tsau. olen aika visuaalinen tyyppi ja tehnyt paljon esim kavereiden synttärikortteja ja piirtäny ja muuta sellaista... kaikki on aina kehuneet tosi paljon. nyt mä ajattelin et ehkä mainosala olis mun juttu. miten sinne pääsee? onx tietoo?
MAINOStoimistoon TÖIHIN?
3
1371
Vastaukset
- minnimanni
Suosittelisin kyllä että opiskelet ensin vaikka suomenkielen maisteriksi tai käyt TAIKin.
Synttärikorteilla ei pitkälle pötkitä..... - kkkkkkk
Tee hyvä hakemus ja pommita sillä ja muutamalla mallityölläsi toimistoja. Jos olet hyvä kyllä sinut sieltä huomataan.
Koulutusta suosittelen minäkin mainonnassa pitää osata niin paljon muutakin kun vaan olla taiteellinen. Kannattaa nyt ainakin jostain assarin vuoden koulutuksesta aloittaa. Jotkut ovat päässeet tekemään uraansa pelkästään siltä pohjalta. - mtstossa
teet sitten mainostoimistossa mitä tahansa, niin tuolla kirjoitustaidolla ei sinulla ole valitettavasti sinne mitään asiaa. Opettele ensin kirjoittamaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem322638- 111387
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3371058- 45962
- 45894
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20869Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61774- 44760
- 44746
- 46676