TURKUMIITTI

miriamele

turkusätin miitti edisonissa 16.2 pe klo 19.00

28

9855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jadelles
    • tulössä oon ^^

• rmoon

jeps jep.. siellä näämme :)

• Elmu_Kelmu

Tämä ilmestyy myös ku kutsu kävi =)

• mikko1
        Elmu_Kelmu kirjoitti:

Tämä ilmestyy myös ku kutsu kävi =)

sepä hyvä juttu. et varmaa halua mua kun et tunne ja oon kaukana turkua joten. oonko mä ääliö kun mua ei kukaa nainen huoli

• Neeaa90
        mikko1 kirjoitti:

sepä hyvä juttu. et varmaa halua mua kun et tunne ja oon kaukana turkua joten. oonko mä ääliö kun mua ei kukaa nainen huoli

Kyllä, olet ääliö. Mutta kukaan ei syytä sinua, vaan mämmikouraista kätilöä, joka "vahingossa" pudotti sinut maahan pää edellä heti syntymäsi jälkeen. Olisit kuollut, jos pääsi sisällä olisi ollut jotain, mikä olisi voinut mennä mahdollisesti rikki.

Osta naama.

• Reppu75

Reppu saapuu paikalle

• Sinne! tää neiti on mukana!

• Esko77

Enköhän sinne ilmestyä voisi.

• en varmaan tuu jos aajii raahaa ton eukkonsa mukaa :D

• kauhee

håmå

• juhaan81

todennäköisesti tulen

• PilihC

...mut koitan tulla jossain välissä häykkimään teille ;) Tuskin te sieltä ihan tunnissa parissa mihinkään karkaatte?

• Spud

..viedä pullot kauppaan et sais bussilipun ja jäis ehkä rahaa bisseenki..

• DJHasis

itse tulen ja kenties saan tulemaan yhden kaverin.

Hartsa_87

• rmoon

siis meille kaikille jotka on tulossa miittiin on varattu perjantaina 16,2 klo 19-> sikarihuone nimellä turkuchat miitti. muista se kun tulet paikalle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! upeeta mahtavaa ja silleen. :u

• jepsteriina

Ihan ku mun hiukset haisis sinapille tai sitte kuume o sekottanu mun pään...Siispä...Saavun sovitulle paikalla Jos, siis Jos, taloudellinen tilanteeni paranee hetkellisesti ja Jos olette vielä pelipaikalla, kun työaikani päättyy..Tosin epäilen vahvasti, ettettekö olisi..Näillä mennään siis..Perjantaita ootellessa, Rock On!!

• Juuh katsellaan jos ilmestyis ihmetteleen!

• Elmu_Kelmu

Pitää muistaa =)

• Pate1950

ihastuttavan nuori tyttönen oot........

• nelly_n

pitäsköhän koittaa raahautua sinne?

• oli kivaa kiitti :X

• jadelles

Sorry et hävisin, oli silti mukava tavata teidät ja otetaan kohta piakkoin uusinta paremmalla menestyksellä mun osalta xD

• Spud
        jadelles kirjoitti:

Sorry et hävisin, oli silti mukava tavata teidät ja otetaan kohta piakkoin uusinta paremmalla menestyksellä mun osalta xD

Mul on paha olo... mut hauskaa oli, otetaan uusiks :)

• mä tartten näköjää tyyppien puh nrot ett saan noi kuvat jakoon... ett kaapittakaa mua tai laittakaa mulle nroon 044/2522223 vaikka nikkinne viästillä jos haluutte kuvia kazzella.. (paluupostissa tulee linkki ja salasana juunou)
      ei ne hääppösii ol, mut d44 xD

• rmoon

kivaa oli ja uusitaan keväällä eikös joo??? =)

• turkumiitti

miittin galleria sivu!

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe