Mie en viiti

sormusta pitää

33 vuotta on oltu naimisissa.
En viiti pitää sormusta.
Ei ole pakko vierasta metallia pitää sormessa.
Pysyy se liitto muutenkin.

10

678

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkään.

Tiedän muutenkin, että olen aviossa.

Sitä paitsi, yhden sormuksen alla voi olla yhtä paljon bakteereja, kuin Euroopassa on asukkaita.
      Siksi ihmettelenkin, kun TV-kokeilla on monesti sormuksia, vaikka käsittelevät ruoka-aineita.

• enkä muitakaan

Koruja en pidä kuin joskus harvoin juhlissa, enkä suostuisi pienestä rahastakaan ottamaan lävistyksiä korviini.
        Luonnonkaunis nainen on miesten mieleen.

• juttu!

38-vuotta.
      Eikä ole mitään muitakaan "somistuksia".

• enkelitrio

Aamulla laitan ja yöksi otan pois.Onhan se kiva,kun muutkin näkee,että on
      "kotona joku,joka odottaa".
      Kai se on totuttu tapa.Pari kuukautta olin ilman,kun
      laihdutin!!!Sitten annoin periksi,vein sormukset
      suurennettavaksi ja siitä asti olen taas niitä
      käyttänyt.Ja kun mies käyttää,niin en osaa olla ilman.Kellon kanssa on sama juttu.Paitsi sitä ei ole tarvinnut suurentaa.

-Renkaat vaihdettu 40v. sitten ja koe-ajo jatkuu-

• Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
        Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.

Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.

En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.

• minä.
        piive kirjoitti:

Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
        Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.

Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.

En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.

Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.

• siksi pidän
        minä. kirjoitti:

Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.

sekä vihki- että kihlasormusta aina. Joku sanoi niinden olevan oikea pöpölä, mutta puhtaus ulottuu myös koruihin. Joskus kun olen joutunut ottamanna sormukseni pois (leipoessa) ja laitan sormukset takaisin menee vihkisormus väärinpäin. Tunne on sietämätön ja pakko kääntää sormus oikeinpäin.

• sormuksia :)))

Sormet täynnä, mutta ei vihkisormusta,mutta eipäs ole miestäkään..... onnekseni :))

• Meilu-reininki

Aikaisemmin kun työelämässä en pitänyt. Oli vähällä kerran lähteä sormi irti, kun hyppäsin avo-rekan lavalta ja sormus tarttui laitaan, melkein sormi katkesi 3 viikkoa saikkua,senjälkeen en sormusta ole pitänyt töissä.

• MInäkin sormeeni

Sormuksen avioliiton merkiksi,2 kuukautta pidin, siitä vuosi erosin,sen jälkeen ei ole ollut mitään sormuksia,siinämielessä kevyt olo jo kohta 35 vuotta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      417
      3598
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1358
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1236
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      950
    Aihe