Vahva ennakkohuhu kertoo että Vesa Keskinen olisi pestannut AC/DC:n Miljoonarockin pääesiintyjäksi. Jo vuosia sitten Keskinen kertoi julkisesti haastatteluissa että hänen unelma olisi saada AC/DC esiintymään Tuuriin viimeistään kun hän täyttää 40v. Ja ensikesänä on noiden juhlien aika.. :-)
HUIPPUYLLÄTYSNIMI JULKISTETAAN 13.2.2007!
http://www.tuuri.fi/miljoonarock_2007.html
AC/DC Miljoonarockiin!
11
2991
Vastaukset
- Miljoonarock
uusi ac/dc levy julkaistaan 13.7.2007 tuurissa.
tuurin keikka julkaistaan dvd:nä.
anteeksi unohdin ottaa lääkkeet- varma tieto
Album title: Big Fish
First single track: What You See Is What You Get
All tracks:
-No News Is Good News
-Back On Track
-Volcano
-What You See Is What You Get
-My Baby's A Rockin’
-Rock And Roll Machine
-The Cock Crowes (Like It Hard)
-Another Pint Down
-World War Four
-Bigger Than The Devil
-Gettin It On
-Blow My Whistle
-Like Hell - Sladest Finn
varma tieto kirjoitti:
Album title: Big Fish
First single track: What You See Is What You Get
All tracks:
-No News Is Good News
-Back On Track
-Volcano
-What You See Is What You Get
-My Baby's A Rockin’
-Rock And Roll Machine
-The Cock Crowes (Like It Hard)
-Another Pint Down
-World War Four
-Bigger Than The Devil
-Gettin It On
-Blow My Whistle
-Like Hellhyvin kyllä nuo piisien nimet sopis acdc:lle.
- ettei tule!
Toivottavasti AC/DC tulee Suomeen, mutta ei missään tapauksessa Tuurin kyläkauppaan!!!
Surkeampaa mestaa saa hakemalla hakea kuin mitä kyläkauppa on!
Stadion tai Areena ovat ainoat oikeat paikat AC/DC:n kaltaiselle bändille.
Jos bändi on tulossa kyläkaupaan, soita Angusille ja sanoan; Hei kamoon beibi, Tuuri is villageshop:D- ennemmin kuin Hesaan
Helsingissä käy turhan moni bändi, joten olisi hyvä jos tulisi jonnekin muualle
- problem child
..ja isolla läjällä rahaa voi Keskinen onnistua hankkeessaan, mutta epäilen vahvasti että kyseessä on kyllä joku muu nimi pääesiintyjäksi kuin AC/DC. Ennemmin voi saada vaikka Metallican...
- lukea Seiskasta...
kun Angus olisi laittanut Fingeroosia.
- ostajat saisivat kaupanpääl...
lukea Seiskasta... kirjoitti:
kun Angus olisi laittanut Fingeroosia.
Razor´s Edge levyn.
- problem child
Oikeessa olin ettei AC/DC mihinkään Tuurin kyläkaupalle tule ja hyvä niin..
- kiäh kiäh
et se siitä assedassesta
- EII!!
Scorpions tulee..
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483