33 vuotta on oltu naimisissa.
En viiti pitää sormusta.
Ei ole pakko vierasta metallia pitää sormessa.
Pysyy se liitto muutenkin.
Mie en viiti
10
678
Vastaukset
- minäkään.
Tiedän muutenkin, että olen aviossa.
Sitä paitsi, yhden sormuksen alla voi olla yhtä paljon bakteereja, kuin Euroopassa on asukkaita.
Siksi ihmettelenkin, kun TV-kokeilla on monesti sormuksia, vaikka käsittelevät ruoka-aineita.- enkä muitakaan
Koruja en pidä kuin joskus harvoin juhlissa, enkä suostuisi pienestä rahastakaan ottamaan lävistyksiä korviini.
Luonnonkaunis nainen on miesten mieleen.
- juttu!
38-vuotta.
Eikä ole mitään muitakaan "somistuksia". - enkelitrio
Aamulla laitan ja yöksi otan pois.Onhan se kiva,kun muutkin näkee,että on
"kotona joku,joka odottaa".
Kai se on totuttu tapa.Pari kuukautta olin ilman,kun
laihdutin!!!Sitten annoin periksi,vein sormukset
suurennettavaksi ja siitä asti olen taas niitä
käyttänyt.Ja kun mies käyttää,niin en osaa olla ilman.Kellon kanssa on sama juttu.Paitsi sitä ei ole tarvinnut suurentaa.
-Renkaat vaihdettu 40v. sitten ja koe-ajo jatkuu-Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.
Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.
En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.- minä.
piive kirjoitti:
Ilman muuta käytän! Mielestäni ne ovat niin kauniit ja olenhan saanut ne elämäni mieheltä!
Olen saanut häneltä myös timanttisormuksen ja sitäkin pidän aina.
Olen joutunut suurennuttamaan kihla- ja vihkisormuksiani.
En ota sormuksia pois edes yöksi. Nämä ovat minulla aina. Kuuluvat minulle ja ovat osa minua.Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.
- siksi pidän
minä. kirjoitti:
Samoista syistä kuin sinäkin. Sitäpaitsi, tiedän että mieheni loukkantuisi, ellen pitäisi sormuksia.
sekä vihki- että kihlasormusta aina. Joku sanoi niinden olevan oikea pöpölä, mutta puhtaus ulottuu myös koruihin. Joskus kun olen joutunut ottamanna sormukseni pois (leipoessa) ja laitan sormukset takaisin menee vihkisormus väärinpäin. Tunne on sietämätön ja pakko kääntää sormus oikeinpäin.
- sormuksia :)))
Sormet täynnä, mutta ei vihkisormusta,mutta eipäs ole miestäkään..... onnekseni :))
- Meilu-reininki
Aikaisemmin kun työelämässä en pitänyt. Oli vähällä kerran lähteä sormi irti, kun hyppäsin avo-rekan lavalta ja sormus tarttui laitaan, melkein sormi katkesi 3 viikkoa saikkua,senjälkeen en sormusta ole pitänyt töissä.
- MInäkin sormeeni
Sormuksen avioliiton merkiksi,2 kuukautta pidin, siitä vuosi erosin,sen jälkeen ei ole ollut mitään sormuksia,siinämielessä kevyt olo jo kohta 35 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700