Alkoholi/finnit

hetkula

Kun jotkut sanoo että alkoholi auttaa finneihin he eivät valehtele.
Itse olen huomannut jos on tullut nautittua viinaa niin seuraavana aamuna iho on jotenkin tasainen ja terveemmän näköinen.
tätä iloa riittää seuraavaan aamuun asti.
en suosittele ketään juomaan viinaa finnien ehkäisyn toivossa mutta omalla kohdallani viinan juonti parantaa ihoa hetkellisesti

13

5726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <shmr

hassua, mulla taas iho räjähtää totaallisesti juomisen jälkeen!!!ja monel mun ystävällä myös...että tiedä häntä.

• flicka_

samoin, naama räjähti aivan hirveäksi alkoholin nauttimisen jälkeen. jo pelkästään sen takia juon erittäin harvoin.

• sama

Baari-illan jälkeisenä aamuna iho mitä parhain. Kaikki finnit ikäänkuin kuivuneet pois. Iho palautuu kuitenkin ennalleen seuraavaan päivään mennessä. Johtuisiko alkoholin desinfioivasta vaikutuksesta vai mistä?

• ..räjähtää

Mulla myös päinvastainen vaikutus. Patteja alkaa kivasti nousemaan

• ...

Baari-illan jälkee naama on puhtaan tuntuinen ja finnit ovat kuivuneet. Taitaa johtua siitä kun alkoholi imee kaikki nesteet kehosta :) . Seuraavana päivänä iho on taas normaali -.-

• mullapas

mitsäköhän ihmeestä johtuu se että ennen ihoni oli huomattavasti parempi krapula-aamuna ja nykyään naamaan nousee runsaasti finnejä juomisen jälkeen? Mitään juomistapoja en mielestäni muuttanut...Ihme homma. Ärsyttää vaan jos "joutuu" juomaan kun tietää miltä näyttää seuraavana aamuna :/

• alc

Itelläni ainakin naama näyttää paremmalta krapulassa. Siis finnien kannalta... Liittyisköhän se siihen kun krapulassa on muutenkin kalpeempi? Joku verenkiertoon liittyvä juttu? En tosin tiiä mistä toi sit johtuu.

• testasin

otin pari viikkoa sitten pari rommipaukkua ja finnit rauhoittui/melkein hävisivät kuin olisin saanut jotain ihmelääkettä. mutta sitten parin päivän päästä tilanne oli sama kuin ennen, tein eilen pienen testin ja heitin huiviin noin 5-6 cl puhdasta viinaa ja finnit rauhoittuivat. Joten jotain se viina kyllä tekee.

• effibriest

Se on varmaan se kalpeus, joka tekee illuusion paremmasta ihosta. Itse olen yleensä hieman punakka, mutta krapula-aamuina joskus hyvinkin kalpea. Tosin iltaan mennessä yleensä naama alkaa punoittaa entistä pahemmin.

Alkoholin nauttiminen ilmeisesti lisää talirauhasten toimintaa, joten en suosittele.

• effiebriest

Niin ja tarkkailepa oman paikkakuntasi vakiospurgujen kasvoja. Eivät heidän ihonsa yleensä kovin hehkeiltä näytä...

• voihan finnit
        effiebriest kirjoitti:

Niin ja tarkkailepa oman paikkakuntasi vakiospurgujen kasvoja. Eivät heidän ihonsa yleensä kovin hehkeiltä näytä...

En ole nähnyt yhtään hehkeä ihoista holistia..

Jos tavallisella alholin kuluttajalla on taipumusta ruusufinniin (rosa acne), niin iho kyllä räjähtää alkoholista

• effibriest

Niinpä. Monella alkoi alkoholin suurkuluttajalla on pahasti punoittava kraaterinaama ja räjähtäneen näköinen turpea nenä. Liekö se sitten sitä ruusufinniä, rosaceaa. Alkoholi todellakin lisää ihon punoitusta ja kiihdyttää talirauhasten toimintaa.

Itse nautin viime viikolla alkoholia, ja vaikka seuraavana aamuna iho näytti kalpealta ja sileältä, jossain vaiheessa naama alkoi tuntua tulehtuneelta ja kipeältä. Vanhat kuoppa-arvet näyttivät karseilta ja tuntuivat jotenkin kiristävän. Lisäksi epäpuhtauksia alkoi ilmestyä sellaisiin paikkoihin, joissa niitä ei yleensä ole. Eikä se juominen tainnut olla kovin hyvä idea muutenkaan: hirveä masennus ja morkkis, vaikka olin pysytellyt ihan kotosalla.

Suosittelen iho-ongelmista kärsiville terveellisiä elämäntapoja. Juokaa alkoholin sijaan vihreää teetä ja vettä. Itselleni alkoholi näköjään pistää myös aivojen kemian ihan sekaisin, kun olen masennukseen taipuvainen. Eikä alkoholi taida sopia minulle edes ulkoisesti käytettynä - alkoholia sisältävät kasvovedet ärsyttävät ihoani.

• Anonyymi

Itse tuputtelen viinaa naamaan ja auttaa kuin auttaakin finnien poistoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4245
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      327
      2145
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1994
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1861
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      453
      1754
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      56
      1395
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      467
      1310
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1306
    Aihe