Onko Weha hävinnyt kokonaan tältä palstalta kun ei enää ole näkynyt kirjoittamassa täällä?
Missäs Weha
27
1499
Vastaukset
- Niin auliisti
aina vastaili ja yritti kertoa löydöstään, mutta enimmäkseen heilahti vastaan pilkkakirves, vaikka ei pahaa kellekään halunnut. Asioista kun ei saa puhua täällä palstalla niiden oikeilla nimillä.
- Aulin kummi
Ei nimimerkki "Weha" nyt sentään enimmäseen heilutellut pilkkakirvestä, vaikka pyrkikin olemaan
asioista eri mieltä. Tai ainakin samaa kuin mitä hänen päähänsä ry:llä on taottu. Iloitkoon rauhassa eriseuraisuudestaan!
- vuorottelu
Wehailu saavutti huippunsa ja nyt on aallonpohjan vuoro.
- tietäjä..
On sorvaamassa Kristuksen kirkkolaki-aiheista kirjoitusta Lostris-veljelle, jotta voisi sulkea tämän mielipiteittensä takia armon ulkopuollelle. Hynde auttaa selvän ottamisessa ja ulossulkemisessa..
- ilkeitä
Mitä se hyödyttää tuollainen venkoilu?
Weha on Jumalan edessä ihan yhtä arvokas kun kuka teistä tahansa. Tullainen ilkeily ei ole muuta kun kateutta.
Hän sentäs puhuu asiaa, mutta te ??? nälvitte! - tietäjä..
ilkeitä kirjoitti:
Mitä se hyödyttää tuollainen venkoilu?
Weha on Jumalan edessä ihan yhtä arvokas kun kuka teistä tahansa. Tullainen ilkeily ei ole muuta kun kateutta.
Hän sentäs puhuu asiaa, mutta te ??? nälvitte!Kuka tässä on väittänykkään, ettei Weha olisi Jumalan edessä yhtä arvokas kuin muut? Sen sinä keksit ihan itse.
Mutta Larssin sivuilla on ketju, jossa Weha ja Hynde lajittelevat taas uskonveljiä jyviin ja akanoihin ja aikovat ottaa selvää Lostriksesta ja muutamasta muustakin. Kun Lostris kristittynä miehenä pyytää anteeksi Wehalta, tämä ei ehdi vastata, mutta aikoo palata myöhemmin Kristuksen kirkkolain kanssa. Lostris siunaa Wehalle synnit anteeksi rauhaan, iloon ja vapauteen saakka, mutta Weha ei vastaa.
Mitä muuta hän on tekemässä kuin laatimassa sitä kirkkolaki-kirjoitusta mitä meinasikin? - Sointula
tietäjä.. kirjoitti:
Kuka tässä on väittänykkään, ettei Weha olisi Jumalan edessä yhtä arvokas kuin muut? Sen sinä keksit ihan itse.
Mutta Larssin sivuilla on ketju, jossa Weha ja Hynde lajittelevat taas uskonveljiä jyviin ja akanoihin ja aikovat ottaa selvää Lostriksesta ja muutamasta muustakin. Kun Lostris kristittynä miehenä pyytää anteeksi Wehalta, tämä ei ehdi vastata, mutta aikoo palata myöhemmin Kristuksen kirkkolain kanssa. Lostris siunaa Wehalle synnit anteeksi rauhaan, iloon ja vapauteen saakka, mutta Weha ei vastaa.
Mitä muuta hän on tekemässä kuin laatimassa sitä kirkkolaki-kirjoitusta mitä meinasikin?Weha myos antoi minulle anteeksi.
Hanella tuota viestia kirjoittaessaan oli vain kiire, joten han lupasi viela myohemminkin palata asiaan.
Jumalan rauhan terveisin
Lostris - Sointula
Sointula kirjoitti:
Weha myos antoi minulle anteeksi.
