Entäpä KalatN ja SkorppariM?

Yhden kokemuksen ihmekö?

Olen viettänyt hurmion hetkiä kerran skorpparimiehan kera. Tajuntaa laajensi myös ihmeellinen yhteys, joka sanojen myötä tuntui, kuin kosketus. Sattumaako?

11

2550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä se on

      skorpionimies ja kalatnainen..intohimon taivasta, sielujen yhteyttä..sitä se on...minäkin olen sen kokenut, ei se ole sattumaa...!!!

      • skorppari on intohimoinen

        Skorpparimies on ihana! Myös kokenut ja hyviä muistoja jäänyt...


      • Fishgirl

        Ihmeellinen yhteys... :)Vaikka kieli ja kansallisuus on eri. Kemiaa sen täytyy olla, tiedä sitten miten pitemmän päälle onnistuu(uisi)


      • fisuu
        Fishgirl kirjoitti:

        Ihmeellinen yhteys... :)Vaikka kieli ja kansallisuus on eri. Kemiaa sen täytyy olla, tiedä sitten miten pitemmän päälle onnistuu(uisi)

        joten yleensä toimii, samoin kun kalalla ja ravulla.


    • fisutyttö

      Rakastajana skorppari ja itse fisu. Täydellistä..

      • fisu2

        Mites kalat(m)ja skorpioni(n)?..kokemuksia?


    • entodellakaan

      Minä en ole koskaan tullut kunnolla toimeen skorppioonien kanssa. En miesten enkä naisten kanssa. Se luonteenpiirre että he ovat aina äänessä ja aina oikeassa, antaa minulle kuvan että he ovat hyvin suppeakatseisia ja helposti tuomitsevia. (ei ihan kaikki kuitenkaan)
      En voi itse kuvitella viihtyväni skorpparin seurassa 1 päivää pidempään. Mutta uskon että poikkeuksia kuitenkin löytyy.....

      • Kalanainen!

        Ollaan oltu skorpparimiehen kanssa reilut 2 vuotta kimpassa. Myrskyistä on ollut mm. skorpparimiehen mustasukkaisuuden ja omistamisen halun takia. Kaikki pitäisi tilittää miehelle, menneisyyttä myöten, muttei sekään tunnu riittävän. Onko skorppari niin epävarma itsestään, että ei usko, että nainen voi tosissaan ja oikeasti häntä rakastaa? En ole lähdössä mihinkään, vaikka välillä kyllä tekisi mieli nostaa kytkintä toisen älyvapaan käytöksen johdosta...Skorpparimiehet, kommentoikaa!


      • Mies-Skorpioni
        Kalanainen! kirjoitti:

        Ollaan oltu skorpparimiehen kanssa reilut 2 vuotta kimpassa. Myrskyistä on ollut mm. skorpparimiehen mustasukkaisuuden ja omistamisen halun takia. Kaikki pitäisi tilittää miehelle, menneisyyttä myöten, muttei sekään tunnu riittävän. Onko skorppari niin epävarma itsestään, että ei usko, että nainen voi tosissaan ja oikeasti häntä rakastaa? En ole lähdössä mihinkään, vaikka välillä kyllä tekisi mieli nostaa kytkintä toisen älyvapaan käytöksen johdosta...Skorpparimiehet, kommentoikaa!

        Skorpioni mies puhuu...
        Kalat eivät sovi Skorpionille! Piste.
        Muutamaa on nyt kokeiltu, mutta lopputulos on sama. Juuri alkaa eroprosessi toisesta pidemmästä. Naimisiin ei onneksi menty.
        Se toimii muutaman vuoden, mutta ei sen pidempään.
        Tiedä noista mustasukkaisuus jutuista... ehkä meilläkin on, mutta tosin aiheesta. Ja se on yksi syy tähän eroon. Se on tuo Kalat nainen odotellut sitä, että sen hyvä lapsuuden/nuoruuden kaveri "vapautuu", eli otti eron. Sen jälkeen on puhelimessa vain supistu, kun tulen paikalle ja puhelut loppuu siihen. No muutakin on, mutta se ei liity tähän.
        Skorpionilla on ilmeisesti jonkinlainen vaisto siitä kun toinen alkaa satuilemaan suhteessa? Siitä tulee ensin riita, ettei sitä ole koskaan tapahtunut, myöhemmin yleensä todetaan asian kuitenkin tapahtuneen. Ja kieroilusta skorpioni ei pidä!
        Seksi taas on toinen - skorpioni sitä haluaa, Kaloille se taas tuntuu olevan todella väkinäistä "ajanhukkaa".

        Että Skorpionit, pysykää kaukana Kaloista!!!


      • CrystalFish
        Mies-Skorpioni kirjoitti:

        Skorpioni mies puhuu...
        Kalat eivät sovi Skorpionille! Piste.
        Muutamaa on nyt kokeiltu, mutta lopputulos on sama. Juuri alkaa eroprosessi toisesta pidemmästä. Naimisiin ei onneksi menty.
        Se toimii muutaman vuoden, mutta ei sen pidempään.
        Tiedä noista mustasukkaisuus jutuista... ehkä meilläkin on, mutta tosin aiheesta. Ja se on yksi syy tähän eroon. Se on tuo Kalat nainen odotellut sitä, että sen hyvä lapsuuden/nuoruuden kaveri "vapautuu", eli otti eron. Sen jälkeen on puhelimessa vain supistu, kun tulen paikalle ja puhelut loppuu siihen. No muutakin on, mutta se ei liity tähän.
        Skorpionilla on ilmeisesti jonkinlainen vaisto siitä kun toinen alkaa satuilemaan suhteessa? Siitä tulee ensin riita, ettei sitä ole koskaan tapahtunut, myöhemmin yleensä todetaan asian kuitenkin tapahtuneen. Ja kieroilusta skorpioni ei pidä!
        Seksi taas on toinen - skorpioni sitä haluaa, Kaloille se taas tuntuu olevan todella väkinäistä "ajanhukkaa".

        Että Skorpionit, pysykää kaukana Kaloista!!!

        kommentoi muuten tekstiäsi, mutta se, että seksi olisi kaloille skorpparin kanssa vain ajanhukkaa, on kyllä ihan puppua. Omassa suhteessani haluamme todellakin molemmat seksiä ja tunteiden syventyessä seksi vain paranee.

        Mutta aurinkoista syksyä sinulle ja voimia!


    • itse olen kalat-nainen

      ..... ja hyvin on mennyt tähän asti vaikka riitoja on ollut mut yhdes on pysytty ja mistään hinnasta en vaihtais pois päivääkään.

      vaik kyl pientä ohimenevää ihastusta on neitsyt-mieheen, miehel on oma perhe. ja neitsyt-mies ja skorpioni-mies ovat veljeksiä keskenään.....

      mut rakastan omaa miestäni ja en vaihtais päivääkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe