Malli, joka pärjäsi talvitestissä ristitään uudelleen:
"Karvalac" (made by Saab)
uusi
4
749
Vastaukset
- historia
Muistathan, että erilaisia Cadillaceja on tullut vuosien saatossa lähes kaikilta GM:n autovalmistajilta.
Ei kai kenellekään autontuntijalle ole ollut yllätys, että Cadillac voi voittaa vertailutestin.
Täytyyhän jonkin mallin olla edullisin... Cadillacillakin.
Eikä tämä Karvalac sentään mikään halpa-auto ole.- auto
ei varsinainen Cadillac olekaan, ei se huono auto ole. Selkeästi eri luokkaa kuin aiemmat Ascona- ja Omegapohjaiset mallit.
- jjhhkkjj
Kaikki "oikeat" automerkit puuttuivat testistä.
- monta nimeä
Ja Cadillac luo heti mielikuvan loistoluokan perheautosta joka jää monelle kaukaiseksi haaveeksi ja kun taas Saab tuo mieleen lentokonemaisen ja sporttisen pohjolan oloihin tehdyn perheauton. Molemmilla autoilla pitkät ja historialliset perinteet. Nimiä voit vapaasti ehdotella .. ei nimi miestä/autoa pahenna jos ei mies/auto nimeä.
Kertakaikkiaan hienoja komeita merkkejä molemmat Cadillac ja Saab !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893564Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253103- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642710Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622436Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132