Janne Hurme

*minä*

minulla on ongelmana että en pääse janne hurmeen kotisivuille enkä mihinkään sivuille jossa voisin nähä sen keikat.voisiko joku joka tietää kertoa minulle milloin janne hurme keikkailee ja missä.löytyykö keikkoja pohjoisesta.kiitos tosi paljon jos joku voisi auttaa.

7

2691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanssi.netin puolelta

Kantsii vilasta sieltä! Ei ole kaiken kattava palsta. Laahaa pahasti jäljessä, mutta jospa jotain vinkkiä sentään!

• keikkoja...

kun ei niitä juurikaan tee edes tai tekis mutta kun ei kukaan halua ottaa esiintymään.

• Suuttumaan näin mut saa =)

Maksaisin kyllä sitten vaikka huntin siitä keikasta, että Janne Hurme vetäisi VANHOJA biisejään. Kyseinen heppunenhan "laulelee" nykyään ilmeisesti jotain heviä...

• gekkoneiti
        Suuttumaan näin mut saa =) kirjoitti:

Maksaisin kyllä sitten vaikka huntin siitä keikasta, että Janne Hurme vetäisi VANHOJA biisejään. Kyseinen heppunenhan "laulelee" nykyään ilmeisesti jotain heviä...

sama täällä, miestä kävis oikein mielellään kunntelemassa ja miksei kattomassakin jos vaan jossain keikkoja olisi...mistä saisi tietoon?? sekä jannehurme.comiin ei pääse eikä humantemple.comiin, mikäpä siis neuvoksi. perkele!!

• AOR
        gekkoneiti kirjoitti:

sama täällä, miestä kävis oikein mielellään kunntelemassa ja miksei kattomassakin jos vaan jossain keikkoja olisi...mistä saisi tietoon?? sekä jannehurme.comiin ei pääse eikä humantemple.comiin, mikäpä siis neuvoksi. perkele!!

...löytyy ainakin täältä http://www.myspace.com/158976403 Tuolta taas löytyy Jannen ja Altaria-miesten Dream Asylum-projektin biisejä kuunneltavaksi: http://www2.mikseri.net/artists/dreamasylum.61271.php Iskelmäosastolla en valitettavasti pysty auttamaan ;)

• HenkiKulkee

• Anonyymi

On vaikea uskoa , että pystyy tekemään mitään pysyvää....on osoittanut surkean elämänsä varella

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      143
      2390
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1661
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      91
      1556
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      68
      1508
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      841
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      55
      786
    8. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      58
      773
    9. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      765
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      725
    Aihe