taikka mukista?
Miten opettaa vauva juomaan siitä itse?
Minkä ikäisenä vauvasi
6
450
Vastaukset
- joi itse
Meil kun kokeiltiin nokkamukia, vauva vain puri sitä nokkaa eikä taikamukista osannut juoda ollenkaan. Ajateltiin sit, että on yhdenlainen tuttipullo sekin ja annettiin suoraan juoda motista. Siitä se sujuikin helpommin, varsinkin tuttipullon korkki oli kätevä motti opetellessa.
Tarhassa näkyivät juovan nokkamukeista ja meidän poika ei alkanut juoda siellä ollenkaan, joten vietiin oma pullo. Yks kaks viikko sitten poika näytti kaappiin, että annapas se nokkamuki ja tempaisi motin multa kädestä ja alkoi hörppiin ja taputti itselleen aplodeja, kun meni niin hienosti. En tiedä, olivatko tarhassa opettaneet vai onko itseoppinut, tuttipulloa kun ei ota vieläkään käteen suin surminkaan, kun haluaa maata köllöttää äitin sylissä ja äiti juottakoon...- ton taidon
Tarhasta kysäsin mielenkiinnolla ja ei siellä huoli nokkamukia ja juo tavallisesta mukista. Aika hauska. Ja kotona pitää nyt saada itse juoda aina nokkamukista.
- pienen pojan äiti
Meilläkin poika ensin vaan puri mukia ja leikki sillä, sitkeesti vaan yritettiin opettaa ja juotettiin, yhtenä päivänä hän vaan hiffasi mitä pitää tehdä. Aikaa meni ehkä 4 viikkoa.
- näin meillä...
meillä oppi n. 7kk iässä...
- ap. kysyi
että missä iässä itse joi mukista ja kovin nuori teillä 7-kuinen...
- Zimba-83
me alettiin harjotteleen ekan kerran 6kk iässä. sitten se unohtui, ja nyt tyttö on 11 kk, ja on juonut n.1kk ajan nokkamukista. ei osaa vielä juoda tippa lukollisesta mukista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106