Jos olette olleet pitkällä kortisonikuurilla, onko tullut kuurin loputtua vieroitusoireita? Jos, niin millaisia? kauanko kestivät?
Kortisonin vieroitusoireet?
4
3795
Vastaukset
- 9 vuotta
Yritettiin moneen otteeseen lopettaa, mutta oma keho ei herännyt tuottamaan kortisolia. Ainoa, mikä oire tuli tai olisi voinut tulla, on tulehdusten ja kipujen palautuminen, jos liian nopeassa tahdissa lopettaa.
Minulla kesti alasajo 5 mg:sta 0:aan puoli vuotta. Koska takana oli noin pitkä jakso, niin alasajokin pitää tehdä hitaasti.- mermelimummu
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
- 9 vuotta
mermelimummu kirjoitti:
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
En muista mikä koe se oli, oliko se joku kortisolikoe vai mikä, mutta se oli mulla niin alhainen, et lääkäri sanoi, ettei mikään ihme, että kivut ja oireet ovat noin pahoja, koska oma elimistö ei ollut herännyt vielä tuottamaan kortisolia. Eikun palattiin taas entisiin määriin kortisonia. Vuosia tätä lopettamisyritystä tehitin, ennenkuin se onnistui.
- Anonyymi00004
Lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253180Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122319Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.742203Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051961Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761633Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥451479Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta161375Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141140
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151116