Hanella tuota viestia kirjoittaessaan oli vain kiire, joten han lupasi viela myohemminkin palata asiaan.
Jumalan rauhan terveisin
LostrisNoita nimimerkkeja on minulle kertynyt.
Lostris oli kaunis, nuori nainen muinaisessa Egyptissa. Han avioitui Faaraon kanssa. Lortriksella oli eunukkipalvelija Taita. Lostris sai lapsia viela pitkaan Faaraon kuoleman jalkeenkin, mutta selvisi hapeasta kun eunukki Taita oli taitava nakemaan kulloiseenkin tilanteeseen sopivia enneunia. - Kunhan tassa vahan ikaa tulee, otan kayttooni nimerkin 'Taita'.
Mopin palstalla pelkka Lostris ei nimimerkkina tullut hyvaksytyksi, joten lisasin siihen Ej, Siis Lostris-Ej.
Samaan aikaan Larssin palstalla kelpasi nimimerkiksi pelkka Lostris.
Suomi24 -palstalle rekisteroidyin vasta taman jalkeen. Olin jo ennen rekisteroitymistani jonkin aikaa markkinoinut 'Aution saaren unelmaa' eli houkutellut palstalla ihmisia kanssani pakenemaan lansimaisesta oravanpyorasta esim. autiolle saarelle. Vaimonikin on aina ollut innostunut ajatuksesta. Muutamat ajatukseeni tarttuneet ilahtuivatkin ajatuksesta, mutta ihastus silminnahden laimeni, kun levisi huhu, etta olisin Loortin nakoinen.
Taman huhun ovat moppilaiset panneet liikkeelle. Mopin palstalla minua nimitetaankin Loortiksi.
Koska en tiennyt Loortista mitaan, selailin Ylen elavaa arkistoa. Yhdennakoisyys on todellakin hammastyttava. Olenkin jo tiedustellut Mopilta, miten voisin vaihtaa nimimerkkini Loortiksi. - Sointula
Sointula kirjoitti:
Noita nimimerkkeja on minulle kertynyt.
Lostris oli kaunis, nuori nainen muinaisessa Egyptissa. Han avioitui Faaraon kanssa. Lortriksella oli eunukkipalvelija Taita. Lostris sai lapsia viela pitkaan Faaraon kuoleman jalkeenkin, mutta selvisi hapeasta kun eunukki Taita oli taitava nakemaan kulloiseenkin tilanteeseen sopivia enneunia. - Kunhan tassa vahan ikaa tulee, otan kayttooni nimerkin 'Taita'.
Mopin palstalla pelkka Lostris ei nimimerkkina tullut hyvaksytyksi, joten lisasin siihen Ej, Siis Lostris-Ej.
Samaan aikaan Larssin palstalla kelpasi nimimerkiksi pelkka Lostris.
Suomi24 -palstalle rekisteroidyin vasta taman jalkeen. Olin jo ennen rekisteroitymistani jonkin aikaa markkinoinut 'Aution saaren unelmaa' eli houkutellut palstalla ihmisia kanssani pakenemaan lansimaisesta oravanpyorasta esim. autiolle saarelle. Vaimonikin on aina ollut innostunut ajatuksesta. Muutamat ajatukseeni tarttuneet ilahtuivatkin ajatuksesta, mutta ihastus silminnahden laimeni, kun levisi huhu, etta olisin Loortin nakoinen.
Taman huhun ovat moppilaiset panneet liikkeelle. Mopin palstalla minua nimitetaankin Loortiksi.
Koska en tiennyt Loortista mitaan, selailin Ylen elavaa arkistoa. Yhdennakoisyys on todellakin hammastyttava. Olenkin jo tiedustellut Mopilta, miten voisin vaihtaa nimimerkkini Loortiksi.siis oli Matti Kurikan kommunistinen ihanneyhdyskuntayritys Vancouverin saarella Kanadassa. Sointulasta loytyy netista kuvia ja juttua ainakin hakusanoilla 'Sointula' ja 'Matti Kurikka', ja lisaa kuvia Siirtolaisinstituutin sivuilla.
