Eli aika ympäripyöreästi kysyn.
Ollaan suunnittelemassa matkaa ensi syksyksi (elo-syykuun vaihteeseen) n. 3-4 viikoksi.
Viimevuonna olimme kiertämässä aasiaa, mutta nyt kovasti kiinnostaisi Afrikka.
Mikä on se maa minne mennä? Omatoimisesti mielellämme liikumme (jos mahdollista). Kaupunkia saa olla, mutta n. viikon verran myös valkoista hiekkaa ja rantaa. Sen tiedän että Egypti eikä Marokko ole se minne haluamme. Mitenkäs ovat nämä saaret? Sanzibarista olen kuullut, mutta onko omakohtaisia kokemuksia paikasta? myös Kambiasta olen kuullut hyvää sanottavaa.
Hieman jos suunntaa antavaa voisi saada, niin olisin kiitollinen! :)
Ympäripyöreä
kysymys..
1
492
Vastaukset
- kuumankostean
Sansibarin north coast on upea mutta mombasan south coast mielettömän upea biizi! Kaupungeista käy katsomassa Kampala! Menoa ja meinikiä, upeita clubeja, ihmisvilinää ja monta vitsiä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2973588Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell281984Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441626- 841471
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.861192- 1431159
- 811064
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.95992Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.210834Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61767