Kannattaisiko hiiren terraariota/häkkiä sisustaa
kasveilla/kukilla? :) Itse aijoin ostaa hiiren häkkiin kukkia.yms. Mutta onkohan se ihan järkevää?
Vastailkaas ;)
hiirten häkistä.
4
344
Vastaukset
- gfjgbobvm
Kasveista ei varmastikaan ole hyötyä hiirille, joten miksi laittaa niitä? Sitä paitsi ne voivat olla myrkyllisiä, jos hiiri päättää niitä ruveta nakertamaan... En suosittele.
- suski87
Mikäli kasvit ovat täysin myrkyttömiä eikä sinua haittaa että hiiret todennäköisesti hyvinkin pian levittävät mullat ympäri häkkiä ja silppuavat kasvit niin mikä ettei. Meilläkin rotille on välistä varta vasten kasvatettu herneenverosoja, vehnää yms., mitkä kyllä tavallisesti ovat olleet entisiä jo viidessä minuutissa, mutta hyvin mieleisiä siis ovat olleet.
- Hiirutyttö
hmm.. no ei se haittaa ;)
- meinaa kasveilla
sisustaa, suosittelen kylvämään johonkin juuri tuota ohraa, kauraa tai mutua vastaavaa. Kaikki kasvit silppuuntuvat ihan muutamassa minuutissa, että eivät ne kerkiä sitä terraa/häkkiä pitkään koristamaan.
Hiirillehän se vaan on mukavaa puuhaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966