Kiinnostaako ketään Turun veneveistämön Tl-vene Carmela vuosimallia 1966. Vene on täysin ajokunnossa. Mukana tulee kaksi 55 hv perämoottoria (Yamahat vuosimallia 1981 ja 1979).
Veneen pressu on huonossa kunnossa. Turun markiisilla ja peitteellä on kaavat. Vuoden 1979 perämoottori ei ole toimintakunnossa (sähköpuolella ongelmia, mutta toimii varaosapankkina uudemmalle koneelle).
Carmela myynnissä
7
2390
Vastaukset
- teepee
Onko puuta vai lasikuitua?
Hinta? Missäpäin vene on?
Lisätietoja ja jos vaikka kuvia olis voisit laittaa meilillä -> [email protected]- simppa
Hei, minua kiinnostaa. Kuvat tai lisäinfo ylesikunnosta sekä hintapyyntösi? Missä veneen näkisi?
- Carmela
simppa kirjoitti:
Hei, minua kiinnostaa. Kuvat tai lisäinfo ylesikunnosta sekä hintapyyntösi? Missä veneen näkisi?
Paatti on Merikarvialla (50 km Porista pohjoiseen). Lähetä sähköpostiosoite, niin laitan kuvia tulemaan.
- simppa
Carmela kirjoitti:
Paatti on Merikarvialla (50 km Porista pohjoiseen). Lähetä sähköpostiosoite, niin laitan kuvia tulemaan.
Hei, laitatko niitä kuvia tuleemaan? Sähköpostiosoite on [email protected]. Mikäs se hinta oli?
Terv.Simppa
- Anonyymi
Veneen väri ja onko kuvaa?
- Anonyymi
Onko kuitua vai puuta? Betonivenettä en huoli, hankala vetää telille.
- AnonyymiUUSI
Vieläkö koeajo onnistuu tänä syksynä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem302602- 111272
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3331012- 45912
- 45864
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20839Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61754- 44730
- 44726
- 46656