Jos olette olleet pitkällä kortisonikuurilla, onko tullut kuurin loputtua vieroitusoireita? Jos, niin millaisia? kauanko kestivät?
Vastaukset 4
- 9 vuotta
Yritettiin moneen otteeseen lopettaa, mutta oma keho ei herännyt tuottamaan kortisolia. Ainoa, mikä oire tuli tai olisi voinut tulla, on tulehdusten ja kipujen palautuminen, jos liian nopeassa tahdissa lopettaa.
Minulla kesti alasajo 5 mg:sta 0:aan puoli vuotta. Koska takana oli noin pitkä jakso, niin alasajokin pitää tehdä hitaasti.- mermelimummu
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
- 9 vuotta
mermelimummu kirjoitti:
Mitenkä sinulla todettiin se että oma elimistö ei alkanut tuottamaan kortisonia. Mitä oireita sinulle tuli.. Minulla sitä harkitaan nyt tätä alasajoa....
En muista mikä koe se oli, oliko se joku kortisolikoe vai mikä, mutta se oli mulla niin alhainen, et lääkäri sanoi, ettei mikään ihme, että kivut ja oireet ovat noin pahoja, koska oma elimistö ei ollut herännyt vielä tuottamaan kortisolia. Eikun palattiin taas entisiin määriin kortisonia. Vuosia tätä lopettamisyritystä tehitin, ennenkuin se onnistui.
- Anonyymi00004
Lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4041691- 1451101
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139790- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644