Jos olette olleet pitkällä kortisonikuurilla, onko tullut kuurin loputtua vieroitusoireita? Jos, niin millaisia? kauanko kestivät?
Kortisonin vieroitusoireet?
4
3627
Vastaukset
- 9 vuotta
Yritettiin moneen otteeseen lopettaa, mutta oma keho ei herännyt tuottamaan kortisolia. Ainoa, mikä oire tuli tai olisi voinut tulla, on tulehdusten ja kipujen palautuminen, jos liian nopeassa tahdissa lopettaa.
Minulla kesti alasajo 5 mg:sta 0:aan puoli vuotta. Koska takana oli noin pitkä jakso, niin alasajokin pitää tehdä hitaasti.- mermelimummu
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
- 9 vuotta
mermelimummu kirjoitti:
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
En muista mikä koe se oli, oliko se joku kortisolikoe vai mikä, mutta se oli mulla niin alhainen, et lääkäri sanoi, ettei mikään ihme, että kivut ja oireet ovat noin pahoja, koska oma elimistö ei ollut herännyt vielä tuottamaan kortisolia. Eikun palattiin taas entisiin määriin kortisonia. Vuosia tätä lopettamisyritystä tehitin, ennenkuin se onnistui.
- Anonyymi00004
Lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862