Ihastuin kalat mieheen, hän on tuttavani kaveri. Ehdotin kahville menemistä tekstiviestitse, sanoi olevansa väsynyt(edellisen baari-illan jäliltä), katsellaan joku muu ilta. Ajatukset vain pyörivät hänessä, seuraavana iltana päätin laittaa uuden viestin että haluaako hän edes lähteä kahville, vastaus tuli että voidaan me kahvilla käydä, vaikutat ihan ok tyypiltä... Palataan asiaan vaikka loppuviikolla. Käykö? Nyt on mennyt jo 3 iltaa, loppuviikko on jo käsillä, olen kärsimätön! Odottelenko vain, vai laittaisinko viestiä hänelle?! Olen kyllä jo melkein toivoni menettänyt, hän kyllä varmasti ottaa yhteyttä jos sitä todella haluaa... Mutta haluaisin kuulla sen hänen suustaan, jos ei kiinnosta.
Otanko yhteyttä...
5
1419
Vastaukset
- sitä
kalamiehen suusta koskaan.
Älä ota yhteyttä enää. Ei ole kiinnostunut, valitan. Pieni mahdollisuus sinulla voi olla, jos olet nyt "tavoittamattomissa". Ikävää peliä, mutta näin se vain menee.
t. Kalanainen - joohs
Kalat elävät hetkessä
intuitiolla
ehkä odottaa oikeaa
hetkeä tai sitten intuitionsa
sanoo että parempi jättää väliin
kalan hienotunteisuus voi jättää silloin sanomatta suoraan olettaa sinun lukevan rivien välejä- pettynyt kalamieheen
Älä missään nimessä ota yhteyttä tähän mieheen enää!! Jos se on puhunut viikonlopusta, eikä oo ottanu suhun minkäälaista yhteyttä, niin se vaan haluaa hiljaa mutta varmasti uusille vesille (en nyt missään mielessä halua loukata sua!), vaikka tää mies kertoi että vaikutat ihan ok tyypiltä jne.
Ite skorpparinaisena voin kertoa, että tää "mun"
kalamies valehteli mulle yli puol vuotta että mä sitä muka kiinnostaisin, ja kun minä tyhmänä sen perässä roikuin, niin johan tuli selväksi että oon sille yks haalee paska, ei vaan aikasemmin halunnu loukata mua...että näin.
Toivottavasti tää sun mies ottaa yhteyttä ihan oma-aloitteisesti!=))
Kinnostus voi olla tosi kova - mutta suhde ei toimi. Sama aaltopituus mutta eri jaksotus, realisti ja idealisti. Samat ajatukset - eri aalloilla jne.
Olen yrittänyt kahden skorppinaisen kanssa, viimeisemmän kerran en meinanannut itse osata päästää irti otteesta.
Voi olla että sinun kalasi on jo tietoinen asiata - vastaisin samoin kun en osaisi vieläkään sanoa suoraan EI KIITOS.- kauris
Kokemuksesta voin sanoa, ettei kannata ottaa yhteyttä. Jos hän haluaisi nähdä ja mennä kahville, niin hän ottaa yhteyttä. Olethan jo rohkaissut häntä ja näyttänyt, että sinua kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104154
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921966Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321702- 1671467
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101404Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251376Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125