Renault Laguna 2.0 T

Antsa 66

Omistan vm.2005 Lagunan mallia 2.0 T. Ei ole kovin yleinen malli ilmeisesti, koska huoltoliikkeetkin nostaa välillä käsiä pystyyn. On jättänyt mut kaks kertaa tielle nyt pakkasten aikaan. Vikakoodi "kaasuläpän kotelo" Pesevät sen korjaamolla, eikä muuta. Mistähän sitä paskaa sinne voi mennä, kun autolla on ajettu vasta 20 tkm? Pikkusen alkaa nykiä yläpäästä, kun on 20-vuotta ajanu vanhoilla rouskuilla, eikä koskaan ole jäänyt tien päälle. Samassa yhteydessä ihmetyttää, että takuu kyllä korvaa korjauksen, muttei vara-autoa muuta kuin kahdeksi päiväksi. Jos vika ei korjaannu, niinkuin nyt ei käy, niin hommaat tilalle auton itse, miten parhaaksi näet. Kyllä mun mielestä ihmisen pitäis saada takuutuotteen tilalle auto, koska ei kauppakirjassa lukenu, ettei sitä saa viedä ulos pakkasella.

2

2519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAGUNISTI

mulla on sama 2003 katsastuksessa jäi kiinni alapallonivel väljä tuntuu olevan tyyppivika bilia ei rekoinut kun takuu oli ummessa vaikka ajo km oli vain 36 tkm,mitään muuta mainittavaa ei onneksi ole ollut

• Viimeinen rellu

Laguna 2.0 16V farkku vm. 2004 ajettu 90 tkm.
        Takaakselin helat, ylä- ja alapallonivelet. Kun kysyin huollosta, niin tämä II versio on alustaltaan täysi susi! Edellinen oli sähkövikainen ja mikähän on tämän uuden III version kohtalo????
        Oli muuten viimeinen rellu jonka hommaan!
        Ps. Taksi tolpillakaan ei relluja näy (ei ole vara seisottaa korjaamolla tyyppivikaisia romuja)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe