Meille siis syntyi tasan kuukausi sitten tyttö. Nimeksi tulee Sanni, mutta toinen nimi on hakusessa. Nimen tulisi olla :
- suomalainen, eli ei mikään Christhie
- aika pitkä, vähintään 6 kirjainta
- Tulisi sopia sukunimeemme; Rajamäki
Ristiäiset on 22.3, kerron sen sitten, mikäli ehdotuksia tulee. Kiitos jo etukäteen !
Sannin toinen nimi ?
26
4315
Vastaukset
- ois
emilia, katariina, maria, erika, kristiina, sofia, tuulia, tai susanna???
sanni on kyllä aivan ihana nimi:) - kolmen lapsen äiti
Sanni Aleksiina, Sanni Kastanja, Sanni Marleena, Sanni Susanna, Sanni Sofia, Sanni Josefiina.
- pienoinen
välttämättä tuli ekaks mieleen tuo edelläkin esitetty Marleena...
Sanni on hyvä nimi kyllä muutenkin.
Miten olis Inkeri, Elina, Alisa, Alina
tai Talvikki, Tuulikki, Orvokki
tai Akuliina, Henriikka, Petriina, Jeminna
tai mariamuunnokset Maaria, Marjukka jne.
Kahden pojan äitinä oli hauska hullutella eri tyylisillä tytön nimillä ottamatta kantaa minkä noista itse antaisin... lapsihan on teidän! - noona
Sanni Matleena olis tosi nätti ja sopii hyvin niin etunimen kun sukunimenkin kanssa!
Muita ehdotuksia:
Sanni Vilhelmiina
Sanni Matilda
Sanni Serafiina
Sanni Aleksiina
Sanni Aleksandra
Sanni Sofia - noona
Sanni Matleena kuulostaa tosi kivalta! Sopii niin etunimen kun sukunimenkin kanssa kivasti!
Muita:
Serafiina, Aleksiina, Sofia, Matilda, Aleksandra,
Eveliina - dsutyuyt
Anita, Anitra, Raisa Rebecka, Sanni-Kaisa,
- joitain
Anita, Anitra, Raisa Rebecka, Sofia, Sanni-Maija
Soilikki, Silvia, Sanni-Kaisa, Raakel, Sanni-Mari - Suvi
Erään kaverini pikkusisko on SANNI ELVIIRA. Eikös se ole vallan mainio nimi?? Minusta ainakin.
- Piia
Tässä olisi minun ehdotuksiani Sannin toiseksi nimeksi: Lauriina, Peppiina, Matleena, Katariina, Aleksiina, Josefiina, Johanna, Pauliina, Eveliina, Jenniina, Maaria, Janniina... Niitä kyllä löytyy, ja paljon...
- Riika
Kiitos kaikista ehdotuksista. Vielä ei ole löytynyt ainakaan näistä sitä LOISTAVAA. Näistä kivoimmat on ollut Matleena ja Peppiina.
Miltäs teistä kuulostaisi Sanni Anneli ?- apila
Sanni Anneli kuullostaa tosi kivalta.
Nimet sointuvat erinomaisesti yhteen, eikä kumpikaan kuullosta tekastulta.
Mutta miten ois vieläpä
Sanni Jasmiina
tai
Sanni Villiina ? - miisa
Sanni Adeliina on ihana nimi!
Sanni Anneli nimeksi vain jos Anneli on suvussa kulkeva nimi joka on "pakko" laittaa nimeksi! - Suvi
Minusta Sanni Anneli ei oikein natsaa, kun molemmissa on kaksi ännää.
- ninni
Sanni Anneli ei mielestäni ole nätti nimi.
Ellei sitten Anneli ole joku suvussa kulkeva nimi joka on "pakko" laittaa nimeksi.
Sanni Adeliina kuulostaa kivalta!- Riika
...ole näin että ajattelimme Annelia, siksi että se on PAKKO laittaa ! Päätämme itse nimet emmekä laita suvussa kulkevia nimiä. Adeliinasta sen verran että se on mielestäni liikaa tätä Aada-linjaa, josta en enää pidä. Anneli on todella kiva nimi ja sopisi Sannin kanssa hyvin. Kovin on vaikeaa, mutta toivotaan että se oikea löytyy.
Tällä hetkellä Peppiina kuulostaa parhaimmalta. Ja myös anoppi on Peppiinan kannalla. Mutta vielä katsellaan vaihtoehtoja.
- Äippä
Miten olisi Olivia, Milena, Tuulikki, Annikki, Maarit...Nämä kaikki sopisivat Sannin toiseksi nimeksi...
- kävisikö
Sanni Amanda
Sanni Henriikka
Sanni Inkeri
Sanni Katariina/Katriina
Sanni Marleena
Sanni Matilda
Sanni Pauliina
Sanni Regina
Sanni Riikka
Sanni Tuulia
Sanni Marjaana - tupu
EMMIINA!
- Suvi
tulevaisuudessa siskolle nimeksi Emmi Sanniina vai??
- ehdottelija
Sanni Emmiina!
- ada
Sanni Kukka Rajamäki
Sanni Kukka-Maaria Rajamäki
Sanni Adalmiina Rajamäki
Sanni Amanda Rajamäki
Sanni Vanamo Rajamäki
Sanni Ellinoora Rajamäki
Sanni Emilia Rajamäki
Sanni Maaria Rajamäki
Sanni Elena Rajamäki
Sanni El(i)sa Rajamäki
Sanni Jo(h)anna Rajamäki
Sanni Maria Rajamäki
Sanni Olivia Rajamäki
Sanni Sesilia Rajamäki
Sanni Silja Sofia Rajamäki
Sanni Ulpukka Rajamäki - Riika
... ehdotuksista. Tytöstämme tulee
SANNI ELEONOORA RAJAMÄKI
Kommentteja kuulen mielelläni :)- Suvi
Sanni Eleonoora Rajamäki on todella hyvä ja suomalaiseen suuhun sopiva nimi.
- Aphy
Sanni Katariina Rajamäki kuulostaisi hyvältä. Tai Sanni Johanna.
Toki laitatte lapsellenne minkä nimen itse tahdotte, mutta ainakin minun korvaani Peppiina suorastaan särähtää. Aivan kuin jokin väännös Pepistä, joka jo sekin on vähän liian "satumainen" nimi Peppi Pitkätossun vuoksi. Peppiina on samaa sarjaa mm. Henniinan kanssa.
Entäpä Helmiina? Hyvin kaunis, vähän harvinaisempi nimi, joka ei kuitenkaan kuulosta (ainakaan minun mielestäni) mitenkään tekaistulta. Tunnen itse yhden Helmiinan, oikein mukava ihminen.- Norma
Sanni Annikki Rajamäki
tuli vain ensimmäisenä mieleen..
- Tinsku
Eikös Sanni Annika kuulostaisi ihanalle.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449