Mie en viiti

sormusta pitää

33 vuotta on oltu naimisissa.
En viiti pitää sormusta.
Ei ole pakko vierasta metallia pitää sormessa.
Pysyy se liitto muutenkin.

10

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkään.

      Tiedän muutenkin, että olen aviossa.

      Sitä paitsi, yhden sormuksen alla voi olla yhtä paljon bakteereja, kuin Euroopassa on asukkaita.
      Siksi ihmettelenkin, kun TV-kokeilla on monesti sormuksia, vaikka käsittelevät ruoka-aineita.

      • enkä muitakaan

        Koruja en pidä kuin joskus harvoin juhlissa, enkä suostuisi pienestä rahastakaan ottamaan lävistyksiä korviini.
        Luonnonkaunis nainen on miesten mieleen.


    • juttu!

      38-vuotta.
      Eikä ole mitään muitakaan "somistuksia".

    • enkelitrio

      Aamulla laitan ja yöksi otan pois.Onhan se kiva,kun muutkin näkee,että on
      "kotona joku,joka odottaa".
      Kai se on totuttu tapa.Pari kuukautta olin ilman,kun
      laihdutin!!!Sitten annoin periksi,vein sormukset
      suurennettavaksi ja siitä asti olen taas niitä
      käyttänyt.Ja kun mies käyttää,niin en osaa olla ilman.Kellon kanssa on sama juttu.Paitsi sitä ei ole tarvinnut suurentaa.

      -Renkaat vaihdettu 40v. sitten ja koe-ajo jatkuu-

      • Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
        Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.

        Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.

        En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.


      • minä.
        piive kirjoitti:

        Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
        Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.

        Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.

        En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.

        Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.


      • siksi pidän
        minä. kirjoitti:

        Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.

        sekä vihki- että kihlasormusta aina. Joku sanoi niinden olevan oikea pöpölä, mutta puhtaus ulottuu myös koruihin. Joskus kun olen joutunut ottamanna sormukseni pois (leipoessa) ja laitan sormukset takaisin menee vihkisormus väärinpäin. Tunne on sietämätön ja pakko kääntää sormus oikeinpäin.


    • sormuksia :)))

      Sormet täynnä, mutta ei vihkisormusta,mutta eipäs ole miestäkään..... onnekseni :))

      • Meilu-reininki

        Aikaisemmin kun työelämässä en pitänyt. Oli vähällä kerran lähteä sormi irti, kun hyppäsin avo-rekan lavalta ja sormus tarttui laitaan, melkein sormi katkesi 3 viikkoa saikkua,senjälkeen en sormusta ole pitänyt töissä.


    • MInäkin sormeeni

      Sormuksen avioliiton merkiksi,2 kuukautta pidin, siitä vuosi erosin,sen jälkeen ei ole ollut mitään sormuksia,siinämielessä kevyt olo jo kohta 35 vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe