TURKUMIITTI

miriamele

turkusätin miitti edisonissa 16.2 pe klo 19.00

28

9766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadelles
    • tulössä oon ^^

    • rmoon

      jeps jep.. siellä näämme :)

      • Elmu_Kelmu

        Tämä ilmestyy myös ku kutsu kävi =)


      • mikko1
        Elmu_Kelmu kirjoitti:

        Tämä ilmestyy myös ku kutsu kävi =)

        sepä hyvä juttu. et varmaa halua mua kun et tunne ja oon kaukana turkua joten. oonko mä ääliö kun mua ei kukaa nainen huoli


      • Neeaa90
        mikko1 kirjoitti:

        sepä hyvä juttu. et varmaa halua mua kun et tunne ja oon kaukana turkua joten. oonko mä ääliö kun mua ei kukaa nainen huoli

        Kyllä, olet ääliö. Mutta kukaan ei syytä sinua, vaan mämmikouraista kätilöä, joka "vahingossa" pudotti sinut maahan pää edellä heti syntymäsi jälkeen. Olisit kuollut, jos pääsi sisällä olisi ollut jotain, mikä olisi voinut mennä mahdollisesti rikki.

        Osta naama.


    • Reppu75

      Reppu saapuu paikalle

    • Sinne! tää neiti on mukana!

    • Esko77

      Enköhän sinne ilmestyä voisi.

    • en varmaan tuu jos aajii raahaa ton eukkonsa mukaa :D

      • kauhee

        håmå


    • juhaan81

      todennäköisesti tulen

    • PilihC

      ...mut koitan tulla jossain välissä häykkimään teille ;) Tuskin te sieltä ihan tunnissa parissa mihinkään karkaatte?

      • Spud

        ..viedä pullot kauppaan et sais bussilipun ja jäis ehkä rahaa bisseenki..


    • DJHasis

      itse tulen ja kenties saan tulemaan yhden kaverin.

      Hartsa_87

    • rmoon

      siis meille kaikille jotka on tulossa miittiin on varattu perjantaina 16,2 klo 19-> sikarihuone nimellä turkuchat miitti. muista se kun tulet paikalle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! upeeta mahtavaa ja silleen. :u

    • jepsteriina

      Ihan ku mun hiukset haisis sinapille tai sitte kuume o sekottanu mun pään...Siispä...Saavun sovitulle paikalla Jos, siis Jos, taloudellinen tilanteeni paranee hetkellisesti ja Jos olette vielä pelipaikalla, kun työaikani päättyy..Tosin epäilen vahvasti, ettettekö olisi..Näillä mennään siis..Perjantaita ootellessa, Rock On!!

    • Juuh katsellaan jos ilmestyis ihmetteleen!

    • Elmu_Kelmu

      Pitää muistaa =)

      • Pate1950

        ihastuttavan nuori tyttönen oot........


    • nelly_n

      pitäsköhän koittaa raahautua sinne?

    • oli kivaa kiitti :X

      • jadelles

        Sorry et hävisin, oli silti mukava tavata teidät ja otetaan kohta piakkoin uusinta paremmalla menestyksellä mun osalta xD


      • Spud
        jadelles kirjoitti:

        Sorry et hävisin, oli silti mukava tavata teidät ja otetaan kohta piakkoin uusinta paremmalla menestyksellä mun osalta xD

        Mul on paha olo... mut hauskaa oli, otetaan uusiks :)


    • mä tartten näköjää tyyppien puh nrot ett saan noi kuvat jakoon... ett kaapittakaa mua tai laittakaa mulle nroon 044/2522223 vaikka nikkinne viästillä jos haluutte kuvia kazzella.. (paluupostissa tulee linkki ja salasana juunou)
      ei ne hääppösii ol, mut d44 xD

    • rmoon

      kivaa oli ja uusitaan keväällä eikös joo??? =)

      • turkumiitti

        miittin galleria sivu!


      • turkumiitti kirjoitti:

        miittin galleria sivu!

        laitappashan sinne uus linkki uuteen miittikeskusteluun!!
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=94&conference=4500000000000463&posting=22000000024923552


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe