Alkoholi/finnit

hetkula

Kun jotkut sanoo että alkoholi auttaa finneihin he eivät valehtele.
Itse olen huomannut jos on tullut nautittua viinaa niin seuraavana aamuna iho on jotenkin tasainen ja terveemmän näköinen.
tätä iloa riittää seuraavaan aamuun asti.
en suosittele ketään juomaan viinaa finnien ehkäisyn toivossa mutta omalla kohdallani viinan juonti parantaa ihoa hetkellisesti

13

5295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <shmr

      hassua, mulla taas iho räjähtää totaallisesti juomisen jälkeen!!!ja monel mun ystävällä myös...että tiedä häntä.

      • flicka_

        samoin, naama räjähti aivan hirveäksi alkoholin nauttimisen jälkeen. jo pelkästään sen takia juon erittäin harvoin.


    • sama

      Baari-illan jälkeisenä aamuna iho mitä parhain. Kaikki finnit ikäänkuin kuivuneet pois. Iho palautuu kuitenkin ennalleen seuraavaan päivään mennessä. Johtuisiko alkoholin desinfioivasta vaikutuksesta vai mistä?

    • ..räjähtää

      Mulla myös päinvastainen vaikutus. Patteja alkaa kivasti nousemaan

    • ...

      Baari-illan jälkee naama on puhtaan tuntuinen ja finnit ovat kuivuneet. Taitaa johtua siitä kun alkoholi imee kaikki nesteet kehosta :) . Seuraavana päivänä iho on taas normaali -.-

    • mullapas

      mitsäköhän ihmeestä johtuu se että ennen ihoni oli huomattavasti parempi krapula-aamuna ja nykyään naamaan nousee runsaasti finnejä juomisen jälkeen? Mitään juomistapoja en mielestäni muuttanut...Ihme homma. Ärsyttää vaan jos "joutuu" juomaan kun tietää miltä näyttää seuraavana aamuna :/

    • alc

      Itelläni ainakin naama näyttää paremmalta krapulassa. Siis finnien kannalta... Liittyisköhän se siihen kun krapulassa on muutenkin kalpeempi? Joku verenkiertoon liittyvä juttu? En tosin tiiä mistä toi sit johtuu.

    • testasin

      otin pari viikkoa sitten pari rommipaukkua ja finnit rauhoittui/melkein hävisivät kuin olisin saanut jotain ihmelääkettä. mutta sitten parin päivän päästä tilanne oli sama kuin ennen, tein eilen pienen testin ja heitin huiviin noin 5-6 cl puhdasta viinaa ja finnit rauhoittuivat. Joten jotain se viina kyllä tekee.

    • effibriest

      Se on varmaan se kalpeus, joka tekee illuusion paremmasta ihosta. Itse olen yleensä hieman punakka, mutta krapula-aamuina joskus hyvinkin kalpea. Tosin iltaan mennessä yleensä naama alkaa punoittaa entistä pahemmin.

      Alkoholin nauttiminen ilmeisesti lisää talirauhasten toimintaa, joten en suosittele.

      • effiebriest

        Niin ja tarkkailepa oman paikkakuntasi vakiospurgujen kasvoja. Eivät heidän ihonsa yleensä kovin hehkeiltä näytä...


      • voihan finnit
        effiebriest kirjoitti:

        Niin ja tarkkailepa oman paikkakuntasi vakiospurgujen kasvoja. Eivät heidän ihonsa yleensä kovin hehkeiltä näytä...

        En ole nähnyt yhtään hehkeä ihoista holistia..

        Jos tavallisella alholin kuluttajalla on taipumusta ruusufinniin (rosa acne), niin iho kyllä räjähtää alkoholista


    • effibriest

      Niinpä. Monella alkoi alkoholin suurkuluttajalla on pahasti punoittava kraaterinaama ja räjähtäneen näköinen turpea nenä. Liekö se sitten sitä ruusufinniä, rosaceaa. Alkoholi todellakin lisää ihon punoitusta ja kiihdyttää talirauhasten toimintaa.

      Itse nautin viime viikolla alkoholia, ja vaikka seuraavana aamuna iho näytti kalpealta ja sileältä, jossain vaiheessa naama alkoi tuntua tulehtuneelta ja kipeältä. Vanhat kuoppa-arvet näyttivät karseilta ja tuntuivat jotenkin kiristävän. Lisäksi epäpuhtauksia alkoi ilmestyä sellaisiin paikkoihin, joissa niitä ei yleensä ole. Eikä se juominen tainnut olla kovin hyvä idea muutenkaan: hirveä masennus ja morkkis, vaikka olin pysytellyt ihan kotosalla.

      Suosittelen iho-ongelmista kärsiville terveellisiä elämäntapoja. Juokaa alkoholin sijaan vihreää teetä ja vettä. Itselleni alkoholi näköjään pistää myös aivojen kemian ihan sekaisin, kun olen masennukseen taipuvainen. Eikä alkoholi taida sopia minulle edes ulkoisesti käytettynä - alkoholia sisältävät kasvovedet ärsyttävät ihoani.

    • Anonyymi

      Itse tuputtelen viinaa naamaan ja auttaa kuin auttaakin finnien poistoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      73
      5196
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2376
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1897
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1588
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1358
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1216
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1197
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe