Salossa toimii ainakin kolme Thai-hieronta paikkaa. Onko jollain faktatietoa kyseisten paikkojen palvelutarjonnasta. Mitä palveluita mistäkin saa.( hintatietoja)
Haluaisin siis varmaa tietoa asiasta. Kiitos.
thai hieronta
31
18795
Vastaukset
- opastusta
Kaivappa Salojokilaakso-lehti auki ja sieltä mainokset Thaihierontaa. Soitat ja kysyt? mukavinta on ihan poiketa vaikka paikanpäällä, mukavaa sakkia kaikissa paikoissa!
Siitä vaan soittelemaan!
ei ne tytöt pure..heh!
Sawadee! - vakkari1
Suosittelen suuresti kaikkia salon thai hieronta paikkoja!
- Onnea etsintään
Joku kyseli ammattitaitoisesta oikeasta hieronnasta. Hierontaa oikeasti osaavat thaimaalaiset Suomessa ovat joutuneet lopettamaan liikkeitään painostuksen vuoksi. Useille "extra"-palveluja kauppaaville on nimittäin kuin piikki lihassa ne samanmaalaiset, jotka ovat aidosti koulutettuja hierojia, pärjäävät sillä, eivätkä alistukaan sitä "extraa" myymään.
Oikeaa, rautaisella ammattitaidolla tehtyä thaihierontaa selkä- tai nivelvaivoihinsa on Suomessa tätänykyä, jos ei mahdoton, niin ainakin todella vaikea löytää. Thaimaan lomallakaan ei missään nimessä kannata rynnätä niihin hotellin vieressä oleviin neonvaloilla varustettuihin liikkeisiin. Kysele paikallisilta ensin, todennäköisemmin hyvä, siis oikea hieroja, löytyy maaseudulta. Toivotan onnea etsinnälle. - erektiossa olemme
Me salolaiset herrasmiehet kaipaamme thai-hierontaa peniksellemme. Mistä sitä saa ja paljonko se maksaa?
- Nimimerkki sama
Ai jaa, no sama jo annettu vinkki toimii käänteisesti sinullekin, kun osaat varmasti itsekin hieman loogista päättelyä. Tuota etsimääsi palvelua ei tarvitse kissojen ja koirien kanssa etsiä. Oikeaa hierontaa ei tehdä huulimeikeillä, minihameilla ja piikkikoroilla. Muistathan kuitenkin, että "extraa" ostaessasi tuet ammattirikollisuutta.
- Anonyymi
Extraa ostamalla tuen oman penikseni ja säkkieni hyvinvointia.
- Anonyymi
Vhh
- Anonyymi
Olin hierottavana, keski-ikäinen nainen sitten lopuksi otti bokserini pois ja sanoi pano 150 e, sanoin että on vaan 100 e. Sanoi, että se käy. Sitten kävi kontalleen ja antoi kortsun. Rullasin siittimeen ja työnnyin naiseen, voihki kovasti. Kiihotti panna ekaa kertaa maksullista.
- Anonyymi
Hienoa!
- Anonyymi
Ei tainnut kovin tiukkaa olla, olit vasta kahdeskymmens tuhannes, samaan reikään, heh
- Anonyymi
oliko annankatu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tainnut kovin tiukkaa olla, olit vasta kahdeskymmens tuhannes, samaan reikään, heh
Kuluuko järvi jos siinä soudetaan.
- Anonyymi
kannattaa käydä Annankadulla uusitussa paikassa
- Anonyymi
Ei ollut tiukka, kiihotti se, että sai panna maksullista. Ei tarvinnu miettiä tavaran haluja/orgasmia, kerranki sai ilman esileikkiä alkaa panemaa ja tyhjentää kassit ja sit lähteä pois, ei mitään turhia silittelyjä ja kainaloon ottoa.
- Anonyymi
eihän sitä itsestä niin väliä ole, mutta munille tekee hyvää
- Anonyymi
Alko seisomaan kun ajattelin tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alko seisomaan kun ajattelin tätä
Mikä on paras paikka tällä hetkellä Salossa.
- Anonyymi
turuntiellä kannattaa käydä
- Anonyymi
siellä minä käyn tilipäivänä
- Anonyymi
Mällit tälle.
- Anonyymi
Olin ja tavallisessa hieronnassa, mutta lopuksi kun tyttö huomasi kuinka iso kalu mulla on sanoi että saankin ilmaisen hieronnan jos annan isoa spermalinkoani hänen tiukkaan pilluunsa ja maksoikin vielä 300e kun sai mun tykkiä sisäänsä.
Muija kotona sanoi vaan, että on hyvä ettei häntä aina rääkätä mulkullani, taidan alkaa itse naisten "hierojaksi".- Anonyymi
Sinäkö se olitkin, olin viereisessä huoneessa "hierottavana" ja kuulin kuinka Thai tyttö sai sellaisen orkun, että lumet putosivat katolta ja näyteikkunat helisvät äänen voimasta, ei tainnut olla mitää tekohuutoa joka tavallisesti alkaa ennen kun kulli edes on pillussa.
Vaimoni on aina haaveillut tuollaisesta mahtikyrvästä, laittaisitko sähköpostiosoitteesi tänne, antaisin/ostaisin 76 vuotiaalle vaimolleni synttärilahjan.
- Anonyymi
Tahihierontapaikoissa on nyt joulu alennus, sisäänpano on ilmainen, mutta ulosveto maksaa 130e.
- Anonyymi
Saaks Ossuuskaupan S - kortilla boonusta ja pitääkö sitä näyttää sisäänpanon vai ulosvedon jälkeen?
- Anonyymi
Kun viimeksi lähdin kassejani tyhjentämään, muija juoksi perääni S - ja K - kortit kädessään ja huusi että muista sitten näyttää näitä molempii sitten session jälkeen ja jos et laukee lainkaan, et sitten maksa mitää.
Nyt selvisi missä se kadonnut latukone on, se on Thaimaassa.
Kaupunkimme duunarit on käynyt hierottavana ja maksaneet latukoneellamme sen, heh, heh, kaik selvii aikanaan.- Anonyymi
Turuntiellä mummo hieroo hyvin hieroo myös siinä Annankadulla onko tietoo onko vielä töissä vai lopettanut
- Anonyymi
harmi on kuulemma lopettanut siellä sai myös kaikki extrat
- Anonyymi
Millainen Kirkkokadun hieronta?
- Anonyymi
Annankadun "mummo" lopettanut siellä oli hyvä palvelu ja yläkerrassa oli tarjolla kaikenlaista ekstraa sopuhintaan
- Anonyymi
Mitä ekstraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882