Pysyvää ok-talo kotia etsii kohta 9v rauhallinen ja pirteä ENGLANNINBULLDOGGI uros.ei ekaksi koiraksi.Lisätietoja puhelimitse.Muodoll.HINTAPYYNTÖ 50E.VAIN HYVÄ KOTI KELPAA!040-8699021
KOIRA KOTIA VAILLA
7
772
Vastaukset
- mie vaan
Koitahan sitten selvittää perusteet miksi joku haluaa sen ikäisen koiran...koska tuollaisen voi ottaa hetken mielijohteesta. Toivon, että koirasi saa kunnon eläkekodin! Miksi luovut siitä?
- bella
paljonkin ihmisiä jotka ovat valmiita antamaan hyvän kodin eläkeiäksi koiralle.Koira on minulla ollut nyt n.kk:den ja se tuli mulle tätini sairastuttua vakavasti.Tosin olen ollut koko ikäni tekemisissä koiran kanssa.Minulla on AIKAA etsiä kunnon kotia, asialla ei hengenhätä ole, mutta toivon kuitenkin että pian löytyy, ettei poika kiinny meidän perheeseen sit liikaa.
- mie vaan
bella kirjoitti:
paljonkin ihmisiä jotka ovat valmiita antamaan hyvän kodin eläkeiäksi koiralle.Koira on minulla ollut nyt n.kk:den ja se tuli mulle tätini sairastuttua vakavasti.Tosin olen ollut koko ikäni tekemisissä koiran kanssa.Minulla on AIKAA etsiä kunnon kotia, asialla ei hengenhätä ole, mutta toivon kuitenkin että pian löytyy, ettei poika kiinny meidän perheeseen sit liikaa.
No sittenhän asia on tosi hyvin, kun ei tarvii emsimmäiselle vastaantulijalle koiraa antaa. Pyydän anteeksi, kun käsitin väärin ja toivon että pojulle löytyy oma, rakastava koti:)
- geeri
bella kirjoitti:
Miksi et voi pitää koiraa itse.. Ajatteles mikä tottuminen tonkin ikäsellä koiralla on vieraisiin ihmisiin. Mieluiten tutulla tai sitten se viimeinen piikki:))Monesti paras vaihtoehto kuitenkin. Ettei joudu kiertämään.
- BELLA
geeri kirjoitti:
Miksi et voi pitää koiraa itse.. Ajatteles mikä tottuminen tonkin ikäsellä koiralla on vieraisiin ihmisiin. Mieluiten tutulla tai sitten se viimeinen piikki:))Monesti paras vaihtoehto kuitenkin. Ettei joudu kiertämään.
jonkun kysyvän tuota.=)Teen 3-vuorotyötä ja itselläni on suuresti aikaa ja aktiviteettejä vievä Leo narttu, jonka kanssa kiertelemme ympäri suomea ja valitettavasti en halua stressata pojuamme turhalla matkustamisella ja riehnaamisella.Koira on loistopakkaus, 100%terve ja sosiaalinen, joten annan vain mustaa valkoisella tyyliin, pysyvään hyvään kotiin, jolla varmistuu, että uusi koti on pojan viimeinen.Mutta kai tuo sinunkin kantasi ihan järkevä on..
- Tikru
Olet etsimässä eläkekotia englanninbulldogille. Mistä päin Suomea olette? Itselläni on kaksi uros bullia. Kiinnostus heräsi...
- bella
keski-suomesta..tarkempia tietoja voit pyytää viestillä tai soittamalla.=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628