Olisiko jollain kokemuksia DOTORY merkkisestä otsakuumemittarista? kannttaako hankkia? Ajattelin, että olisi kätevin tapa mitata vauvalta kuumetta, kun tuttiakaan hän ei syö, niin tuttimittari ei toimi meidän tapauksessa.
otsakuumemittari
4
3525
Vastaukset
- ...on semmoinen....
Nopea digitaalinen ja taipuvapäinen, jolla saa
lämmön nopeasti hoitopöydällä pyllystä.
Maksaa noin 5 euroa :-) - tykkäsin
meillä on beurer merkkinen mittari. oon kyllä tykänny. minusta mukavempi kuin joku jonka pitää tunkea korvaan tai pyllyyn´.
hinta oli 50 euroa.- helna66
Miten baurer merkkinen mittarini näyttää jatkuvasti alilämpöä otsalta mitattuna . Patterit eivät ole loppu ja mittari on vain n. 4kk vanha. Osaatko meuvoa oikean käytön?
- mä vaan
helna66 kirjoitti:
Miten baurer merkkinen mittarini näyttää jatkuvasti alilämpöä otsalta mitattuna . Patterit eivät ole loppu ja mittari on vain n. 4kk vanha. Osaatko meuvoa oikean käytön?
oikea mittaus kohta beurer mittarilla on ohimolta, meillä näyttää aikuisilla väärin , mut vauvalla oikein
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694