Tällä palstalla on varmaan pilvin pimein tämän tapaisia kysymyksiä...kysympähän kuitenkin:)Eli tiedossani on jo palleatyrä ja ärtynyt paksusuoli,lääkityksenä nexium.Nyt on parin kuukauden ajan kaulalla ihan "aatamin omenan"vieressä ja ylempänäkin useita häiritseviä rauhasia jotka kuitenkaan eivät arista ja nieleminen on tullut hankalaksi,tuntuu kuin siellä kurkussa joku muljahtelis.Lisäksi ruoka ja kaikki tabletit jäävät "jumiin" eivätkä pääsisi millään ruokatorvea alas!!Mitäköhän oireita nämä ovat??Jos jollain samanlaisia ongelmia niin antakaa vinkkiä mahdollisesta aiheuttajasta;)
Nieleksijä
1
334
Vastaukset
- yksi vinkki
Aino amihin voin auttaa on lääkkeiden juuttuminen. Jos jokin ruoka menee helposti alas, niin pistä mukaan pillerit. Aamulla on muutenkin hyvä vatsalle kaurapuuro, ainakin sen kanssa onnistuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1527113
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505956- 1335165
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484707Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554048- 713244
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553150Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252922- 472457
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182349