Onko kyseisestä kelkasta kokemusta?
Jos löytyy niin minkälaisia, kannattaako hankkia?
Lynx Rave RE 600 HO
2
4582
Vastaukset
- laskjhfiowehn
mulla ainaki 06 vuoden 600sdi paras kelkka tähän mennessä kun simmitti iskarit jäykemmäks niin pelastaa pahastaki paikasta. 05 vuoden malli on kuulemma raakile
- Jore72
RC ja RE on melko eri kelkat.
RE:ssä PPS alusta, hyvä asia. Kelkissä myös varsin jäykkä simmitys, toimii kovassa kyydissä hyvin. Joskin huomattavasti pehmeämpi pikku patissa kuin Ski-Don XRS.
RE:ssä kaasarikone, hyvä ja huono asia, miten sen kukin ajattelee.
RE:ssä voi nyppiä katkaisimien järjetön sijoittelu, valonvaihdin, kahvan ja peukalonlämmitin.. Normikäyttöön ehkä mielummin tän vuoden RC 600, jossa myös PPS alusta, vähän pehmeämpänä.
Tän vuotiset sitten nostelee sisäsukseaan mutkissa ja keulii aika huolella, säätöjuttua tosin tuo keuliminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265