- Lyyti
Sointula kirjoitti:
siis oli Matti Kurikan kommunistinen ihanneyhdyskuntayritys Vancouverin saarella Kanadassa. Sointulasta loytyy netista kuvia ja juttua ainakin hakusanoilla 'Sointula' ja 'Matti Kurikka', ja lisaa kuvia Siirtolaisinstituutin sivuilla.
Olen juuri lukenut Antti Tuurin kirjoja Hakalan suvun Amerikan seikkailuista.
- tietäjä iänikuinen
Weha on tullut uskoon
- miksei mennyt
Mihin uskoon hän nyt on tullut?
Eikö olisi parempi, että usko tulisi ihmiseen?
On parempi olla vastailematta toisten puolesta!
- Olisiko näin?
olisi viimeinkin tajunnut sen valtavan valheen, joka piilee vl-opeisssa sekä löytänyt aidon ja väärentämättömän Jumalan sanan.
Toivotaan niin. - Sointula
...
Mina vain tahallani vien keskustelua palstalle tyypilliseen suuntaan juttelemalla kommunistisista ihanneyhdyskuntayrityksista ja omista nimimerkeistani samalla kun toiset epatoivoisesti yrittavat pysya otsikkoaiheessa.
Ettehan te minulle parjaa. Vaikka sormeni ovatkin jo vanhuudesta kankeat, olen nopea kirjoittamaan.
... - Sointula
etta olisi aika taas lahtea kaupungille resoamaan. Talla kerralla vaimoni lahtee mukaan.
Vaimoni on kohtelias eika koskaan sano, etta hanta havettaa, jos mina pysahdyn jokaisessa kadunkulmassa sohimaan kaksiteraisella miekalla vieraita henkia... mutta jotenkin minusta tuntuu, etta hieman vinosti se muija hymyilee. - Sointula
etta jattaisin miekan ja rautalakin kotiin, koska taalla /Siperiassa?/ on pakkasta 15 astetta.
Vaimoni myontyy siihen, etta tekisin vesikampauksen harvoihin partakarvoihini. Kun parta jaatyy, se koko kaupunkireissun ajan sojottaisi oikeaoppisesti meikalaisten pyhan kaupungin Oulun suuntaan.
Pitaisiko minun myontya tallaiseen kompromissiin? - Eriseuraan
..seuraavaan kuppikuntaan. Havainnut mopin sun muut eriseuraksi !
Kiertolaisen elämä jatkuu - ei ole lepoa päivällä eikä yöllä !- syytä karttaa juri
tällaisten kommenttien takia.
Toivottavasti weha ymmrtää pysyä pois, täältä rakki koirien hampaista!
- Devout.
Ei ilmeisesti enää ryhmätyöskentely huvita.
- Kempelainen
Tuli WeHaa ikävä, ja kun sain viestin menemään, huomasin juuri alla samanlaisen, pahoittelen tilannetta ja kiitos sinulle, joka huomatutit. Nyt se on oikeutetusti pois.
Muuten miksi Wehaa, hän aina ja aina jaksoi argumentoida, mielestäni "tosi hyvä jätkä"- sis_
on Wehaa nyt ikävä.Koittakaa kestää , kyllä hän varmasti palaa, toivon ainakin niin.
- kulisseihin
Samaan aikaan kun weha katosi palstalta, alkoivat salaperäiset poistot. Johtopäätökseni siis on, että weha moderoi tätä palstaa.
- luuraan
leirillä..(i)..nuuh nuuh..
- luurailen
leirillä..nuuh nuuh..
toimiiko
- Weha_on
siirtynyt Luther-säätiön leipiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492729Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292511- 572501
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971885- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231763Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461295Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61156