajankohta on sopiva herralle, eli silloin kun itse panettaisi eniten, ei tod.näk. tipu mitään ja en uskalla edes tehdä silloin alotteita, koska pelkään torjutuksi tulemista.
      Seksi onkin sitten loistavaa kun sitä on, mutta liian harvoin. Miestä en lähde vaihtamaan, tämä on jo toinen pidempi suhteeni ja sama paska toistuu, taitaa käydä näin kaikille. Muuten erittäin hyvä mies.

    • halukas

      Joskus mietin että olenko minä joskus se pihtaileva osapuoli suhteessa. Ehkä ennemmin oisinkin niin. Nyt on osat näin ettei mies meinaa innostua ja minulla riittäisi innostusta kyllä. Ei oikein enää kehtaa aina ilmaista halujaan. Sitä on sitten yhtäkkiä nymfo tai kyltymätön.Vaikka ennen ei tälläne halukkuus ollut kuin normaalia suhteessa. Parin vuoden suhden vasta takanapäin ja mietin jo että mikäs tässä oikein onkaan. 10vuoden ikäeroko se nostaa tälläsen "ongelman" pintaan. Kyllä mulle riittäis myös läheisyys mutta kun mies nukahtaa yleensä sohvalle niin siinäpä se läheisyys sitten on.. No..mä yritän seurailla miten tää etenee. Ihana mieshän se kuitenkin on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1879
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1420
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      89
      1285
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      458
      961
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      852
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe