Digiboxia mainostetaan niin kovin, että olen hämmentynyt ja epätietoinen siitä, onko pakko hankkia digiboxi vai ei?
Jos hankin, hyödynkö siitä jotenkin? Minulla ei ole televisiota.
Onko digibox pakko hankkia?
4
771
Vastaukset
- Kiki
Tietokone sulla kuitenkin on, joten digiboksin avulla voit katsella TV:tä näytölläsi, joten TV ei ole pakollinen
- EIsa
Olen käsittänyt että digiboxi on PAKKO hankkia viimeistään kesällä.
Mutta kun en halua katsoa televisiota.
Voidaanko ihminen pakottaa television katsomiseen muuallakin kuin sairaalassa? Esim. kotonaan? - Kiki
EIsa kirjoitti:
Olen käsittänyt että digiboxi on PAKKO hankkia viimeistään kesällä.
Mutta kun en halua katsoa televisiota.
Voidaanko ihminen pakottaa television katsomiseen muuallakin kuin sairaalassa? Esim. kotonaan?Pätkä lakitekstistä "Koska nykyjään jokaisessa taloudessa on televisiovastaantotin tulee täten jokaisessa kotitaloudessa olla viimeistään 12.11.2007 digivasaanotin joka voi olla joko ns. digiboksi, digitelevisio tai tietokoneeseen liitettävä digiviritin. Tarkistuskännit aloitetaan 12.11.2007 ja mikäli talaoudessa ei ole digivastaanotinta on tarkastajalla oikeus veloittaa 60€ tarkastusmaksu, ja tehdä uusintatarkasus 14 päivän sisällä, ja määrätä tarpeen vaatiessa uusi tarkistusmaksu ja määrätä uusintatarkastus."
Eli jos meinaat oven avata, niin kyllä - ...
Kiki kirjoitti:
Pätkä lakitekstistä "Koska nykyjään jokaisessa taloudessa on televisiovastaantotin tulee täten jokaisessa kotitaloudessa olla viimeistään 12.11.2007 digivasaanotin joka voi olla joko ns. digiboksi, digitelevisio tai tietokoneeseen liitettävä digiviritin. Tarkistuskännit aloitetaan 12.11.2007 ja mikäli talaoudessa ei ole digivastaanotinta on tarkastajalla oikeus veloittaa 60€ tarkastusmaksu, ja tehdä uusintatarkasus 14 päivän sisällä, ja määrätä tarpeen vaatiessa uusi tarkistusmaksu ja määrätä uusintatarkastus."
Eli jos meinaat oven avata, niin kylläTämä kuuluu tuonne Huuhaa osastolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284