Hepskukkuu!! Onko tietoa millanen paikka olisi asua tuo jalohaukantie?? Onko lapsiperheelle sopiva.
Kaukovainion
23
4852
Vastaukset
- Iso-Aa
Ei mahda paras mahdollinen paikka olla lapsille. Juoppoja tuonne vain majoitetaan. Kyllä näkee jo paikallisessa kaupassa minkälaisia ihmisiä asuu kaketsulla.
- minä jo
vähän arvelinkin kun oisin sieltä saanut kohtuu ison asunnon ja vuokra tuntui niin halvalta..kiitos tiedosta, ei siis sinne:)
- lähdin mäkeen sieltä
Ei sille paikalle turhan takia ole annettu lempinimiä kakovainio tai rosvolaakso. Halpoja kaupungin vuokrakämppiä paljon, keskikaljaräkälä kävelymatkan päässä.
Pahimmat huume/juoppoluolat löytyy jalohaukasta ja kanahaukasta. - onn
Halvat vuokrat ja tilavat asunnot täällä kyllä on, mutta syystäkin. Jos käy esim autolla töissä ja elää yksin, on tämä ihan unelma seutua.
- Kiinnostaapi
Minkälaista väkeä asuu suohaukantien taloissa?
- nuolihaukalla asunut
Suohaukantiellä on aivan tavallista lähiöväkeä. On siellä kaketsulla muuallakin normaaleja taloja, sekä vuokra- että omistusasuntoja, ja pientalojakin. Ei kannata koko aluetta leimata muutaman kaupungin vuokratalon takia.
Yleensä vain on niin, että isot kaupungin vuokratalot tuppaavat olemaan vähän levottomia, varsinkin nämä vanhemmat talot, joissa on enemmän sosiaaliviraston sijoitusasuntoja. Isoon lähiöön uppoaa kaikenlaista, laidasta laitaan, ja nämä tapaukset erottuvat. Kyllä Kaketsulla silti on huomattavasti enemmän normaalia väkeä kuin ongelmatapauksia.
- kaukovainiolainen
Ei ongelmia.Paljon lapsia.Tosin itse asun rivitalossa.Olemme viihtynet.
- varmaan missä asuu
Jalohaukantiellä Kaukovainiolla on sekä Sivakan ja VVO:n ja osakeasuntoja. Itse olen asunut Sivakan eli kaupungin vuokra-asunnossa 6-vuotta. Olen saanut asua rauhassa. Minulla on tosi kivat naapurit. Jutellaan heidän kanssa päivittäin. Mikään juoppo lähiö tämä ei ole koska juuri tällä kadulla asuu paljon sellaisia vuokralaisia jotka on asuneet 25-30 vuotta. Eli siis toimii vanhojenasukkaiden mafia. Kun olen normaali ihminen en mikään päihderiippuvainen ja perheellinen minut on hyväksytty. Täällä kyllä asuu paljon lapsiperheitä ja ne juopot täällä näkyy aika paljon tuolla ostarilla, mutta eihän sinne ole pakko meidän kenekään mennä.
- jaa
No eipä tämä lapsiperheelle mikään paras vaihtoehto ole tietty. Juoppoja jonkun verran ja kuulemma diilereitäkin alueella on. Talvikangas tai joku muu uusi lähiö voisi olla lapsiperheelle parempi.
Aiemmin ollut pahamaineinen paikka tämä kaukovainio vaan tainnut aika paljon rauhottua. Toisella puolella kaketsua jossain kaupungin taloissa voi olla melko villi meno.- jaa jaa
Onhan siellä rauhallisiakin taloja, mutta tosiaan lapsille ei ole oikein hyvä alue. Päiväkoti, ala-aste, kirjasto, nuokkari, kaikki ostarin vieressä jossa nämä ongelmatapaukset pörrää päivät pitkät. Kyllä siinä on oivallista esimerkkiä lapsille miten aikuiset elää..
- jaahah
mitenhän on nyt?
- rosvolaakso
samat juopot pyörii ostarilla vuodesta toiseen mutta onneksi se ostari puretaan pois lähivuosina
- asunto vapaana...
Minkähänlainen on tuo Karvarinaukio?
- karva-autio
Se on narkkarinaukio!
- sama vastaus samaan
sama vastaus samaan kysymykseen
Kaukovaino on erittäin hyvä alue,
en ymmärrä mitä tämä mustamaalaminen johtuu.
JOKA PAIKAISSA ; JOSSA ON KUPPILA, MYÖS ON SE YKSI KATUPATKÄ,,JOSSA SATTUU JA TAPHTUU.
Sen mitä olen nähnyt ostarilla, on vanhoja ihmisiä rollaattoreilla , jokunen koululainen.
Ei monella tavis kansalaisella ole edes myöhään iltaisin asiaa ostarille.
- NYT kun ostari puretaan, alue uusiutuu ja siistytyy !
- Asuntojen arvo tulee nousemaan huimasti , kun rakennusluvat uusitaan.
- Joitakin vuokrataloja puretaan pois, kun sopimus loppuu .
Varsinkin kaukovainion länsi puoli on erittäin rauhallinen alue.
Katsokaapa mielenkiinnon vuoksi asuntojen hintoja www.etuovi.com
Nelijöhinnat ei tällähetkellä ei paha, (ja aina tingataan kaupoissa) .
Lähellä kaupunkia, bussiaikataulu toimii, hyvät pyörätiet, ulkoilumahdollisuudet,.- kyselijäää
kyselen nyt vuokra-asunnoista, sivakan, sadon, vvo:n...
- ++-++
kyselijäää kirjoitti:
kyselen nyt vuokra-asunnoista, sivakan, sadon, vvo:n...
Ihan rauhallista on. Jotkut, jotka eivät edes asu täällä huutelevat omiaan.
- 90250 etuovi
Nyt näyttäisi olevan paljon pieniä asuntoja myytävänä 90250 postinumeron haulla, kaukovainion itä puolella .
- pentti6
jalohaukantiella asuu sekopäitä jotka uhkaa murhalla ja hakkaa suoraan turpaan nähdessä.
- nok
Et tainnut edes soittaa poliisille.
- oli ainakin 3
mitkä ne oli oulun huonomaineisimmat asunalueet.
- EX K-vainiolainen
itse olen asunut vuonna 2010 Suohaukantie 4:sessa ja voin sanoa etten suosittele sitä kenellekkään. seinänaapurissa asui yli 30 kymminen mies ja nainen ja olivat aina humalassa ja tappelit, keskellä asui perhe koiransa kanssa, joka haukkui mennen tullen palatessa, alakerrassa asui mies henkilö, jona kasvatti huumeita ja taloyhtiössä oli talonpuheenjohtajana keski-ikäinen nainen, joka katsoi pitkään, puuttu toisten asioihin (asunnossani ei ollut parveketta,joten tuuletin 5-10min petivaatteita ikkunasta (vastapäisessä talossa tehtiin samoin), niin tämä alkoi jäkättämään, kerran satuin olemaan puhelimessa ja ikkunani oli täysin auki ja pihalla oli kuulemma ollut tämä nainen ja noin 1-2-vuotias lapsi ja kirosin puhelimessa, niin sain siitäkin kuulla kunniani. mitä h-e-l-v-e-t-t-i-ä se muille kuuluu jos kiroilen? en ala ikkunasta kyttäileen, onko pihalla lapsia vaiko ei. jokainen saa kiroilla omassa asunnossaan niin paljon kuin haluaa.
- riitta_kaarina
Hei! kyselen tuosta jalohaukantie 1:stä? minkälainen talo,asukkaat jne? onko "levottomia" naapureita? Olen kahden lapseni kanssa muuttamassa tuonne ja tiedustelen onko lapsille sopiva asuinympäristö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855